مرجع فروش کشمش ارگانیک ۵۰۰ گرمی

کشمش یکی از فراوری های انگور می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف کشمش سبز ارگانیک، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و مراجع فروش درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند، در این بین باید خاطر نشان کرد کشمش ارگانیک ۵۰۰ گرمی مرغوب به دلیل خشک شدن در مقابل آفتاب نسبت به دیگر کشمش های صنعتی، مغذی و ارگانیک تر می باشد.

مرجع فروش کشمش ارگانیک ۵۰۰ گرمی

بررسی مزایای انواع کشمش ارگانیک

بررسی مزایای انواع کشمش ارگانیک

  • کشمش بسته بندی حاوی ویتامین های گروهB به محافظت از پوست در برابر ضررهای فرابنفش و مادون سرخ خورشید کمک می‌کند و در نتیجه از آسیب های ناشی از آن جلوگیری می‌کند. آمینو اسید موجود در کشمش یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است.
  • فیبر بالای کشمش، باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست گزینه ی مناسبی می باشد.
  • کشمش، دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان، چون ویتامین C می باشد که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن، می‌شود و در نتیجه موجب جوانسازی آن می‌گردد. یکی دیگر از فواید آنتی اکسیدان، تقویت سیستم ایمنی بدن است که مانع انواع بیماری ها می شود. کشمش حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که باعث التهابات ارگان های مختلف بدن هستند.
  • کشمش به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم و پتاسیم می‌تواند اسید معده را کم کرده و مانع زخم معده گردد، همچنین پتاسیم یک فاکتور مهم در تنظیم فشار خون می باشد
  • کشمش ارگانیک ارزان باعث دفع سموم اضافی در کبد می شود، که مواد دارویی که امروزه مصرف زیاد دارد، باعث تجمع این مواد در کبد می شود که کشمش باعث پاکسازی کبد از این سموم می گردد.

قیمت کلی کشمش ارگانیک ۵۰۰ گرمی

قیمت کلی کشمش ارگانیک ۵۰۰ گرمی این مرکز یکی از اولین ها در توزیع انواع کشمش ارگانیک در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادر کردن مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان می‌شود.

فروشندگان کشمش و یا بطور کلی مواد غذایی باید به بهداشت محصولات خود توجه ویژه کنند، از این رو، این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن کشمش ها به این امر توجه ویژه ای کنند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادرکنندگان نمونه کشمش، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع کشمش ارگانیک عمده با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما