فروش کشمش کاشمر به صورت عمده با بهترین کیفیت بازاری

کشمش یکی از مهم ترین محصولات صادر در بازار جهانی است. یکی از اولویت های مهم برای خرید کشمش توسط مشتریان و همچنین فروشندگان، قیمت وفروش کشمش کاشمر ست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش کاشمر به صورت عمده با بهترین کیفیت بازاری

فروش کشمش کاشمر

فروش کشمش کاشمر باوجود ظرفیت بالای کشت انگور در این استان، عدم وجود کارخانه های فرآوری و بسته بندی به اندازه ی کافی باعث انتقال انگور های کشت شده در این استان به مناطق دیگر برای تبدیل کشت کشمش و بسته بندی می شود. فرآوری و تولید انواع کشمش کاشمر توسط شرکت های مختلفی انجام می گیرد، کشمش سبز قلمی و کشمش طلایی قلمی از انواغ پر طرفدار کشمش کاشمر هستند که توسط تعداد زیادی نماینده فروش کشمش کاشمر در شهر های مختلف به دست مشتریان می رسد. نیاز بازار و وجود تعداد زیاد مشتریان کشمش کاشمر باعث افزایش نمایندگی توزیع و بخش این محصول در سراسر کشور شده است. انگور کاشمر برای فرآوری و بسته بندی به مناطق مختلفی از کشور فرستاده می شود و شرکت های زیادی را می توان به غنوان مرکز تهیه کشمش کاشمر به صورت عمده در نظر گرفت. علاوه بر کاشمر، شهرستان های دیگری نیز در کشور به تولید عمده کشمش می پردازند و در واقع از رقیب های جدی کشمش تولید شده ی این شهرستان در بازار های داخلی و خارجی هستند. از شهرستان های مهم دیگر تولید کشمش می توان به ملایر تاکستان و بوئین زهرا اشاره کرذ که هر کدام برندهایی شناخته شده در بازارهای بین المللی به شمار می آیند و قطب های تولید کشمش در کشور هستند. تعداد زیادی مرکز فروش کشمش کاشمر در فضای مجازی و اینترنتی وجود دارد، مراکز فروش خشکبار و مواد غذایی در شهر های مختلف نیز این محصول را به صورا عمده یا جزئی و فله یا بسته بندی به فروش می رسانند. از مهم ترین ویژگی های کشمش ممتاز و درجه یک می توان موارد زیر را نام برد: شن، آفت، مزه یا بوی بد نداشته باشد. رنگ یکنواختی داشته باشد. تعداد کشمش های دم دار، کشمش های نارس، لهیده و شکرک زده ی آن کم باشد. دقت در انتخاب کشمش هایی که همه ی این ویژگی ها را با هم داشته باشد، برای کسانی که در زمینه خرید عمده این محصول برای صادرات فعالیت میکنند،از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا عاملی برای افزایش یا کاهش تعداد مشتریان و همچنین میزان فروش و اعتبار شرکت می باشد.

لیست قیمت روز کشمش کاشمر بنا به کیفیت محصول، نوع بسته بندی و شرکت ارائه دهنده ی آن دارای تفاوت هایی می باشد. نمایندگی های معتبر فروش و کشمش و خشکبار در شهر های مختلف را می توان اصلی ترین مراجع مشخص کننده قیمت روز کشمش کاشمر دانست. تجارت کشمش کاشمر و صادرات آن به کشور هذی خاورمیانه، به دلیل کیفیت بالای محصول و قیمت نسبتا پایین در مقایسه با کشور های دیگر، تجارتی بسبار پررونق و پر سود به شمار می رود. قیمت عمده کشمش کاشمر در صورت مراجعه حضوری بسیار ارزان تر از قیمت بازار خواهد بود و حتی خرید کشمش کاشمر نصف قیمت بازار نیز در زمان برداشت محصول امکان پذیر است. یکی از اولویت های مهم برای خرید کشمش توسط مشتریان و همچنین فروشندگان، قیمت این محصول است. تولید کننده گان و فروشندگان سعی در ارائه ی ارزات تریو کشمش با کیفیت بالا دارند. برای این که با انواع مختلف کشمش های تولید شده در کشور آشنا شوید به طور خلاصه به شرح انواع کشنش موجود در بازاز می پردازیم. مهم ترین کشمش های موجود در بازار عبارتند از: کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش سبزل انگوری، مویز…. هر کدام از این کشمش ها خواص وویژگی های منحصر به فردی دارند و در نتیجه خریداران خاص خود را نیز در بازار به خود اختصاص داده اند.

کشمش آفتابی از خشک شدن انگور هذب بی دانه در آفتاب در آفتاب به دست می آید و معمولا به رنگ قهوه‌ای می باشد. کشمش تیزابی از خشک شدن انگور بی دانه آغشته با روغن استرالیایی در آفتاب به دست می آید و رنگ آن در محدوده قهوه ای روشن تا قهوه‌ای خرمایی می باشد. این نوع کشمش به صورت در بجنورد، بوشهر، اسلام شهر، کاشمر و سیستان و بلوچستان تولید می شود. کشمش سبزع انگوری یا به اختصار کشمش انگوری از خشک شدن انگور بی داته با دود گوگرد در سایه به وجود می آید و رنگ آن زرد کهربایی می باشد. مویز نیز همان طور که می دانید از خشک شدن سایر انواع انگور ها که دارای هسته می باشند به دست می آیند.

یکی از مهم ترین نکاتی که بسیاری از خریداران عمده ی کشمش به خصوص کشمش های صادراتی در نظر می گیرند این است که کشمش های تولید شده در هوای آزاد(توشط نور خورشید یا در سایه) به دست آمده باشند و در مراحل تولید آن از افزودنی های دیگری استفاده نشده باشد. کشور ما نیز از لحاظ صادرات کشمش ازجایگاه قابل قبولی برهوردار است و پس از فروش بسته می توان گفت مهم ترین صادرات غیر نفتی کشور نربوط به کشمش می باشد.

مهم ترین کشمش کاشمر کشمش شبز یا آجیلی و زرد قلمی بوده که بیشتر بیداته بوده و تولید آن در مکانب مسقف با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی بوده که کشمش را بامایع تیزاب که محلول ترکیبی از آب، کربنات و پتاسیم و روغن می باشد، و به مدا چند ثاتیه آغشته کرده و سپس در بارگاه روی شیم های مفتولی به صورت افقی آویزان کرده تا روند خشک شدن آزام آرام طی شود.

فروش عمده کشمش کاشمر

فروش عمده کشمش کاشمر همانطور که می دانید کشمش کاشمر، یکی از بهترین نوع های کشمش موجود در بازار می باشد و خریدارن زیادی در سراسر کشور دارد. خرید عمده کشمش کاشمر، به منظور عرضه در بازار های داخلی و همچنین صادارت انجام می گیرد و برای خرید آن با مناسب ترین قیمت ها می توان از طریق حضوری و و غیر حضوری اقدام نمود. کشمش کاشمر یکی از ممتاز ترین انواع کشمش در بازار داخلی و بین المللی و خرید عمده ی مآن معمولا توسط صادر کننده گان یا فروشنده گان عمده ی این محصول در شهر های مختلف انجام می گیرد. علی رغم مشکلات موجود برای شرکت های صادر کننده صادارت کشمش کاشمر عمدتا به کشور های حوزه ی خلیج فارس، پاکستان و افغانستان می باشد و از مشتریان ثابت کشمش ایرانی وبه خصوص کاشمر به حساب می آیند. بهترین زمان برای خرید کشمش کاشمر با قیمت مناسب، اواخر مرداد و شهریور ماه است. شهرستان های خلیل آباد و کاشمر در استان خراسان رضوی از قطب های تولید انگور به شمار می روند و از مهم ترین انواع این انگور های کشت ‌ده در استان می توان به موارد زیر اشاره کرد. لعل، ریش بابا، صاحبی، رزقی، یاقوتی فخری و مسکه اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما