کشمش تیزابی صادراتی دارای کیفیت و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده

کشمش به دلیل پر خاصیت بودن در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از ویژگی های کشمش تیزابی صادراتی دارای کیفیت و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده، تا آخر این مقاله با ما باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش تیزابی صادراتی دارای کیفیت و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی صادراتی همان طور که می دانیم کشمش ها طی فرآیندی از انگور ها به دست می آیند و می توان آن ها را به دو روش تیزابی و غیر تیزابی تولید نمود. کشور ما به دلیل داشتن آب و هوایی بسیار مناسب دارای باغ های انگور فراوان می باشد و به همین دلیل در تولید کشمش مرغوب و درجه یک حرف اول را می زند و همین امر سبب گردیده تا تمام کشور های دنیا نیاز کشمش بازار های خود را با خریداری از کشور ما تامین نمایند و به همین دلیل درخواست خود را از طریق سایت های معتبر موجود در فضای مجازی به مسئولین کشور ما اعلام می نمایند.

کار صادرات را بازرگانی ها و نمایندگان فعال داخلی انجام می دهند و آن ها با توجه به درخواست مشتری و نیاز کشور های خارجی اقدام به خرید این محصولات با حجم انبوه از تولید کنندگان می نمایند. معمولا اجناس صادراتی از نوع اصلی و درجه یک می باشند، زیرا در صورت نبود کیفیت کشور خریدار می تواند از قبول کردن آن ها خود داری کند و با برگشت زدن آن ها، خسارت های زیادی را به کشور ما وارد نماید و به همین دلیل باید قبل از انجام دادن هر کاری از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل نمود. فرآیند صادرات بسیار پیچیده بوده و نیازمند صدور مجوز هایی از سوی سازمان های مختلف دولتی می باشد و گرفتن این مجوز ها بر عهده تاجران می باشد.

برای صادر نمودن این محصولات باید آن ها را بسته بندی نمود. کشمش برای صادرات به شیوه های مختلف بسته بندی می گردد، آن ها باید به گونه ای بسته بندی شوند که تحت هیچ شرایطی هوا درون آن ها برقرار نشود، زیرا جریان هوا سبب خشک شدن کشمش ها گردیده و کیفیت آن ها را پایین می آورد. کشمشی که برای صادرات انتخاب می شود به شیوه های مختلف بسته بندی می گردند و این بسته بندی سبب فروش بیشتر کالا ها در دیگر بازار ها می گردد.

بسته بندی آن ها به صورت وزن و کیلویی می باشد و بسته بندی آن ها موجب توجه و قدرت خرید مردم می گردد. آن ها معمولا در بسته های نایلونی و یا جعبه های کارتنی انجام می گردد روی بسته بندی آن ها اطلاعات دقیق در مورد این محصولات نظیر تاریخ تولید، تاریخ انقضا، وزن و دیگر پروانه های بهداشتی کشورمان درج می گردد که با توجه به آن ها می توان به کیفیت آن ها پی برد. این محصولات با توجه به حجم در خواستی مشتریان توسط ماشین های سنگین به گمرک های موجود در مرز ها انتقال داده می شود و سپس طی فرآیند ترخیص کاری انجام شده توسط کارشناسان مجرب و هم چنین قوانین تصویب شده موجود در کشور، کالا ها راهی دیگر کشور ها می گردند.

کشور های خریدار در اسرع وقت هزینه های مربوطه را به کشور ما پرداخت می نمایند و با تحویل گرفتن آن ها، بلافاصله اقدام به توزیع آن ها در تمام بازار های کشور خود می نمایند. سالیانه درصد بالایی از این محصولات به کشور های دیگر ارسال می گردد و بنابراین می توان گفت صادرات کشمش تیزابی یکی از معاملات پر رونق بین المللی ایران با سایر کشور های جهان بوده که ارز آوری خوبی را برای کشور ما به ارمغان می آورد.

همان طور که در بالا گفته شد کشمش تیزابی صادراتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای تشخیص کیفیت کشمش راه های زیادی وجود دارد که از شاخص ترین آن ها توجه به ظاهر فیزیکی آن ها می باشد. کشمش با کیفیت معمولا دارای اندازه ای کاملا درشت و چاق می باشد و به همین دلیل از گوشت زیادی برخوردار بوده و سطح آن ها نیز چین و چروک کم تری دارد. نوع با کیفیت این محصولات معمولا فاقد هسته می باشد و کشمش های بدون هسته از انگور هایی تولید شده اند که فاقد هسته می باشند.

از گزینه هایی دیگر برای شناسایی کشمش با کیفیت طعم آن ها است و کشمش های با کیفیت معمولا دارای طعمی کاملا شیرین می باشند و در صورت تلخ بودن طعم آن ها کشمش کیفیت خود را از دست داده است و به نحوی می توان گفت کشمش های تلخ، کهنه می باشند و به نحوی می توان گفت کشمش های با کیفیت تازه می باشند. از پارامتر های مهم دیگر در بالا بردن کیفیت این محصولات تمیز بودن آن ها است و کشمش با کیفیت فاقد هر گونه مواد زائد و آلودگی می باشند. اصولا خریداران هنگام خریداری محصولات خوراکی، به دنبال کیفیت می باشند تا قیمت، زیرا هیچ گونه عوارضی را برای سلامتی بدن به همراه نخواهد داشت.

کشمش از خواص منحصر به فردی برخوردار می باشد و به همین دلیل به صورت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. کشمش به دلیل داشتن فسفر و منگنز فراوان، نقش زیادی در تقویت حافظه و یادگیری دارد و به همین دلیل مصرف آن به تمام افراد با هر سنی توصیه می گردد که مصرف آن در دوران کهنسالی از بروز آلزایمر پیشگیری می نماید. مصرف کشمش در دوران بارداری بسیار مهم می باشد، زیرا سبب تقویت ذهنی و جسمی به موقع جنین می گردد و بسیاری از نیاز های بدن مادر را نیز تامین می نماید.

از خواص دیگر کشمش می توان به رفع مشکلات دستگاه گوارش می باشد، زیرا به دلیل داشتن طعم شیرین درمان کننده درد های معده می باشد و هم چنین خشکی روده ها را برطرف نموده و همین امر سبب می گردد تا یبوست های مزمن نیز درمان شود. کشمش خاصیت آرام بخشی داشته و به راحتی مشکلات و تنش های عصبی را کاهش می دهد و هم چنین به دلیل این که سبب خوشحالی و سر زندگی می گردد، روانشناسان مصرف مداوم آن را به بیماران افسرده خود پیشنهاد می نمایند.

کشمش دارای قند طبیعی بوده و به همین دلیل قند آن در بدن به راحتی تجزیه می گردد و به همین دلیل مصرف آن برای بیماران دیابتی کاملا بلامانع می باشد و البته آن ها می توانند کشمش را جایگزین مناسبی برای قند نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما