کشمش سبز پیکامی درجه یک مرغوب و مشخصات خرید آن

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین منابع فروش کشمش ارزان، مربوط به تولیدکنندگان کشمش سبز پیکامی می باشد که با عرضه مستقیم امکان خرید کشمش مرغوب با قیمت مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز پیکامی

کشمش یکی از انواع میوه های خشک است که خواص زیادی دارد. برای بهره مندی از تمام خواص آن باید باکیفیت ترین نوع کشمش را خریداری کنید. عوامل متعددی بر کیفیت کشمش سبز پیکامی تأثیر می گذارد. برخی از این عوامل به شرح زیر است.

  • تازگی کشمش: کشمش میوه ای خشک است اما نباید خیلی سفت باشد. بلکه باید نرمی خود را تا حدی حفظ کند. خشکی زیاد کشمش می تواند دلیل قدیمی بودن یا تولید نامناسب آن باشد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.
  • سالم بودن کشمش: اگر کشمش کهنه باشد یا نکات مهمی در زمان نگهداری آن نادیده گرفته شده باشد، از طعم و رنگ آن و علائم دیگری مانند قندی بودن کشمش، چسبندگی و بلور شدن آن مشخص می شود. علاوه بر این باید به وجود حشرات و تخم آنها در داخل کشمش توجه کرد.
  • تمیزی کشمش: یکی از نکات مهمی که در خرید کشمش باید به آن توجه کنید، خرید کشمش هایی است که در کارخانه تمیز و دسته بندی شده اند. این کشمش ها از نظر شکل و اندازه شبیه به هم هستند و ساقه های باقی مانده از انگور از آنها جدا می شود. بنابراین نیازی به صرف زمان زیادی برای جدا کردن ساقه ها ندارید.

هنگام خرید کشمش بسته بندی شده باید به چند نکته توجه کافی داشته باشید. ابتدا بسته را در دست بگیرید و به تاریخ تولید و انقضا آن دقت کنید، هر چه به تاریخ تولید نزدیکتر باشد محصول تازه تر و با کیفیت تر است. به بسته بندی دقت کنید تا آسیبی به آن وارد نشود. گاهی اوقات کوچکترین پارگی یا گم شدن بسته می تواند باعث از بین رفتن کل محصول داخل بسته شود. زیرا در اثر نفوذ رطوبت و گرد و غبار و یا حشرات کوچک، گاهی محصولات داخل بسته کپک زده و حشرات می گیرند. به محتویات بسته دقت کنید تا اثری از کثیفی یا سنگریزه در بین کشمش های بسته بندی شده باقی نماند. همچنین تمام محصولات باید دست ساز چین باشند. زیرا حتی با وجود کوچکترین سنگریزه داخل بسته می توان مطمئن بود که اصول و قوانین بهداشتی در هنگام بسته بندی و نظافت رعایت نشده است.

مشخصات روی بسته را بخوانید، علامت استاندارد، شماره ثبت وزارت بهداشت روی آن نوشته شود. همچنین بررسی کنید که هیچ افزودنی اضافی برای نگهداری کشمش استفاده نشود. محصولات داخل کشمش همگی یک رنگ هستند و تغییر رنگ نمی دهند. دلیل اصلی تغییر رنگ محتویات بسته به دلیل آفتاب سوختگی آن است. برای اطمینان بیشتر می توانید یک برند معروف و شناخته شده را شناسایی کرده و آن را خریداری کنید. عوامل زیادی در کیفیت کشمش تاثیرگذار است، اما بهتر است تولیدکنندگان دقت کافی را داشته باشند تا کشمش را از همین مبنا تهیه کنند. رسیدن به شرایط مطلوب برای خشک کردن کشمش یکی از موارد مهم برای افزایش کیفیت آن است. پارامترهایی مانند دمای محیط، سرعت حرکت هوای گرم و ایجاد بادهای مناسب، نوع فرآیند خشک کردن محصول، از جمله عوامل مهمی هستند که باعث می‌شوند انگور با کیفیت و مناسب صادرات باشد.
عوامل متعددی بر قیمت کشمش تاثیر می گذارد. نرخ ارز، کیفیت محصول، نوع خرید، اعم از خرده فروشی و عمده فروشی، میزان تقاضا و … از عوامل موثر بر قیمت کشمش هستند. هر چه تقاضا برای یک محصول در مقایسه با تولید آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. کشمش از این امر مستثنی نخواهد بود. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کشمش، خرید مستقیم آن از کارخانه و حذف کامل واسطه های فروش است. عرضه کننده کشمش تازه این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه به سراسر کشور ارائه می کند. اگر قصد خرید کشمش سبز را دارید خرید مستقیم از کارخانه را به شما پیشنهاد می کنیم. در این صورت با حذف واسطه های فروش می توانید محصولی با کیفیت و با قیمت کمتر خریداری کنید. برای این کار می توانید به سایت خرید از کارخانه مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، گزینه افزودن به سبد را انتخاب کنید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کشمش می توانید با مشاورین فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید. مشاوران فروش می توانند در انتخاب نوع کشمش مناسب مصرف به شما مشاوره داده و شما را با خواص و ویژگی های هر نوع کشمش آشنا کنند.

شرکت های تولید و پخش کشمش سبز نه تنها پاسخگوی نیاز داخلی هستند، بلکه به راحتی توانسته اند نبض بازار خارجی را در دست بگیرند. سالانه ده هزار تن کشمش تولید می شود که اگر این محصول به موقع صادر نشود در نتیجه زیان قابل توجهی برای کشاورزان از بین می رود. بنابراین اکثر شرکت ها سعی می کنند کشمش مرغوب را به صورت عمده به بازارهای خارجی صادر کنند. اگر قصد سفارش هر نوع کشمش را دارید، می توانید پس از ارتباط با مدیر فروش شرکت پخش، سفارش لازم را انجام دهید. پس از واریز مبلغی به عنوان سپرده توسط صرافی، شرکت محموله شما را آماده کرده و در بسته بندی استاندارد بارگیری می کند. پس از انجام تشریفات گمرکی مدارک را به همراه بارنامه از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. پس از مشاهده و بررسی، اقدام به تسویه حساب می کنید. شرکت مذکور سفارش شما را در هر کجا که بخواهید به شما تحویل خواهد داد.

برای خرید عمده کشمش باید مستقیما با شرکت تولید کننده انواع کشمش اعم از کشمش سبز ممتاز که این محصولات را در سراسر ایران نیز توزیع می کند وارد مذاکره شوید و در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با مدیر فروش تماس بگیرید. همانطور که گفته شد یکی از انواع کشمش تولید شده در ایران که تقاضای زیادی در بازار دارد کشمش سبز است. درست است که این کشمش در تناژ پایین تولید می شود، اما هم برای توزیع عمده به خریداران عمده و هم برای صادرکنندگان به بازار خارجی مناسب است. بسته بندی استاندارد، رعایت حقوق خریدار و رعایت حقوق وی، فروش مستقیم بدون واسطه، کیفیت کالا از اصول مهمی است که این شرکت پخش همواره سعی در رعایت آن داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما