قیمت کشمش شاهانی با نشان استاندارد و بهداشتی

قیمت کشمش شاهانی با نشان استاندارد و بهداشتی در سایت های معتبر بسیار مناسب تر از بازار است. کشمش شاهانی یکی از بهترین کشمش های موجود بازار که قیمت های متفاوتی نسبت به کیفیت محصول دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش شاهانی با نشان استاندارد و بهداشتی

قیمت کشمش شاهانی

قیمت کشمش شاهانی کشور ایران جز برترین تولید کنندگان انگور در کشور است از آنجا که کشمش شاهانی از میوه انگور گرفته می شود میزان تولیدات سالانه انگور ارتباط مستقیم با کاهش یا افزایش تولید کشمش دارد. انواع مختلف انگور در سایز و رنگهای مختلف تولید می شود بنا بر این کشمش هایی که از این میوه گرفته می شود تنوع زیادی دارد که هر کدام از آنها از لحاظ کیفیت و قیمت و شکل ظاهری و رنگ با هم متفاوت هستند. در کشور ما در اکثر شهر های مختلف باغهای انگور وجود دارد که علاوه بر عرضه آن به بازار به تولید کشمش می پردازند. در این شهر ها برخی از مردم با تولید کشمش و ارسال آن به بازارهای داخلی و خارجی به درامد می رسند.

کشمش از میوه خشک های پر طرفدار است که مصرف آن مزایای زیادی برای بدن دارد مصرف آن مناسب برای تمامی گروه های سنی است این میوه خشک شیرین بهترین جایگزین برای قند و شکر در کنار چایی است اگر به جای خورارکی های مضر کشمش را با نخود چی قاطی کنیم و به بچه ها بدیم هم از لحاظ ارزش غذایی بسیار مقوی است و هم اینکه انواع ویتامین ها را به بدن می رساند از کم خونی و فقر آهن جلوگیری می کند مصرف آن باعث رفع یبوست و مشکلات گوارشی می شود. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود از بروز بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان جلوگیری می کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع مختلفی از انگور وجود دارد که به روش های مختلفی خشک و به کشمش تبدیل می شود روش های تولید کشمش متفاوت است مانند:

کشمش سایه خشک که کشمش را معمولا در جاهای تاریک و خشک در مکانهای سقف دارد به صورت خوشه ای اویزان می کنند مدت زمان بیشتری نسبت به روشهای دیگر برای خشک کردن لازم است رنگ انگور به این روش اکثرا سبز رنگ است.

کشمش افتابی روش دیگر خشک کردن است که انگور را به صورت دانه ای در مکانهای باز بر روی پارچه در جلوی تابش مستقیم آفتاب خشک می کنند. در روش تیزابی از محلول تیزاب برای خشک کردن سریع استفاده می شود که ظاهر زیبا و براقی به کشمش می دهد و معمولا برای صادارت استفاده می شود.

یک نمونه از کشمش های معروف که به وفور در بازار می بینم کشمش شاهانی است که بیشتر به رنگ سیاه یا قهوه ایی تیره است از این کشمش در پخت و پز و پخت انواع کیک و کلوچه استفاده های زیادی دارد شیرینی کشمشی که بسیار معروف است معمولا از این کشمش در پخت آن استفاده می شود. از خصوصیات ظاهری کشمش شاهانی به مواردی مانند یکدست بودن سایز درشت و ظاهر کشمش، طعم شیرین، هسته بسیار ریز، نرم بودن و رطوبت کافی و شیرینی و قند مناسب اشاره کرد از این کشمش در کارخانه های تولید کیک و کلوچه و یا قنادی های بسیار استفاده می شود یکی از دلایل تولید و فروش بیشتر این محصول همین امر است که جزء کشمش های صادراتی نیز محسوب می شود.

کشمش شاهانی از انگور دانه درشت و بدون هسته بدست می آید طبع کشمش گرم است و برای افراد سرد مزاج مناسب است می توان ان را به صورت خام یا پخته شده با انواع غذاها و شیرینی مصرف کرد. کشمش شاهانی دارای ویژگی بسیار خاصی نسبت به بقیه کشمش ها است که می توان در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت کرد کسانی که علاقه به تجارت در این زمینه دارند می توانند از طریق اینترنتی آگاهی کافی را در مورد کشمش شاهانی کسب کنند. برای تشخیص کشمش شاهانی درجه یک می توان از نظر ظاهری توجه کرد که کشمش کپک زده نباشد زیاد خشک و چروکیده نباشد طعم و مزه خوبی داشته باشد.

اصولا روش خشک کردن میوه به صورت سنتی و خانگی و صنعتی انجام می شود با توجه به میزان مصرف زیاد کشمش در کشور و صادرات آن علاوه بر روش های سنتی و خانگی که هم برای مصارف شخصی و هم فروش انجام می شود کارخانه های زیادی در زمینه تولید کشمش در انواع مختلف فعالیت دارند که با خریداری میوه انگور و انتقال آن به این کارخانه ها و با استفاده از دستگاه های مکانیزه و مدل و خشک کردن این میوه و تبدیل آن به کشمش در زمینه فروش آن و صادرات فعالیت های زیادی دارند که امروزه جز برترین میوه خشک های صادراتی محسوب می شود.

با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین خواص بی نظیر کشمش شاهانی از فروش بسیار خوب و مصرف زیادی در بین مردم برخوردار است عرضه کنندگان و تولیدکنندگان این کشمش سعی در عرضه محصول باکیفیت و ارزان قیمت را دارند تا بتوانند سطح فروش را بالا برده و رضایت مردم را جلب کنند از آنجا که بازار خرید و فروش کشمش شاهانی داغ است برای کسانی که می خواهند این محصول را در حجمهای عمده و قیمتی مناسب و بدون واسطه خریداری کنند یکی از بهترین راه ها استفاده از سایت های اینترنتی و فروشگاه ها و آنلاین مارکتها است. قیمت کشمش در کشور سالانه دچار تغییر است که در درجه اول تعیین قیمت آن بستگی به میزان تولید سالانه انگور و برداشت آن و همچنین میزان تقاضا از سوی مردم دارد. یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت کشمش تاثیر دارد صادرات آن است عرضه یک شمش شاهانی درجه یک و قیمت مناسب را باید از محل تولید آن انتظار داشت کسانی که در این زمینه فعالیت دارد در خرید این محصول از محل تولید و از تولید کنندگان آن به صورت مستقیم و بدون واسطه را دارد تا بتوانند محصول را با قیمتی مناسب و حذف واسطه ها و دلالان به دست خریدار ها برساند. برای خرید این محصول می توانید از خشکبار فروشی ها و فروشگاه های معتبری که در بازار هستند این خوراکی را خرید کنید یا از طریق اینترنتی کشمش شاهانی درجه یک را با بسته بندیهای ویژه که بسیار تازه و درشت و پاک شده است در حجمهای مناسب به صورت عمده و جزئی خریداری کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما