قیمت کشمش زرد به صورت صد در صد بهداشتی در ایران

کشمش زرد از محصولات صادراتی و ارز آور است . قیمت کشمش زرد به صورت صد در درصد بهداشتی در ایران است. این کشمش ها در سراسر ایران مصرف می‌شود. از بهترین تولیدات ایران می باشد،این محصول کمتر در بازار داخلی و مصرف عمومی استفاده می‌شود و بیشترین میزان آن صادر می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش زرد به صورت صد در صد بهداشتی در ایران

قیمت کشمش زرد

قیمت کشمش زرد نرخ انواع کشمش در سال ۹۷ و ۹۸ اصلا خوب نبود و روز به روز بر قیمت این محصول افزوده می شد. کشمش وقتی از تولید به مصرف به دست مشتری یا تاجر می‌رسد، قطعاً هم از نظر کیفیت و قیمت شرایط مناسب تری خواهد داشت. در این کشمش ها از مایع تیزابی برای خشک کردن استفاده می گردد و در انتهای آن برای زرد شدن کشمش از دود گوگرد استفاده می کنند.

کشمش زرد در ایران به دو دسته تقسیم می شود از جمله کشمش زرد پلویی که به آن طلایی و یا انگوری گفته می شود،کشمش زرد قلمی که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد است. کشمش پلویی،با نام کشمش های سیاه یا قهوه ای نوعی انگور خشک شده است . که به علت کاربرد آن در برخی از پلوها مانند عدس پلو به کشمش سلطانی یا پلوی معروف است‌.

همانطور که انگور انواع مختلفی دارد طبیعی است که کشمش نیز تنوع زیادی دارد.برای خرید کشمش زرد باید به فروشگاه ها یا از طریق اینترنت خریداری نمود،برای تبدیل انگور به کشمش روش های مختلفی وجود دارد،بهترین نوع خشک کردن آن انگوری است که به جای استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد، بهتر است انگور زیر آفتاب یا سایه خشک شود کشمش آفتاب خشک نیز به کشمش زرد یا پلوی معروف است که کیفیت بالا و طعم خوبی دارد.

این نوع کشمش پلویی با نام کشمش طلایی یا گلدان نیز در بازار رواج دارد که بیشتر در دو نوع قلمی آجیلی و بیضی شکل است. در کشورهای عربستان طرفدار زیادی دارد. برای طلایی شدن آن از دود گوگرد استفاده می کنند،از خواص کشمش زرد میتوان برای رفع کم خونی ‌‌،ضعف بدن اشتها آور،رفع سموم بدن، فعالیت کلیه ها، کمک به بیماریهای نقرس و رماتیسم،مصرف برای مادران باردار،کاهش کلسترول و بهبود عملکرد روده، کمک به افسردگی و اضطراب و مشکلات عصبی نام برد.

کشمش زرد که به روشهای صنعتی و بخار دی اکسید تهیه می شود،ممکن است برای افرادی که از گوگرد حساسیت دارند مشکل ایجاد کند. به همین خاطر می توان آن را به عنوان یک میان وعده به همراه تنقلات مصرف کرد. فرآوری انگور خشک شده توسط تولید کنندگان زیادی انجام می شود،قیمت این محصول بستگی به کیفیت انگوری که استفاده می شود و تبدیل به کشمش زرد می گردد. بنابراین شما میتوانید برای خرید عمده کشمش با هزینه مناسب از فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود .

از آنجایی که این محصول خشک می باشد. برای نگهداری طولانی مدت قابل استفاده است در صورتی که کشمش تازه و با کیفیت باشد، دارای قیمت بالاتری است. متقاضیان این محصول بسیاری از فروشگاه ها،رستوران و قنادی ها می باشند که از آن برای تهیه کیک و شیرینی استفاده می کنند . از آن‌جایی که کشمش زرد دارای مواد مغذی است. به بهبود و حفظ سلامتی کمک می کند.

کفش زرد نوعی کشمش پلویی است که با کیفیت بالا به فروش می رسد . کشمش بسته به انگوری که از آن تولید شده است ،انواع مختلفی دارد همچون زرد طلایی و سیاه و سبز است این محصول هر ساله در شهر ساوه تولید و به شهرها و دیگر فروشگاه ها توزیع می شود کشمش زرد ساوه کیفیت بالا دارد به همین سبب مشتری زیادی را به خود جلب کرده.

این محصول به خاطر کیفیت تولید بالا در ایران،هر ساله به کشور های همسایه صادر می شود. عرضه کشمش زرد درجه یک و ارزان به سایر کشورها به مقدار زیادی عرضه می شود لیست قیمت این محصول در فروشگاه ها آنلاین موجود می باشد. مراکز صادر کننده کشمش زرد ارگانیک به صورت عمده این محصول را با کیفیت درجه یک به خریداران خارجی به فروش می رسانند .

فروشنده این کشمش برای جلب مشتری تمام سعی خود را می کند تا محصولی با کیفیت و ارگانیک به دست آن ها بدهد که مشتریان خود را افزایش دهند. کشمش زرد اعلا در مصارف آشپزی کاربرد زیادی دارد،از کاربرد آن می توان روی برنج استفاده کرد که باعث لعاب انداختن و خوشمزه شدن آن می شود. همچنین از کشمش برای درست کردن کیک و شیرینی استفاده می شود.

همچنین کشمش زرد در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد که برای بیماری های مختلف تجویز می شود. پخش عمده کشمش زرد در شهرهای مختلف انجام می شود . مشتریان با دسترسی به این محصول با استفاده از اینترنت غیر حضوری محصولی با کیفیت و تازه را خریداری کنند. این محصول در جای خشک و خنک نگهداری می شود و در صورت نگهداری درست خراب نمی شود.

معمولاً میوه های خشک خواص بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند. تاریخ مصرف آن نیز طولانی مدت است خواص انواع کشمش زرد نیز از انگور آن بیشتر است کشمش زرد را می توان از سایر فروشگاه های فروش این محصول و محصولات خشکبار تهیه کرد. خرید عمده آن به صورت مستقیم از تولید کننده،از نظر اقتصادی به صرفه تر و ارزانتر است ونیز خریدار با ارتباط با خود تولید کننده می تواند از کیفیت محصول مطمئن شود و با اطمینان خاطر خریداری کند.

امروزه فروشگاه های غیر حضوری معتبر این فرصت را برای مشتری ها مهیا کردند تا بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی،محصول مورد نظر خود را خریداری و انتخاب کنند. مرکز عرضه کشمش نیز محصولات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار مشتری قرار می دهند.

این محصول بیشتر پی کشورهایی همسایه پاکستان و خلیج فارس ارسال می شود. مصرف این محصول بیشتر در غذاها و نان ها و کلوچه استفاده می شود قیمت کشمش زرد به موجودی انبار،موقعیت فصلی ،محل تولید،نرخ ارز و نوع سورت و نوع بسته بندی آن بستگی دارد. کشمش زرد به صورت فله ای و کارتونی به فروش می رسد .

تولید کشمش زرد نسبت به تولید کشمش های زحمت بیشتری برای کشاورز دارد،از طرفی این کشمش به خاطر ظاهر زیبا و جذاب مشتری زیادی دارد زمان و زحمت بیشتر باعث تفاوت قیمت در کشمش ها شده. قیمت کشمش زرد یا طلایی به خاطر ظاهر ای که دارد زحمت خیلی می خواهد. قیمت گذاری بر روی کشمش زرد بر اساس مشخصات آن توسط

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما