صادرات کلی کشمش قرمز درجه یک به کشورهای همسایه

صادرات کلی کشمش قرمز درجه یک به کشور های همسایه با بهترین قیمت انجام می شود. به همین دلیل صادرکنندگان آن توانسته اند، ارز آوری خوبی را تقدیم کشور کنند. کشمش قرمز، به عنوان خوراکی مفید شناخته می شود و به جای قند، شیرینی و…. می توانید از این نوع کشمش استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

صادرات کلی کشمش قرمز درجه یک به کشورهای همسایه

دلایل محبوبیت کشمش قرمز در ایران

دلایل محبوبیت کشمش قرمز در ایران کشمش قرمز، به دلیل این که ارگانیک می باشد از محبوبیت فراوانی برخوردار است، چون در تولید این نوع کشمش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود و انگور ها بعد از چیده شدن در آفتاب قرار می گیرند و خشک می شوند.

علاوه بر این، کشمش قرمز طعم عالی و خوشمزه ای دارد، که موجب شده علاقمندان آن افزایش پیدا کند. کشمش قرمز، همان کشمش پلویی می باشد، که برای تهیه پلو برنج مورد استفاده قرار می گیرد و تمام خواص انگور را در آن وجود دارد و این به دلیل ارگانیک بودن آن است.

بیشتر بخوانید: صادرات کشمش پلویی سیاه درجه یک

بسته بندی درجه 1 کشمش قرمز موجب شده میزان خرید آن به طور چشمگیری افزایش یابد و صادرکنندگان با انجام گام به گام صادرات کشمش توانسته اند، ارزآوری خوبی را نصیب کشور کنند.

شناخت اجمالی انواع کشمش در ایران

شناخت اجمالی انواع کشمش در ایران از انواع مختلف کشمش می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • کشمش قرمز: همان کشمش آفتابی می باشد، که از کیفیت و طعم خوبی برخوردار است و برای تهیه پلو استفاده می گردد و به آن کشمش پلویی هم می گویند.
  • کشمش قلمی یا تیزابی: رنگ زرد کهربایی مایل به قهوه ای روشن دارد، که برای تهیه آن انگور ها را داخل روغن تیزاب آغشته و سپس با دود گوگرد آن را خشک می کنند.
  • کشمش سایه خشک: رنگ سبزی دارد و حاصل خشک کردن انگور ها در سایه می باشد و از انگور های سبز رنگ و درشت تهیه می شود.
  • مویز: دارای هسته و قند بسیاری می باشد و برای تهیه آن از انگور مجلسی قرمز یا انگور شاهانی استفاده می کنند، این نوع کشمش سیاه، بسیار مقوی می باشد و دارای حبه های درشت تر و حالت گوشتی تر است.

فروش کشمش قرمز با کیفیت در بازار تهران

فروش کشمش قرمز با کیفیت در بازار تهران فروش کشمش قرمز با کیفیت در بازار تهران، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، به طوری که تمام مشتریان سراسر کشور می توانند به راحتی محصول را تهیه کنند و عرضه کنندگان هم می توانند بازار هدف خود را گسترش دهند. علاوه بر این، خواص فراوان کشمش موجب شده، فروش پر رونقی داشته باشد که از خاصیت های کشمش می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سیستم عصبی را تقویت می کند و برای رفع یبوست مفید است، زیرا منبع فیبر می باشد و به کاهش استرس و دور کردن رخوت و سستی از بدن کمک خواهد کرد.
  • حافظه را تقویت می کند و از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید، باعث کاهش وزن می شود و خاصیت مصرف سریع انرژی را دارد و این به دلیل قند فروکتوز موجود در کشمش می باشد.
  • به کاهش کلسترول و بهبود عملکرد روده ها کمک خواهد کرد، زیرا منبع عالی فیبر می باشد، کلاژن های موجود در پوست را بالا می برد و باعث رفع چین و چروک صورت می شود و به جوان سازی پوست کمک می کند و این به دلیل رزوراترول و آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید کشمش انگوری به صورت عمده

  • منیزیم و پتاسیم موجود در کشمش باعث پاک سازی خون می شوند و به رفع جوش و آکنه های صورت کمک می کنند.
  • در برابر نور خورشید پوست را مقاوم می کند و این به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد، جریان خون در پوست را تقویت و باعث رشد موها می شود.
  • موجب رفع شوره سر و ریزش مو می شود، چون حاوی رزوراترول و آنتی اکسیدان ها می باشد و به تقویت فولیکول های مو کمک خواهد کرد و همین ها باعث شده اند، خرید کشمش سایه خشک ملایر همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما