قیمت کشمش کاشمر در متنوع ترین رنگ های تولید شده

کشمش جزو خوشمزه ترین خشکبارهای موجود در بازار است، قیمت کشمش کاشمر در متنوع ترین رنگ های تولید شده بسته به نوع، اندازه، حجم و میزان سفارش مشتری می تواند متفاوت و متغیر باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش کاشمر در متنوع ترین رنگ های تولید شده

قیمت کشمش کاشمر

قیمت کشمش کاشمر کشمش طلایی کاشمر رنگ بسیار خاص و منحصر به فرد است. به همین منظور طرفداران بسیار زیادی نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان دارد. این کشمش دارای طعم شیرین و بسیار لذیذ می باشد. معمولا به صورت بدون دانه تولید می شود. محبوبیت آن را افزایش می دهد.

این محصول در تهیه پلو نیز به کار می‌ رود و علاوه بر مزه لذیذی که برای آن ایجاد می کند، کمک زیادی به مجلسی بودن غذا می نماید. برای پذیرایی در مهمانی ها و مجالس بسیار مناسب است. این کشمش به هر دو صورت سنتی و صنعتی تولید می‌ شود و همه روزه حجم بالایی را در تولید به خود اختصاص می دهد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

از مشکلاتی مانند لهیدگی و خرابی در آن خبری نیست و دارای ظاهر یکدست و سالم می باشد، به صورتی که در لیست اقلام صادراتی قرار می گیرد. و بسیاری از کشورها خواستار آن می باشند. مواد مغذی فراوان دارد و غنی از ویتامین است که برای زیبایی و سلامت پوست و مو مفید بوده و به تامین آهن بدن می پردازد.

قیمت کشمش مسئله و موضوع بسیار مهمی برای مشتریان به شمار می رود لذا ما در اینجا به مهمترین عوامل موثر بر قیمت این خشکبار خوشمزه اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. نوسانات بازار
  2. بسته بندی
  3. اندازه و حجم کشمش
  4. حجم سفارشی توسط مشتری
  5. نحوه خرید و فروش (اینترنتی یا حضوری)

کشمش کاشمر به صورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور به فروش می رسد؛ این کالا از کیفیت لازم برخوردار است و دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد است، به همین منظور فروش بسیار بالایی را در بازار داخلی و خارجی از آن خود کرده است؛ این خشکبار خوشمزه و خوش طعم را می توان به صورت عمده از کارخانه کشمش سفارش داد و با هزینه های بسیار اندک آن را در اختیار داشت.

ارسال کشمش به تمامی نقاط کشور ممکن می باشد و جهت دریافت به موقع آن باید آدرس و نشانی دقیق خود را با فروشندگان در میان گذاشت. این محصولاتکشمش ها از بین با کیفیت ترین تولیدات ایرانی و خارجی انتخاب شده است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و می توان با اطمینان خاطر به استفاده از آن پرداخت.

عرضه مستقیم کشمش مرغوب کاشمر بسته بندی شده در بازار کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و هنوز هم با وجود اینکه انواع و اقسام تنقلات در بازار یافت می شوند. اما بسیاری از پدر و مادرها ترجیح می دهند به عنوان میان وعده های روزانه فرزندان خود اقدام به خرید مویز کنند. و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوند.

قیمت کشمش زرد کاشمر

قیمت کشمش زرد کاشمر کشمش زرد کاشمر، یکی از خشکبار با ارزشی است که سالهاست به روش های سنتی و صنعتی تولید شده است. همچنین به سبب اینکه درون ساختار آن رطوبت چندان زیادی وجود ندارد می توان آن را برای مدت زمان طولانی نگهداری نمود و از آن استفاده کرد. مردم کشورمان از زمان های بسیار قدیم تاکنون به خواص نهفته در کشمش آگاه بودند و از آن برای تقویت هوش و حافظه خود و کودکان خود استفاده می کردند.

خوشبختانه این روزها نیز فروش این محصول در بازار کشورمان رونق بسیار زیادی دارد و ما می توانیم نمونه های با کیفیت کشمش را در فروشگاه های ارائه دهنده خشکبار کشورمان مشاهده کنیم.

در این قسمت به برخی از مهمترین پارامترهای تعیین کننده کیفیت کشمش کاشمر اشاره می کنیم:

  1. اندازه آن درشت است و با وجود اینکه رطوبت میان آن از بین رفته است بافتی نرم و گوشتی دارد و می توان آن را به راحتی مصرف نمود.
  2. درون بسته بندی کشمش کاشمر هیچ اثری از ذرات ناخالصی مانند سنگ ریزه و خار و خاشاک وجود ندارد و کاملاً پاک شده و تمیز است.
  3. کشمش درجه یک و با کیفیت با استفاده از شیوه های کاملاً بهداشتی تهیه شده و از مواد شیمیایی و مضر برای خشک کردن آن استفاده نشده است.
  4. بسته بندی آن بسیار شیک و عالی است و بر روی آن اطلاعات کامل محصول درج شده است.

کشمش میوه خوشمزه و پر خاصیت است و قیمت کشمش زرد اعلا در شهر کاشمر به صورت ۴ درجه مشخص شده و به فروش می رسد. ۷۰ درصد عواملی که این محصول را اینترنتی تعیین می کند ارزان تر بودن آن خواهد بود و می توانید از درب کارخانه واقع در شهرستان کاشمر انواع کشمش زرد را تهیه کنید.

تاجران عزیز باید قیمت های منصفانه و به روز را داشته باشند تا بتوانند به فروش خوب و مفیدی دست بزنند. کارخانه کشمش واقع در کاشمر به عنوان اولین تولید کننده این محصول در ایران محسوب می گردد و می توان به جرات گفت که کاشمر قطب تولید این محصول اصیل و پر خاصیت پدر طرفدار است.

در چه صورت است که قیمت کشمش زرد صادراتی از بازار گران تر می باشد؟ سه احتمال برای این موضوع آن وجود دارد. اول این که،ممکن است قیمت این خشکبار به صورت خرده فروشی در شهر به روز نباشد و مثلاً 3 تن کشمش تا 6 ماه قبل با قیمت های ارزان از خود تولید کننده خریداری کرده اند و باقی مانده را چون، قیمت روز آن را نمی دانند با همان قیمت قبل به تاجران می فروشند.

احتمال بعدی می تواند آن باشد که خرید اینترنتی کشمش باعث به وجود آمدن این هم گردیده و محصولی را از تولید کننده خریداری کرده است و از طریق فضای مجازی به فروش آن می پردازد و این فرد به عنوان تولیدکننده فعالیت ایران داشته است.

احتمال بعدی آن است که افرادی با نیت کلاهبرداری به صورت دروغ قیمت هایی را ارائه می دهند که مشتری پسند نیست و مشتری دردام این چنین شیادانی می‌ افتند.

شما اگر می خواهید بهترین کشمش کاشمر از نوع زرد و طلایی آن را در حجم های دلخواهی خود تهیه نمایید پیشنهاد می شود به مجموعه ی اینترنتی ما مراجعه نمایید تا بتوانید مرغوب ترین کشمش های مورد نظر را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید؛ اگر می خواهید از قیمت روز و دقیق این خشکبار نیز آگاهی یابید می توانید برای استعلام قیمت با کارشناسان ما در این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما