بازار فروش کشمش انگور یاقوتی درجه 1 به قیمت استثنایی

برای خرید اینترنتی خشکبار از بازار فروش کشمش انگور یاقوتی درجه 1 به قیمت استثنایی، می توانید از سایت ما کمک بگیرید. انوع کشمش انگور فخری و یاقوتی با بالاترین کیفیت و نرخی مناسب عرضه شده است. بسته بندی خشکبار به روش استاندارد انجام گرفته و حمل و نقل آن به محل دلخواه شما انجام می گیرد.

بازار فروش کشمش انگور یاقوتی درجه 1 به قیمت استثنایی

چند نکته هنگام خرید کشمش انگور یاقوتی بصورت عمده

چند نکته هنگام خرید کشمش انگور یاقوتی بصورت عمده

کشمش انگور یاقوتی به دلیل خواص فروان و طعم بی نظیر، همواره با استقبال بسیار زیاد از جانب مردم مواجه است. کشمش یاقوتی در مقایسه با سایر انواع این خشکبار، سایز کوچکتری دارد. همچنین دانه های آن نیز بسیار ریز هستند و این نکته مثبت، باعث شده که به راحتی خورده شود. کشمش یاقوتی به دلیل شیرینی خاص خود، می تواند به جای قند مورد استفاده قرار گیرد که این امر، در کنترل قند خون، به بیماران دیابتی بسیار کمک خواهد کرد.

قیمت عمده این خشکبار نسبت به خریده جزئی بسیار منصفانه و مناسب است و افراد می توانند، با خرید آن به صورت کلی، هزینه های خود را کم تر نمایند. خرید عمده به خاطر مزایای فراوانی که دارد، محبوبیت زیادی داشته و اکثر تجار علاقمند به استفاده از این روش خرید هستند. در این خرید عمده، تاجر علاوه بر برخورداری از قیمت ارزان، لازم نیست که در هر مرحله خرید، هزینه حمل و نقل محصولات را بپردازد، ضمن اینکه شرکت ها با خرید عمده، آپشن هایی مانند تخفیفات ویژه را برای مشتری در نظر می گیرند.

خریداران کشمش به صورت عمده، باید هنگام خرید، کارتن یا بسته کشمش را با دست خود تکان دهند و با دقت به صدای آن گوش دهند، صدای زیاد و بلند نشان دهنده این است که خشکبار خشک شده و کهنه است، زیرا اگر از زمان تهیه کشمش یاقوتی مدت زمان زیادی بگذرد، دانه های کشمش خشک و سفت شده و صدای زیادی تولید می کنند.

خریدار کشمش انگور یاقوتی به صورت عمده، باید هنگام خرید کشمش را بو کند. چنانچه محصول بوی ترشیدگی بدهد، فاسد شده و قابل استفاده نیست. نکته دیگر این است که کشمش ها نباید کپک زده باشند، این حالت زمانی اتفاق می افتد که خشکبار در انبارهای نامناسب و با رطوبت بالا نگهداری شود. کشمش های کریستالی شده نیز، ممکن است حاوی شکر باشند و فاسد شده اند.

هر آنچه باید از صادرات کشمش انگور یاقوتی بدانیم

هر آنچه باید از صادرات کشمش انگور یاقوتی بدانیم

کشمش یاقوتی در ایران به مقدار زیادی تولید می شود و علاوه بر عرضه به بازار داخلی ایران، به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد. کشمش یاقوتی صادراتی، باید فاقد خاک و انواع آفات کشاورزی باشد، همچنین رطوبت آن از 18 درصد بیشتر نشود. از دیگر فاکتورهای کیفی کشمش یاقونی صادراتی، می توان به عدم وجود کشمش هایی با سایز ریز، له شده و شکرک زده اشاره کرد؛ علاوه بر این موارد، باید کشمش در بسته بندی های بهداشتی قرار گیرد و بسته ها باید به گونه ای باشند که در مقابل ضربات، رطوبت و فشار مقاومت بالایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: فروشگاه کشمش پلویی کارتونی در تهران

کشمش ایران بعد از فرش و پسته، رتبه سوم را در صادرات دارد و توانسته ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشد و وابستگی اقتصاد ایران به صادرات فرآورده های نفتی را تا حد زیادی کاهش دهد. تجارت کشمش بسیار پررونق است و تاجرانی که در این حوزه فعال هستند، اغلب سودآوری مناسبی دارند.

برای صادرات کشمش یاقوتی، بازرگان های فعال در این عرصه، بعد از انتخاب کشور هدف و انجام بازاریابی های مربوطه، با مشتریان خارجی قرارداد بسته و پیش فاکتور حاوی اطلاعات جنس صادراتی را در اختیار واردکنندگاه محصول قرار می دهند. بعد از انجام مراحل گمرکی لازم و اخذ مجوزهای مربوطه از اداره گمرک، بارگیری محموله انجام شده و کشمش، توسط شرکت های حمل و نقل صادراتی، به کشور مقصد ترانزیت می گردد.

صفر تا صد تولید کشمش انگور در ایران

صفر تا صد تولید کشمش انگور در ایران

بیشتر بخوانید: صادرات کشمش قرمز درجه یک 

کشمش در ایران به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود و با توجه به روش تهیه، کیفیت و درجه بندی های مختلفی دارد. روش سنتی اغلب توسط باغداران و صاحبان تاکستان ها انجام می شود. در این روش انگور را در سینی هایی با اندازه بزرگ می چینند، یا اینکه روی سطح زمین در زیر نور مستقیم آفتاب قرار می دهند. بعضی افراد نیز انگورها را در اتاقک های تاریک قرار می دهند، تا میوه ها بعد از حدود دو الی سه هفته خشک شوند. در این روش، از هیچ ماده شیمیای برای خشک کردن انگور استفاده نمی شود.

در روش صنعتی هم از بخار گوگرد یا تیزآب برای خشک کردن انگور استفاده می گردد. در روش تیزابی، انگور را بعد از چیده شدن از درخت مو، در محلول تیزاب فرو برده و بعد میوه را با استفاده از سیم های مفتولی آویزان می کنند. در روش گوگردی نیز، پودر گوگرد را در داخل ظروف کوچکی قرار داده و آتش می زنند و با کمک بخار گوگرد، انگورها خشک می شوند.

بعد از این که فرآیند خشک شدن انگورها به طور کامل انجام شد، خشکبار را جمع آوری کرده و در کارگاه های مخصوص، محصولات را سورت کرده و حبه های بی کیفیت و ریز انگور را جدا می کنند. کشمش هایی که بیش از اندازه سفت هستند یا له شده اند نیز باید جدا شوند، همچنین شاخه و برگ درخت انگور و حشرات هم باید پاکسازی شوند. بعد از اینکه مراحل سورتینگ انجام شد، کشمش ها را در بسته های بهداشتی قرارداده و به بازار مصرف داخل کشور یا بازارهای بین المللی ارسال می کنند.

بیشتر بخوانید: تولید کشمش انگوری طلایی

برای بسته بندی کشمش نباید خشکبار درون گونی ریخته شوند، چون نگهداری و انبار کردن این محصول به صورت فله، باعث می شود که فشار زیادی به آنها وارد شود و تعدادی از حبه ها ممکن است دچار ترکیدگی یا لهیدگی شوند. شیره کشمش های له شده خارج شده و موجب چسبندگی خشکبار می گردد، چنین محصولاتی مشتری پسند نیستند و اغلب به فروش نمی روند.

سفارش عمده کشمش انگور یاقوتی با نازلترین قیمت

سفارش عمده کشمش انگور یاقوتی با نازلترین قیمت

سفارش عمده کشمش انگور یاقوتی با نازلترین قیمت در اصفهان، به واسطه فروشگاه آنلاین ما انجام می گیرد. مشتریانی که تمایل دارند، این خشکبار درجه یک را به صورت کلی تهیه نمایند و از قیمت های استثنائی و تخفیفات بی نظیر ما بهره مند گردند، کافیست که وارد سایت شده و با صرف زمانی اندک، سفارش خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده کشمش سبز کارتونی

افرادی که از شلوغی و ازدحام بیزارند و نمی خواهند وقت خود را در ترافیک تلف کنند، بهتر است که از روش آنلاین برای خرید کشمش یاقوتی استفاده کنند و از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما