طرز تهیه کشمش گوگردی به صورت بازاری در کارخانه های کشور

این روزها می توان طرز تهیه کشمش گوگردی به صورت بازاری در کارخانه های کشور را به وضوح دید که از سطح کیفی و کمی مطلوب و منحصر به فردی برخوردار می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

طرز تهیه کشمش گوگردی به صورت بازاری در کارخانه های کشور

طرز تهیه کشمش گوگردی

طرز تهیه کشمش گوگردی در این مقاله می خواهیم شما را با طرز تهیه کشمش گوگردی آشنا سازیم در ابتدا باید بگوییم همه شما به خوبی می دانید که کشمش محصولی فرآورده شده از میوه انگور است که بسته به روش تولید و حتی نوع انگور می تواند دارای اسامی و نامهای متنوع باشد که این خود بسته به منطقه تولید دارای اسامی بومی نیز می باشد، اما مبحث ما در مورد کشمشی است که فرایند تولید آن نسبت به سایر نمونه ها متفاوت است.

شایان ذکر است که کشمش گوگردی را معمولا از انواع انگور های سفید رنگ و بی دانه مانند عسکری تولید می کنند تا سطح کیفیت بسیار بالایی داشته و از بازار پسندی بهتری برخوردار باشد.

در تولید این نوع کشمش پس از چیدن انگور های با کیفیت مد نظر، آنها را درون سبد های پلاستیکی که به همین منظور تعبیه شده است چیده به نحوی که ساقه های انگور در قسمت بالایی قرار گرفته تا پس از تیزاب نمودن، کارگران بتوانند به راحتی آنها را بر روی سیم های که بر روی چارچوب قرار گرفته و وریسه وار وصل شده اند، آویزان نمایند.

پس از آویختن و حفظ فاصله مناسب بین انگور ها که در جهت رسیدن دود گوگرد به تمام قسمت های انگور انجام می گیرد، تولید کنندگان دور تا دور محل تولید را با پلاستیک های کامل پوشانده تا کوچکترین درزی در آن وجود نداشته باشد تا پس از سوزاندن گوگرد دود از آن خارج نشود.

لازم به ذکر است که دود کردن گوگرد به دو روش انجام می شود اولین روش دود زدن گوگرد در هنگامی که هنوز داخل سبد هستند و یا روش دیگه که سوزاندن گوگرد داخل محل تولید است که در هر دو صورت مدت زمان یک هفته تا ده روز طول می کشد تا انگور خشک شود و به کشمش گوگردی تبدیل شود.

انگور ها در مرحله ریختن از سیم بر روی زمین قرار می گیرد در حالی که رنگی بسیار طلایی و تقریبا براق با طعم بسیار شیرین را به خود گرفته است، در این مرحله چه به صورت سنتی و چه صنعتی اقدام به پاکش آن از هر گونه ضایعات، سیخ و خاشاک و غیره می کنند سپس در بسته بندی های جذاب و کاملا بهداشتی بسته بندی و روانه انبار می شود تا به موقع وارد بازار داخلی و خارجی این محصول گردد.

قابل ذکر است که کشمش گوگردی علاوه بر قابلیت های اقتصادی دارای ویژگی های تغذیه ای نیز می باشد که مهمترین آن داشتن فیبر بسیار زیاد است که در درمان مشکلات گوارشی نقش ارزنده ای دارد چرا که بیماری های هم چون یبوست را که خود زمینه ساز بیماری های دیگر مانند چاقی و اضافه وزن، بواسیر و هیموروئید و غیره است را به خوبی درمان کرده و حتی پیشگیری از ابتلای به آن نماید.

ویژگی و قابلیت دیگر آن مبارزه با دیابت و قند خون است که جامعه امروزی بسیار با آن دست و پنجه نرم می کنند که با مصرف انواع کشمش می توانند به کنترل و درمان آن کمک شایانی نمایند.

اکنون که با روش تولید این نوع کشمش و تا حدودی خواص آن آشنا شده اید بهتر است تا با روال عرضه و تقاضا و نیز قیمت آن هم آشنا شوید تا ضمن اضافه شدن اطلاعات عمومی، امکان خرید آن را به صورت های مختلف برای شما و یا هر متقاضی دیگر فراهم نماید.

باید اظهار داشت که در عرضه و تقاضا این محصول اگر به صورت مستقیم و البته عمده انجام گردد با تاثیرات مثبتی که بر روی قیمت آن می گذارد سبب می شود تا تقاضا برای آن افزایش چشمگیری یابد که در نتیجه افزایش بیشتر تولید کشمش گوگردی را می طلبد.

و اما چگونه سبب کاهش قیمت می شود که باید گفت با عرضه مستقیم و بدون واسطه هزینه و سود دلالی را از قیمت آن که مرحله به مرحله به آن افزوده شده است، از بین رفته و باعث نزول قیمت آن می شود و هم چنین با عرضه عمده از هزینه های جانبی مثل انبار داری و هزینه نگهداری از آن کاهش می یابد که در نتیجه از قیمت نهایی آن کاسته می گردد.

راه سومی نیز که در کاهش قیمت آن موثر است نیز وجود دارد و آن هم عرضه فله ای و کیلویی است که با کاهش هزینه بسته بندی، باعث نزول قیمت چشمگیر کشمش گوگردی می شود.

در ادامه مطلب به نحوه تعیین قیمت این نوع کشمش می پردازیم که بسته به المانهایی که ذکر خواهد شد می تواند دچار نوسانات خفیف و شدید باشد که این فاکتور ها شامل میزان سطح کیفیت، عرضه بسته بندی یا فله ای، وزن، نحوه عرضه و تقاضا، هزینه های تولید و انبارداری، نیروی انسانی، حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر می باشد که می تواند مورد توجه اغلب تولید کنندگان اصلی و توزیع کنندگان نهایی آن شود.

حال که با دقت این توضیحات را مطالعه کردید به شما توصیه می کنیم چنانچه خریدار جزئی و یا تاجری برای خرید عمده این محصول هستید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید که مختص شما عزیزان بوده تا محصول مد نظر خود را در کیفیت و قیمت مناسب و بی نظیر تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

در این سایت شما می توانید پس از بررسی کاتالوگ های زیبا و دیدنی از کشمش گوگردی به صورت های مختلف و در کیفیت و قیمت متنوع آن را انتخاب نموده و پس از تکمیل فرم زیر آن را ثبت سفارش نمایید که ما این اطمینان را به شما می دهیم که در اسرع وقت کارشناسان و مشاورین مجموعه فروش ما با شماره تماس شما ارتباط برقرار ساخته و ضمن ارائه مشاوره های کاملا رایگان و تخصصی، شما را به خریدی بسیار لذت بخش رهنمون خواهند ساخت که در نتیجه منجر به کسب رضایت و خشنودی شما عزیزان خواهد شد.

ما درستی گفتار و کردار خود را در عرضه اطلاعات و هم چنین رساندن محصول بسیار با کیفیت و قیمت مناسب را به دست شما، تبلیغی هدفمند و هوشمندانه برای سایت خود می دانید امید که شما هم ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا باعث تداوم فعالیت اقتصادی ما و شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما