فروشگاه مرکزی کشمش پلویی کارتونی در تهران

کشمش جز میوه های خشک و خشکبار به حساب می آید. یکی از انواع کشمش های پر مصرف کشمش پلویی است و همانطور که از نامش هم مشخص است این نوع کشمش مصرف غذایی دارد و بیشتر به همراه پلو طبخ می شود .کشمش پلویی از انگوری که در معرض آفتاب خشک شده به دست می آید بنابراین به این نوع کشمش هیچ گونه افزودنی اضافه نمی شود . مراکزی بسیار زیادی برای فروش این محصولات وجود دارد که انواع کشمش را با بسته بندی های مختلف به فروش می رسانند. کسانی که به دنبال خرید در مقدار بالا هستند و تمایل به خرید به طور مستقیم از کارخانه را دارند می توانند کشمش پلویی کارتونی و انجير تازه خشک درجه يک با بسته بندی در وزن های مختلف خریداری کنند.

فروشگاه مرکزی کشمش پلویی کارتونی در تهران

همه چیز درباره بهترین کشمش پلویی کارتونی

همه چیز درباره بهترین کشمش پلویی کارتونی

کشمش و توت خشک سیاه محصولی بسیار مفید است که از میوه انگور به دست می آید و تمام مواد مغذی و مفید انگور را به همراه دارد . این محصول بین خانواده های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است . یکی از مهمترین مواد مغذی موجود در کشمش آهن است. آهن علاوه بر کمک به کم خونی در بالا بردن تمرکز و تقویت حافظه نیز بسیار مفید و‌ موثر است به همین دلیل این خوراکی مفید جایگاه ویژه ای بین خانوار ایرانی دارد .

کشمش میان وعده ای بسیار لذیذ و سالم است و در فرهنگ ما در غذاهای سنتی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . این خوارکی مفید حاوی آهن ، کلسیم ،پتاسیم ، ویتامین های B و D است و به دلیل وجود آنتی اکسیدان از تخریب سلول ها جلوگیری می کند . بنابراین کشمش پلویی می‌تواند برای رفع کم خونی ، کاهش استرس، تقویت اعصاب ، تقویت معده و گوارش ، جلوگیری از سرطان ،تقویت حافظه و … مورد استفاده قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: فروش عمده کشمش سبز بسته بندی

کشمش به دلیل قند فروکتوز قادر است انرژی را به شکل موثری به بدن منتقل کند. با وجود این همه خواص مفید در این خوراکی عجیب نیست که استقبال از این محصول بالا باشد و کشمش بازار فروش مناسبی در همه فصل ها به خود اختصاص دهد ‌‌.کشمش پلویی معمولا در آفتاب خشک می شود و مواد افزودنی ندارد از این جهت بسیار سلامت محسوب می‌شود به دلیل نوع خشک شدن کمی حالت گرد و رنگی قهوه ای دارد .

در واقع خشک شدن در آفتاب باعث می‌شود کشمش بیشتر حالت جمع شدگی به خود بگیرد و حالت کشیده نداشته باشد . البته نوع دیگری از کشمش به صورت سایه خشک است که در این نوع، کشمش رنگ قهوه ای ندارد و حالت کشیده خود را هم تا حد زیادی حفظ می کند این نوع کشمش به دلیل ظاهر زیباتری که دارد به عنوان یکی از مواد آجیل مخصوصا در آجیل شب یلدا مورد استفاده قرار می گیرد .

یکی از ویژگی های کشمش مرغوب و تازه بافت نرم و لطیف آن است و بافت گوشتی آن توپر است و اصلا حالت خشک ندارد . وقتی زیاد خشک و تیره باشد به این معنی است که رطوبت زیادی از دست داده و یا کهنه است . رنگ کشمش و بوی آن هم می‌تواند مرغوبیت آن را تایید کند کشمش مرغوب رنگی قهوه ای دارد و بوی خوبی می‌دهد . کشمش نباید بوی کهنگی بدهد و هیچ آثاری از چسبندگی ، آلودگی و شکرک روی آن مشاهده شود . برای خرید کشمشی مرغوب می‌توانید به مراکز معتبری که با بهترین کارخانه ها و باغداران همکاری می کنند اعتماد کنید و خریدی با کیفیت انجام دهید .کشمش های مرغوب از طرف کارخانه ها در بازار به شکل های مختلفی توزیع می شود . خریداران می توانند کشمش را به صورت فله یا کیلویی یا کارتونی تهیه کنند . برای خرید به قیمت عمده کشمش کارتونی انتخاب مناسبی است .

کشمش پلویی اعلا چه مشخصاتی دارد

انگور میوه ای بسیار مفید است که در فصل تابستان در بازار به وفور یافت می شود و فصل این میوه مغذی بسیار کوتاه است به همین دلیل باغداران در انتهای تابستان شروع به تولید کشمش می کنند. همه مواد مغذی انگور در کشمش هم وجود دارد و از آنجایی کشمش در همه فصل ها در بازار وجود دارد و مردم همیشه می‌تواند به این میوه مغذی دسترس داشته باشند کشمش از استقبال خوبی در بازار بر خوردار است . کشمش به روش سنتی و صنعتی تولید می شود در روش سنتی کشمش تنها با در معرض آفتاب قرار گرفتن به دست می آید در این روش مواد افزودنی به کشمش اضافه نمی‌شود . این نوع کشمش مناسب برای بازار داخلی است و طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: خرید کشمش زرد طلایی درجه یک

نوع دیگر کشمش صنعتی است که توسط دود گوگرد به دست می آید نوع دیگری از کشمش هم وجود دارد که توسط افزودن ماده تیزابی تولید می‌شود . کشمش تیزابی سریع تر به دست می آید و به دلیل سرعت بیشتر خشک شدن رطوبت زیادی از دست نمی‌دهد و شکل کشیده انگور را بیشتر حفظ می کند . البته کشمش آفتابی به دلیل ارگانیک بودن بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان است. بعد از تولید کشمش محصول جداسازی می شود و به درجه یک ، دستچین و سرکه ای تقسیم بندی می شوند. کشمش درجه یک و دستچین که از مرغوبیت بالایی برخوردارند وارد بازار شده و آماده فروش و صادرات می شود. یکی دیگر از ویژگی های کشمش پلویی اعلا پاک کرده بودن آن است که استفاده از آن بسیار راحت می شود .

نکاتی برای خرید کشمش پاک کرده ریز

نکاتی برای خرید کشمش پاک کرده ریز

کشمش به خاطر وجود مواد مغذی و مفیدی که دارد مورد توجه افراد زیادی است. در فرهنگ ما کشمش هم به عنوان تنقلات و هم در غذا و انواع کیک ها و دسرها کاربرد دارد . کشمش تیفی ریز به خاطر اندازه کوچکی که دارد بیشتر در غذا ها استفاده می‌شود و طرفداران زیاد تری دارد . برخی مراکز فروش کشمش امکان دیگری هم در اختیار مشتریان خود قرار داده اند که آن عرضه محصولی پاک شده است .

کشمش پاک کرده ریز بسیار محصول محبوبی است . زیرا علاوه بر اندازه دلخواه و مورد پسندی که برای استفاده در غذا دارد ، پاک شده و عاری از چوب است. دم کشمشها جدا شده و کاملا تمیز و آماده مصرف هستند . استفاده از کشمش پاک شده خیلی در مدیریت زمان کمک کننده است زیرا خانم خانه دار مجبور نیست وقت بسیاری را صرف پاک کردن و تمیز کردن این محصول بکند . از این رو کشمش پاک شده بسیار زیاد مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: تولید کشمش سرخ به صورت عمده

لازم به ذکر است که پاک کردن این محصول به دو شیوه سنتی و صنعتی انجام می‌گیرد . در نوع سنتی پاک کردن توسط دست انجام می شود ولی در نوع صنعتی با دستگاه عمل پاک شدن انجام می‌شود . تمیز شدن توسط دستگاه کاملا بی نقص است و کشمش که با این شیوه تمیز می شود بدون ذره ای چوب و آلودگی خواهد بود .

عوامل موثر بر قیمت کشمش پلویی فله

کشمش پلویی از خشک کردن انگور در آفتاب به دست می آید و در انواع مختلف تولید می‌شود . بسته به نوع انگوری که برای خشک کردن استفاده شده نوع کشمش هم متفاوت می شود . برای مثال ممکن است از انگور دانه درشت یا انگور ریز استفاده شود و یا انگور هسته دار و یا بی هسته مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین نوع کشکش و کیفیت خشک شدن آن از عوامل تاثیر گذار بر قیمت است .

کشمش های ارگانیک قیمت بالاتری دارند . کشمش آفتابی بی هسته هم نسبت به دیگر انواع قیمت بالاتری دارد . بعضی از مراکز کشمش را به صورت پاک شده و شسته شده عرضه می کنند که این مورد هم می‌تواند از موارد موثر بر قیمت باشد . از دیگر عواملی که می تواند بر قیمت گذاری موثر باشد نوع بسته بندی و اندازه بسته بندی ها است طبعا بسته بندی های با کیفیت و زیبا قیمت گذاری را هم بالاتر می‌برد و وزن های بالاتر هم به خاطر حجم بالاتر محصول قیمت بیشتری خواهند داشت .

بیشتر بخوانید: فروش کشمش انگور یاقوتی درجه 1

مورد دیگر خرید فله ای یا به صورت کیلویی است که باز هم در تفاوت قیمت موثر خواهد بود . مسلما خرید کشمش پلویی به صورت فله بسیار با صرفه تر خواهد بود چرا که هزینه بسته بندی ندارد . وقتی شما محصولی را به صورت فله ای خریداری می کنید بسیاری از هزینه‌های اضافی از جمله بسته بندی و دست به دست شدن توسط واسطه ها حذف خواهد شد و محصول به صورت مستقیم از خود مرکز توزیع خریداری می شود . پس خرید کشمش پلویی به صورت فله بسیار مقرون به صرفه می شود .

توزیع عمده کشمش پلویی کارتونی در بازار

توزیع عمده کشمش پلویی کارتونی در بازار

عمده فروش کشمش پلویی این محصول را به اشکال مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد. معمولا برای عرضه به صورت عمده کشمش باید از بسته بندی کارتونی استفاده شود . بسته بندی کشمش برای تامین نیاز مصرف کنندگان خاصی انجام می گیرد .محصول هم به شکل فله و هم بسته بندی شده عرضه می شود که نوع بسته بندی خود دارای شکل های مختلفی است.

کشمش ها در مراکز تولید بعد از پاک شدن آماده برای توزیع در بازار می‌شوند . بسته به این که محصول قرار است به دست چه مصرف کنندگانی برسد نوع بسته بندی و توزیع متفاوت می‌شود . اگر محصول برای مصرف صادرات باشد باید بسته بندی های بسیار با کیفیت و استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد . برای توزیع در بازار داخلی هم عرضه بسته به نوع نیاز متفاوت است . برای عرضه به صورت عمده کشمش معمولا به صورت کارتونی بسته بندی می شود ‌‌ .

بسته بندی کارتونی معمولا در اندازه های سه کیلو تا ده کیلو بسته بندی می شود . مراکز تولید و عرضه کشمش معمولا محصولات خود را به صورت عمده و کارتونی عرضه می کنند که نسبت به کیفیت بالایی که این محصولات دارند قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است ‌.

عرضه کننده کشمش پلویی کارتونی به صورت عمده

کشور ما به دلیل تاکستان های انگور که در شهرهای مختلف وجود دارد از دیر باز در زمینه تولید کشمش فعالیت خوبی داشته است . به همین دلیل یکی از تولید کنندگان خوب این محصول در جهان به شمار می آید . کشمش در انواع سبز پلویی ،زرد پلویی ،تیزابی و آفتابی تولید می شود . که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد . مراکز تولید و عرضه کشمش خدمات خوبی به مشتریان خود می‌دهند مثل پاک و تمیز کردن کشمش که مصرف آن را بسیار راحت می‌کند .

یکی دیگر از خدمات موثر عرضه این محصول به صورت کارتونی است . از مزایای استفاده از کشمش کارتونی این است که هزینه های گزاف بابت بسته بندی های گزاف حذف خواهد شد و در نتیجه محصولی با کیفیت اما با قیمتی مناسب و‌ عمده دریافت خواهید کرد . محصول کارتونی علاوه بر قیمت مناسب کار حمل و نقل و نگه داری در انبار را هم راحت تر می کند و در انبارها به راحتی میتوان در فضایی کوچک حجم بالایی از این محصولات را نگه داری کرد.

بیشتر بخوانید: خرید کشمش کابلی با کیفیت 

برای مصرف کنندگانی هم که به دنبال جنسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین اندازه بالاتر هستند هم خرید کشمش کارتونی خریدی بسیار مناسب و به صرفه است. معمولا دارندگان سالن های غذایی و قنادی ها بسیار از این نوع محصولات استقبال می کنند.یکی از مزایای کشمش پلویی تنوع بالای آن است و هر کس با هر نوع سلیقه و ذائقه غذایی می‌تواند محصول مورد نظر خود را خریداری کند و از آنجایی که کارتن ها در وزن های کم و زیاد بسته بندی می شوند برای خریداران خانگی هم گزینه های مناسب وجود دارد .

بازار فروش کشمش پلویی کارتونی با قیمت مناسب

بازار فروش کشمش پلویی کارتونی با قیمت مناسب

مراکز عرضه و فروش کشمش محصولات متنوع با کیفیت های متفاوت را به مشتریان خود عرضه می کنند . مشتریان برای انتخاب نوع کشمش دستشان کاملا باز است و بسته به ذائقه خود می‌توانند خرید کنند . این مراکز امکان ارائه محصولات را به شکل کارتونی برای مشتریان خود می دهند . بنابراین محصولی با کیفیت بالا و با قیمتی بسیار مناسب خدمات بسیار مناسبی است که از طرف این مراکز برای مشتریان فراهم می شود . از دیگر خدمات مفید خرید اینترنتی است که مشتریان می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و بعد از ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که این نوع خرید علاوه بر راحت و بی هزینه بودن باز هم در کاهش قیمت نهایی تاثیر گذار است .

بیشتر بخوانید: عرضه کشمش بلند مرغوب

زیرا محصول به طور مستقیم و بی‌واسطه به دست مشتری می رسد. ما به شما مجموعه تاکس را پیشنهاد می کنیم این مجموعه با تجربه ی کافی در رابطه با عرضه و فروش کشمش آماده خدمات رسانی به مشتریان است کافی است به وب سایت www.takskeshmesh.com مراجعه کنید تا علاوه بر آشنایی با محصولات متنوع از خدمات این مجموعه نیز آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما