مرکز صادرات کشمش سبز ریز

کشمش سبز ریز یا قلمی یکی از انواع خشکبار تولید شده از انگور سبز عسگری می باشد که شیرین و خوش طعم بوده، خواص و فواید بسیاری بخصوص برای افراد مبتلا به دیابت دارد و جایگزین کردن به جای قند و شکر مصنوعی یک پیشنهاد مهم است. صادرات کشمش سبز در ایران یک امر سودآور و شغل رونق داری می باشد، شما می‌توانید برای تهیه ی انواع کشمش سبز و خشکبار در بازار تهران، با کیفیت صادراتی به گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی این محصول مراجعه کرده و کشمش شیرین با خواص فوق العاده را خرید کنید؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرکز صادرات کشمش سبز ریز

میزان کالری کشمش سبز صدگرمی

میزان کالری کشمش سبز صدگرمی دز ادامه میزان کالری کشمش و گردو در عراق را بررسی کرده و خواهیم گفت هر صد گرم کشمش چقدر کالری دارد، کشمش سبز در مقایسه با انگور تازه کالری بیشتری دارد و می تواند انرژی بسیار خوبی را برای بدن کودکان و سالمندان فراهم آورد و در روزهای سرد سال باعث گرمتر شدن بدن و توان آن ها بشود.

کشمش سبز در هر صد گرم، میزان سیصد الی سیصد و بیست و پنج کالری دارد که این میزان انرژی برای افرادی که دارای رژیم لاغری هستند نیز بسیار مناسب بوده و آنها می‌توانند بدون نگرانی از کالری کشمش آن را مصرف کنند.

کشمش سبز علاوه بر این که کالری نسبتاً کمی دارد، دارای مقدار زیادی پتاسیم و کربوهیدرات هستند که برای سلامتی بدن بسیار مفید بوده و مصرف آن می‌تواند موجب بهبود عملکرد بدن و سلامتی آن شود، این مقدار پتاسیم باعث کاهش احتمال حمله های قلبی و سکته مغزی می‌شود و از خواب آلودگی و بیحالی جلوگیری می‌ کند.

کشمش باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود؛ بنابراین با توجه به کالری پایینی که دارد، برای افرادی که ورزش می کنند یا رژیم لاغری دارند، بسیار مناسب است و با بالا رفتن متابولیسم بدن، فرایند لاغر شدن را سرعت می بخشد، با مصرف کافی کشمش علاوه بر تأمین انرژی بدن، موجب افزایش شادابی و نشاط شوید.

بازار خرید کشمش سبز ریز

بازار خرید کشمش سبز ریز برای خرید کشمش سبز فله ای باکیفیت در انواع صادراتی به گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی این محصول مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع کشمش سبز، نحوه سفارش و استعلام قیمت هر کیلو از کارشناسان فروش این مجموعه ها خرید خود را نهایی کنید.

این گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی، با هدف ارتقا هرچه بیشتر کیفیت محصولات داخلی و آماده سازی آن برای ارسال به بازار های جهانی تشکیل شده اند و همه روزه آماده ارائه خدمات فروش و مشاوره به شما سروران گرامی هستند، با تشکر از همراهی شما عزیزان، موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما