کشمش سبز پیکامی با تضمین بهترین کیفیت و قیمت با ارسال رایگان

کشمش پیکامی از جمله کشمش های آفتابی می باشد که به دلیل ظاهر کشیده و رنگ سبز آن یکی از پرطرفدارترین انواع کشمش های ایرانی به شمار می‌رود و مزه آن در بین انواع کشمش های دیگر به یاد ماندنی است همچنین این کشمش با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب از تولید کنندگان تامین می شود و کسانی که مایل به تهیه کشمش سبز پیکامی با قیمت ارزان هستند از این سایت به راحتی و با کیفیت بسته بندی فوق العاده آن را به دست می آورند تا به این ترتیب این کشمش را برای عرضه در داخل یا ارائه به بازارهای جهانی مورد استفاده قرار دهند و هم رضایت مشتریان و هم سود خوبی را از تجارت آن کسب نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز پیکامی با تضمین بهترین کیفیت و قیمت با ارسال رایگان

کشمش سبز پیکامی

کشمش سبز پیکامی از فرآورده های به دست آمده از انگور کشمش است که به خاطر داشتن املاح معدنی فراوان و ویتامین های گروه ب بسیار مشهور است؛ این محصول رقم های بسیار گوناگونی دارد که بهترین و با کیفیت ترین آنها هر سال درآمد ارزی قابل توجهی را در نتیجه صادرات به کشورهای مختلف نصیب کشور می نماید و به این ترتیب کشمش صادراتی به شمار می‌رود.

یکی از مرغوب ترین انواع این کشمش های صادراتی کشمش پیکامی است که در رنگ سبز و زرد وجود دارد که نوع سبز آن به دلایل مختلف پرطرفدارتر است همچنین این محصول به دلیل مزه خاص نیز شهرت دارد چون اندکی از کشمش های دیگر ترش تر است.

روش خشک کردن این کشمش متفاوت می باشد و به این ترتیب این محصول برای مراسم و مهمانی ها به دلیل طعم خاص شهرت زیادی دارد همچنین از ویژگی‌های ظاهری این کشمش رنگ سبز آن است که دلیل رنگ سبز خشک شدن این محصول در سایه است چون قرار دادن این محصول در برابر نور خورشید باعث تغییر رنگ آن خواهد شد.

این محصول با مزه ترش خود در شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد تولید می‌شود و ظاهری کشیده و اندازه نسبتاً درشت تری دارد و به خاطر داشتن فیبر زیاد نیز مشهور است همچنین کلسیم یکی از مهمترین مواد مغذی موجود در آن به شمار می‌رود.

از این کشمش خاص معمولاً به شکل میان وعده همراه با نخودچی استفاده می شود و دارای اسید اولانولیک است که مصرف آن برخلاف بسیاری از مواد قندی و شیرینی های دیگر باعث ایجاد حفره در دندان و پوسیدگی آن نخواهد شد و این کشمش را برای میان وعده فوق‌العاده مناسب کرده است و جایگزین تنقلات برای کودکان می باشد همچنین بر سلامت دستگاه گوارش آنها بسیار تاثیر می‌گذارد.

تحقیقات نشان داده است که چنانچه روزانه ۸۰ گرم از این چشمش مصرف شود از سرطان روده جلوگیری می شود و عملکرد روده را بسیار بهبود می‌بخشد همچنین این کشمش دارای آنتی اکسیدان های زیادی دارد و قند رایج موجود در این محصول فروکتوز است که به قند میوه نیز شهرت دارد همچنین ویتامین های گروه ب موجود در آن برای سلامت پوست بسیار مفید است.

کلسترول فوق العاده کمی در این کشمش وجود دارد به همین خاطر برای بیماران قلبی مناسب است همچنین افراد مبتلا به دیابت نیز می‌توانند برای تنظیم قند خون از آن استفاده کنند و محصولی ایده آل برای کاهش میزان کشیدگی پوست می باشد.

کشمش پیکامی سبز روش تهیه خاص خود را دارد به این معنی که پس از این این که کشمش ها چیده شدند و آنها را با تیزاب آغشته می کنند و به جای قرار دادن در مقابل نور خورشید انها را در سایه می گذارند تا به این ترتیب کشمش خشک شده و به جای رنگ زرد رنگ سبز پیدا کند.

رنگ سبز کشمش سبز پیکامی هرچند جذابیت رنگ زیادی ندارد با این وجود افرادی که به تغذیه سالم عقیده دارند و می‌خواهند خوراک و مواد مغذی مصرفی توسط آنها ارزش غذایی بیشتری داشته باشد نوع سبز آن را بهتر می دانند چون قرار دادن انگور در برابر نور خورشید به مدت طولانی باعث از بین رفتن برخی ویتامین های موجود در آن می‌شود در حالی که خشک کردن آن در سایه کوچکترین ضرری برای آنها این محصول نخواهد داشت.

کشمش سبز پیکامی به دلیل ارزش این که ارزش تغذیه ای بسیار بالای خود را به دلیل خشک شدن در برابر سایه از دست نداده است دارای خواص بسیار متعددی است که این محصول برای درمان ضعف بدن کاربرد زیادی دارد همچنین مصرف آن باعث کاهش وزن بدن خواهد شد و دلیل این مسئله نیز فراوانی قند فروکتوز در آن است.

کلسیم و عنصر بور موجود در این محصول از پوکی استخوان جلوگیری می کند و مقدار زیادی از ویتامین D موجود در این محصول باعث جذب بیشتر کلسیم می شود همچنین این محصول در درمان ضعف جنسی نیز به کار برده شده و مصرف آن باعث تحریک میلی جنسی به دلیل وجود اسید آمینه ای به نام آرژنین در آن می گردد و باعث برانگیختگی جنسی در افراد می‌شود همچنین همانطور که گفته شده در پیشگیری از سرطان های مختلف به ویژه سرطان روده موثر است و فشارخون را با مصرف این کشمش می توان تا حد زیادی کاهش داد.

امروزه با استفاده از روش های خرید اینترنتی خریداران عمده و صادر کنندگان کشمش پیکامی می توانند مستقیماً با فروشنده اصلی کشمش درجه یک ارتباط برقرار کنند و به این شکل محصول خود را ثبت سفارش دهند؛ خریداران جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه انواع بسته بندی این محصول و وزن هر یک از آنها به صورت آنلاین از روش های مختلف امروزی با خریداران و فروشندگان تماس می‌گیرند و استعلام قیمت هر یک از آنها را انجام می دهند.

این فروشگاه اینترنتی قیمت انواع مختلف این کشمش را به صورت روزانه در این سایت اعلام می نماید و خریداران حجم بالا از این محصول در ارتباط با فروشنده اصلی باید نیاز خود را اعلام کنند تا با حداقل قیمت ممکن محصول برای آنها در نظر گرفته شود.

صادرکنندگان بسته بندی مخصوصی از این محصول را نیاز دارند چون بهترین بسته بندی برای این محصول در نظر گرفته شود تا هم کیفیت آن در نتیجه صادرات به بازارهای دیگر کاهش نیابد و هم این که شکل و ظاهر زیبایی به محصول بخشیده شود که در فروش این محصول تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت به این ترتیب تجارت این کشمش در خارج از کشور درآمد قابل توجهی را برای مشتریان آن به همراه خواهد آورد و نهایت رضایت را از آن خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما