تولید و فروش کشمش انگوری طلایی با بهترین کیفیت

تولید و فروش کشمش انگوری طلایی با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود، که این باعث شده مشتریان بتوانند به راحتی و با اطمینان کامل از مرغوبیت و قیمت محصول را تهیه کنند. کشمش انگوری طلایی، به دلیل این که در ماده ای تیزاب فرو برده شده و سپس در محلی که بخور گوگرد SO2 وجود دارد، خشک شده، رنگ عنبر طلایی به خود گرفته است و طعم و عطر شیرینی دارد و همانند دیگر ارقام کشمش از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

تولید و فروش کشمش انگوری طلایی با بهترین کیفیت

نکاتی که حین خرید کشمش فله ای باید در نظر بگیریم

نکاتی که حین خرید کشمش فله ای باید در نظر بگیریم حین خرید کشمش فله، باید به یک سری نکات توجه نمایید، که این نکات شامل گزینه های زیر می شوند:

  • شکل ظاهری: دانه های کشمش باید ظاهری بدون عیب داشته باشند، یعنی لکه، سوراخ و دانه های ریزی مانند شکرک روی آن ها دیده نشود.
  • بافت: بافت کشمش باید گوشتی باشد.
  • اندازه: بهترین کشمش باید سایز مناسبی داشته باشد.
  • طعم و مزه: بهترین کشمش باید شیرین باشد و طعم کهنگی و کپک زدگی ندهد.

استاندارد های لازم حین تولیدکشمش سبز

استاندارد های لازم حین تولیدکشمش سبز برای تولید کشمش سبز باید استاندارد های لازم رعایت شود، اولین استاندارد، انتخاب انگورهای درجه یک و مرغوب می باشد، که این باعث شده مرغوبیت نهایی محصول افزایش یابد. دومین استاندارد، رعایت اصول بهداشتی می باشد، یعنی انگور ها باید شسته شده باشند و در مکانی که آن ها را آویزان می کنید، باید بهداشتی و به دور از حشرات موذی باشد.

یکی دیگر از استاندارد ها، که در تهیه کشمش باید رعایت شود و بسیار مهم است، خشک کردن انگور ها در مکانی مسقف، تاریک و به دور از نور خورشید می باشد، تا کشمش های به دست آمده رنگ سبز انگور را داشته باشند، علاوه بر این مکانی که انگور ها در آن آویزان می شوند، باید خنک و خشک باشد.

بازار توزیع کشمش انگوری طلایی در سراسر کشور

بازار توزیع کشمش انگوری طلایی در سراسر کشور بازار توزیع کشمش انگوری طلایی در سراسر کشور، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، که این باعث شده محصول به راحتی در دسترس مشتریان کل کشور قرار بگیرد. علاوه بر این، خاصیت های فراوان کشمش برای سلامتی بدن و پوست باعث شده بازار توزیع پر رونقی داشته باشد، که از خواص این نوع میوه خشک شده به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • باعث جوان سازی پوست می شود و به درمان چین و چروک صورت کمک می کند و این به دلیل مقادیر بالای پلی فنول ها و آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد، علاوه بر این رزوراترول های موجود در کشمش موجب پاک سازی خون و پوست می شود، که این به نوبه خودش سبب جوان شدن پوست می گردد.
  • به کاهش تنش عروق خونی و فشار خون بالا کمک خواهد کرد، زیرا حاوی مقادیر بالای پلی فنول ها و پتاسیم می باشد. برای سلامتی قلب میوه خشک شده ای مفیدی محسوب می شود، چون آنتی اکسیدان، تانن، پلی فنل، فیبر و پتاسیم دارد و با کاهش کلسترول بد خون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. برای درمان اختلال نعوظ آقایان مفید است و باعث تحریک میل جنسی می شود، چون مقادیر بالای اسید آمینه ی آرژنین در آن وجود دارد و همین ها باعث شده اند، خرید کشمش سبز قلمی کاشمر و کشمش ارگانیک همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشد.
  • به سلامتی دستگاه گوارش کمک می کند و باعث رفع یبوست و معده درد می شود، خواص ضد التهابی قوی دارد و مصرف آن می تواند از آرتروز و بیماری های روماتیسمی جلوگیری کند و این به دلیل آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های موجود در آن می باشد.
  • به پاک سازی کلیه ها کمک خواهد کرد و به درمان سنگ کلیه کمک می کند، قدرت بدنی ورزشکاران و بدنسازان را افزایش می دهد و باعث جذب مواد معدنی و انواع ویتامین ها به بدن ورزشکاران می شود.
  • به درمان کم خونی کمک می کند و باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود، زیرا مقادیر بالای ویتامین های گروه ب، مس و آهن در آن وجود دارد. مقادیر بالای بور در آن باعث شده حافظه تقویت شود و خطر آلزایمر و زوال عقل کاهش پیدا کند، برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، چون دارای ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد.
6

  1. کشمش انگوری همونطورم که از اسمش پیداست باید ترو تازه باشه و یکی از معیارهای تشخیص مرغوبیت کشمش انگوری طلایی همین ترو تازه بودنشه. محصولات تاکس همشون بینظیرند.

  2. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  3. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم

  4. کشمش طلایی یکی از بهترین کشمش ها در جهان است که طرفداران زیادی دارند. و بهترین خوراکی برای بچه های مدرسه ای هست.

  5. سلام و خسته نباشید
    کشمش های که از این سایت خریدم هم محصولاتش عالی بود هم بسیار خوشمزه و با کیفیت بودن و قیمت خیلی خوبی هم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما