کشمش صادراتی ایران با بهترین کیفیت و ارسال رایگان به سراسر کشور

امروزه خواص و فواید کشمش بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل با افزایش هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود و استفاده از روش های خودکار بسته بندی این محصولات می توانند کشمش صادراتی ایران با بهترین کیفیت و ارسال رایگان به سراسر کشور افزایش داده و به رونق اقتصادی کشور موثر باشد یکی از مسائل مهم که متاسفانه در کشور ما اهمیت چندانی ندارد، نوع و ظرافت بسته بندی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش صادراتی ایران با بهترین کیفیت و ارسال رایگان به سراسر کشور

کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران کشمش یکی از پرطرفدارترین خوراکی هایی است که سال هاست در بین مردم رواج پیدا کرده است، این میوه خشک بسیار مقوی و پر انرژی است که برای سلامتی نیز بسیار مفید است. در کشور ما ایران کشمش به روش های مختلف و تقریباً در همه شهرها تولید می شود، یعنی در تمام شهرهایی که انگور کشت می شود کشمش نیز تولید می شود. معروف ترین شهرهایی که بالاترین و مرغوب ترین کشمش را تولید می کنند میلر، تگزاس، پوناب، فوشان، مراغه، کیشمار و غیره هستند. با توجه به تنوع آب و هوای کشور و وجود انواع انگور، انواع کشمش را داریم که از معروف ترین آن ها می توان به کشمش پلو، کشمش سبز و کشمش موجود در بازار اشاره کرد. مردم روسیه انواع کشمش را از انواع انگور و به روش های مختلف تولید می کنند.کشمش تولید شده در کشور ما هم صنعتی و هم سنتی است که در شکل سنتی خود به دلیل ارزش غذایی، طعم و رنگ طرفداران زیادی دارد.با توجه به اینکه مردم در سراسر دنیا ترجیح می دهند از مواد غذایی ارگانیک و بدون هیچ گونه افزودنی استفاده کنند، تجارت کشمش خشک بسیار پر رونق است و می تواند برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در این زمینه بسیار سودآور باشد. کشمش سایه خشک را می توان از هر نظر یکی از بهترین انواع کشمش دانست، زیرا در تهیه آن از بهترین انگور بدون هسته استفاده می شود و خوشه های انگور به همان شکلی که هستند در انبارهای تاریک آویزان می شوند و فرآیند خشک کردن، فرآیند رسیدن کشمش است. تا چند ماه طول می کشد و به انگور اجازه می دهد رنگ واقعی، طعم و ارزش غذایی خود را به خوبی حفظ کند، که یکی از مهم ترین ویژگی های کشمش سایه خشک است.گفته می شود کشمش در تقویت سلامت چشم ها تاثیر بسزایی دارد و همچنین در عضله سازی و سم زدایی بدن و کاهش فشار خون، رفع انواع عفونت ها و پیشگیری از سکته های قلبی مفید است.

در حالی که زیبایی بسته بندی محصولات تاثیر بسزایی در فروش به خصوص کالاهای صادراتی دارد، اهمیت این مشکل چند برابر می شود. ناگفته نماند که بسیاری از صادرکنندگان در این زمینه پیشرفت خوبی داشته اند و محصولات خود را با بهترین بسته بندی به فروش می رسانند. اهمیت بسته بندی مناسب و همچنین تاثیر آن در ظاهر محصول باعث دوام و سلامت طولانی مدت محصول می شود.یکی از انواع کشمش همانطور که از نامش پیداست در سایه بدون دریافت نور خورشید خشک می شود و به کشمش سایه خشک گفته می شود که کشمش سایه خشک را هر روز با قیمت خرید و فروش به روز شده مطابق با بازار معامله و صادر می کند. انجام این محصول باعث رونق اقتصادی مناطق عرضه کننده این نوع کشمش شده است که شامل شهرهای تولید کننده این محصول و مالر و کاشمر می شود. کشمش انواع مختلفی دارد. کشمش زرد نوعی کشمش است که از انگورهای بدون هسته با مالیدن روغن اسیدی به دانه های انگور و سپس خشک کردن آن با دود گوگرد به دست می آید. کشمش آفتاب خشک، انگور قهوه ای بدون دانه، خشک شده در آفتاب است که اغلب با نام کشمش بلوی خرید و فروش می شود. کشمش که از انگور سیاه درشت تهیه می شود سیاه رنگ و بافت نرم و گوشتی دارد.در بازار امروز به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت محصولات مختلف نمی توان قیمت خرید کشمش را به طور دقیق تعیین کرد اما عوامل متعددی در این امر دخیل هستند که از جمله آنها می توان به حضور واسطه در خرید، نوع بسته بندی، عمده فروشی و یا خرده فروشی.کیفیت این محصول و کیفیت کشمش، هزینه حمل و نقل و سایر عوامل تاثیرگذار، بنابراین در هنگام خرید این محصول یا هر محصول دیگری حتما به موارد ذکر شده توجه داشته باشید و سعی کنید محصول مورد نظر را از فروشگاه ها و تامین کنندگان قابل اعتماد نکته دیگری که در این قسمت باید به آن اشاره کرد، مربوط به بسته بندی مناسب کشمش هایی است که در دسته میوه های خشک قرار می گیرند. کشمش باید در بسته بندی هایی قرار داده شود که از رطوبت محافظت کند و کاملاً ضد آب باشد در غیر این صورت محصول پوسیده و خراب می شود. اخیراً به دلیل گرانی مقوا و کاغذ در کنار سایر محصولات غذایی، یکی از عوامل افزایش قیمت کشمش سایه خشک بسته بندی آن است، اما همه اینها باعث نمی شود مردم این محصولات را نخرند، زیرا از نظر تغذیه ای ارزش این محصول به قدری بالاست که قیمت آن در نظر گرفته نشده است. در این قسمت به برخی از خواص کشمش خشک اشاره می کنیم. این محصول سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، تمام ویتامین های گروه B، فیبر و آنتی اکسیدان های قوی می باشد. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در سلامت قلب و عروق دارند که با خوردن کشمش به دست می آید. قند موجود در کشمش کاملا طبیعی است و می تواند جایگزین خوبی برای قند موجود در چای برای بیماران دیابتی باشد که سطح قند خون را کنترل می کند. فیبر موجود در کشمش در بهبود عملکرد روده و رفع یبوست بسیار موثر است.

یکی از عواملی که کشمش را از سایر انواع این محصول متمایز می کند، عدم وجود گوگرد در فرآیند خشک کردن کشمش است که باعث کاهش قیمت آن نیز می شود. گوگرد یک ماده نفتی طبیعی بی ضرر برای افرادی است که از هیچ مشکل، بیماری یا حساسیت خاصی رنج نمی برند، اما در برخی از افرادی که مشکلاتی مانند آسم یا سایر مشکلات تنفسی دارند، استفاده از کشمش گوگردی می تواند علائم بیماری آنها را کاهش دهد. تشدید شود، بنابراین به پزشکان و متخصصان تغذیه توصیه می شود افرادی که بدنشان نسبت به گوگرد واکنش ضعیفی نشان می دهد، کشمش را برای مصرف روزانه تهیه و استفاده کنند تا از خواص این ماده غذایی ارزشمند بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما