کشمش آفتابی بیدانه ارگانیک به صورت عمده و کیلویی در فروش اینترنتی

کشمش از انگور خشک تهیه میشود و در بسیاری از مناطق مختلف جهان مورد استفاده قرار میگیرد؛ کشور های ایران و یونان جزو برترین تولید کنندگان بزرگ و اصلی کشمش در دنیا هستند. کشمش ها انواع مختلفی دارند و از آنها میتوان برای میان وعده، و سالاد استفاده کرد. این میان وعده در ایران بیشتر به همراه آجیل مصرف میشود و فواید زیادی برای بدن دارد و سرشار از خاصیت است و از خاصیت های خوب آن تقویت هوش و حافظه و رفع بیماری کم خونی و مشکلات آن میباشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش آفتابی بیدانه ارگانیک به صورت عمده و کیلویی در فروش اینترنتی

کشمش آفتابی بیدانه

کشمش آفتابی بیدانه همانطور که در بالا اشاره شد کشمش انواع مختلفی دارد و کشمش آفتابی بیدانه یکی از انواع کشمش ها است؛ این نوع کشمش طبع گرمی دارد و جزو کشمش های درجه یک در بازار میباشد و از انگور های یاقوتی تهیه میشود که برای خشک کردن آنها از روش تیزآبی استفاده میکنند. این کشمش ارزش غذایی بالایی دارد و آهن و قند طبیعی موجود در آنها برای افرادی که مشکلات کم خونی و بیماری دیابت دارند بسیار مفید است.

این کشمش عطر و طعم خیلی عالی ای دارد و به همین علت جزو محصولات صادراتی میباشد.به برخی از خواص شگفت انگیز این کشمش اشاره میکنیم:

  • کشمش سرشار از ویتامین C است و از این جهت باعث افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست میشود، چین و چروک را کاهش و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.
  • کشمش بیدانه باعث باکسازی خون و کبد میشود و به همین علت در رفع جوش و آکنه و جلوگیری از آن تاثیر زیادی دارد.
  • کشمش های بیدانه سرشار از آهن و فولات هستند و باعث تقویت پیاز مو میشوند، به بهبود گردش خون در پوست سر کمک زیادی میکنند که این خود باعث افزایش رشد موها میشود و به درمان شوره سر کمک زیادی میکند.
  • این خوراکی مغذی به رشد ذهنی و جسمی کودکان کمک زیادی میکند و استفاده آن در خانم های باردار باعث رشد و تقویت حافظه جنین میشود.
  • کشمش های بیدانه در درمان و پیشگیری از یبوست بسیار موثر عمل میکنند چون سرشار از فیبر هستند و برای سلامت گوارش و رفع اسهال هم موثر هستند.
  • خاصیت ضد التهابی که این کشمش ها دارند باعث پیشگیری از بیماری های آرتروز و رماتیسم میشوند و برای افرادی که از این بیماری ها رنج میبرند بسیار مفید است.
  • کشمش بیدانه در آقایان و خانم ها باعث تقویت قوای جنسی میشود و اختلالات نعوظ در آقایان را کاهش و درمان میکند؛ همچنین به تقویت قوای جسمی هم کمک زیادی میکند و ضعف و سستی بدن را از بین میبرد.
  • کشمش بیدانه سرشار از کلسیم است و از این جهت برای تقویت استخوان ها و مفاصل، استحکام لثه ها ، حفظ مینای دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان نقش موثری ایفا میکند.
  • کشمش بیدانه به دلیل موادی که در خود جای داده است همانند یک ضد آفتاب برای پوست عمل میکند و اشعه های مضر برای پوست را خنثی میکند و باید آن را در برنامه غذایی روزانه قرار داد.

کشمش ها اولین بار در کشور مصر کشف شدند و بعدها به مناطق مختلف جهان گسترش پیدا کردند؛ کشمش ها سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند و سرشار از آهن، کلسیم، ویتامین های گروه ب، آنتی اکسیدان و پتاسین هستند که خاصیت درمانی بالایی دارند. کشمش ها به چهار دسته تقسیم میشوند که در ادامه به معرفی آنها اشاره میکنیم:

  1. کشمش زرد: از این کشمش بیشتر برای تهیه پلو استفاده میکنند و همانند کشمش سبز، برای خشک کردن آن از گاز گوگرد استفاده میکنند.
  2. کشمش تیفی: این کشمش ها در سایه با محلول تیزآب خشک میشوند و طعم خوبی دارند.
  3. کشمش آفتابی: این کشمش ها را در محلول تیزآب و با استفاده از نور مستقیم خورشید خشک میکنند.
  4. کشمش های سبز قلمی: معمولا برای خشک کردن این نوع کشمش ها از گاز گوگرد استفاده میکنند و از انگور سبز تهیه میشوند و بیشتر به همراه آجیل مصرف میشوند.

کشمش ها از تنقلات مقوی و مغذی هستند که سرشار از سلنیوم میباشند و خاصیت ضد سرطانی دارند و از بسیاری از سرطان ها به خصوص سرطان کولون جلوگیری میکنند. این خوراکی ها به سم زدایی کبد کمک فراوانی میکنند و به همین جهت باعث زیبایی پوست و براق شدن آن میشوند.

این خوراکی پتاسیم بالایی دارد، از این رو به سلامت و تقویت قلب کمک زیادی میکند و باعث کاهش فشارخون میشود و برای افرادی که دچار فشار خون بالا هستند بسیار مفید میباشد. کشمش ها انرژی بالایی دارند و برای کودکان و افرادی که فعالیت های سنگین ورزشی انجام میدهند مناسب میباشد.

کشمش های بیدانه بدون مواد شیمیایی تهیه میشوند و عاری از هر گونه مواد مضر هستند؛ به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارند از بسیاری از بیماری ها مانند عفونت های ویروسی، سرماخوردگی و تب جلوگیری میکنند. این کشمش چون آهن زیادی نسبت به بقیه کشمش ها دارد به درمان بی خوابی کمک میکند و باعث تقویت و سلامت مو میشود.

افرادی که از بیماری های مربوط به کلیه مانند سنگ کلیه رنج میبرند پیشنهاد میشود کشمش را در برنامه غذایی خود، برای از بین بردن سنگ کلیه و درمان آن قرار دهند.

همچنین طبق تحقیقاتی که دانشمندان بر روی این خوراکی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند موادی داخل این کشمش ها وجود دارد که قدرت باروری را افزایش میدهد و مصرف آن برای کسانی که باردار نمیشوند توصیه میشود. کشمش ها ویتامین A زیادی دارند و به همین خاطر به سلامت و تقویت چشم کمک زیادی میکنند و از بیماری های چشمی مانند، خشکی چشم و ضعیفی و تنبلی آن جلوگیری میکنند.

کشمش ها فنول زیادی را در خود جای داده اند و به همین علت به کاهش پیری و رفع چین و چروک پوست کمک زیادی میکنند و روزانه به مقدار ۲۰ عدد باید مصرف شوند. این خوراکی خوش طعم هم باعث چاقی و هم لاغری میشود به این صورت که اگر انها را به مقدار لازم قبل از صرف غذا به عنوان میان وعده بخوریم چون فیبر بالایی دارد باعث احساس سیری و کاهش وزن میشود و اگر بیش از اندازه آنها را مصرف کرد باعث افزایش وزن و چاقی میشوند.

این کشمش ها عوارض خاصی ندارد و فقط اگر انها را به مقدار زیاد مصرف کنیم باعث اسهال و در برخی افراد باعث آلرژی میشود.

کشمش های بیدانه و دیگر کشمش ها را میتوان به صورت حضوری و اینترنتی از تمام فروشگاه های خشکبار فروشی سراسر کشور به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما