کشمش سبز قلمی در بسته بندی ویژه با حجم های مختلف

یکی از بهترین و پر خاصیت ترین نوع خشکبار کشمش سبز قلمی می باشد که در بسته بندی های ویژه با حجم های مختلف به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز قلمی در بسته بندی ویژه با حجم های مختلف

کشمش سبز قلمی

کشمش سبز قلمی کشمش سبز قلمی از نوع درجه یک و با بسته بندی های شیک دربازار به فروش می رسد کشمش همان انگور خشک است که خواص بسیار زیادی دارد کشمش سبز یک نوع میوه ی خشک است که از خشک کردن دانه های انگور رسیده چه دانه دار چه بی دانه به دست می آید که محققان بر این باورند که خاصیت آن از خود میوه تازه انگور بیشتراست در گذشته برای اینکه در فصل زمستان میوه داشته باشند آن را خشک میکردند کشمش سبز قلمی یک نوع میوه خشک صادراتی است که بسیار طرفدار دارد.

طبع کشمش سبز گرم و خشک است و برای افرادی که طبع سرد دارند مناسب است کشمش سبز داری مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که باعث پیشگیری از سرطان ها می شود برای یبوست مفید است حاوی مقدار زیادی منیزیم و پتاسیم می باشد که باعث دفع سموم از خون می شود و از بیماری های قلبی وعروقی ،سنگ کلیه ،نقرس و آرتروز پیشگیری می کند.

کشمش سبز قلمی در مناطقی مثل تاکستان، قزوین، همدان و خراسان تولید می شود که در بازارهایی داخلی و صادرات به کشورهای دیگر فروش بسیار زیادی دارد به علت محبوبیت زیادی که این نوع کشمش دارد خرید و فروش آن به صورت عمده هم زیاد است.

یکی از خاصیت های دیگر کشمش ضد باکتری بودن آن است که با استفاده روزانه از کشمش از بروز سرماخوردگی و عفونت ها جلوگیری می کند از پوسیده شدن دندان ها نیز پیشگیری می کند زیرا دارای مقداری کلسیم است که به سلامت دندان ها کمک می کند و در رفع باروری موثر است.

کشمش سبز ارزش غذایی بالایی برای سلامت بدن دارد و در این عوامل موثر است:کاهش فشار خون ، افزایش و رشد استخوان و تقویت آن ، کاهش وزن و لاغری ،درمان کم خونی ،تقویت حافظه، هضم شدن بهتر غذا، کمک به تقویت حافظه و مفید برای رشد جسمی و ذهنی کودک برای محصل ها مقوی.

در فروشگاه ها و بازارها انواع کشمش ها وجود دارد:کشمش سبز وقلمی که بیشتر برای صادرات استفاده می شود کشمش پلویی که در دو رنگ است رنگ قهوه‌ای روشن که ظاهر آن گرد وبیضی است و دیگری قهوه ای تیره به دلیل اینکه با نور مستقیم آفتاب خشک شده است و کشمش زرد این نوع کشمش هم صادراتی می باشد برای اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد به آن تیزآب می زنند رنگ طلایی و زرد که این کشمش دارد به علت تیزآب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما