لیست قیمت کشمش سبز کاشمر یک کیلویی در بازار با بسته بندی عالی

کشمش سبز کاشمر از مرغوبترین نمونه های تولید شده این محصول در داخل کشور است که علاوه بر کیفیت بی نظیر، قیمت خوبی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیست قیمت کشمش سبز کاشمر یک کیلویی در بازار با بسته بندی عالی

قیمت کشمش سبز کاشمر

قیمت کشمش سبز کاشمر قیمت کشمش سبز کاشمر در این روز ها سوال مکرری است که بسیاری از خریداران جزئی و عمده این محصول با آن رو به رو هستند که بسته به حجم خرید و نوع تقاضای آن می تواند با نوسانات چشم گیری همراه باشد.

با ما باشید تا ضمن آشنایی شما با ارزشهای درمانی این محصول، شما را با قیمت و نحوه خرید این نوع کشمش آشنا سازیم.

همانطور که مستحضرید کشمش ها انواع و اقسام گوناگونی از شکل و طعم و حتی کیفیت را به خود اختصاص داده اند که افراد می‌ توانند با توجه به نوع نیاز و همچنین سلیقه و ذائقه خود هر کدام از آنها را تهیه و مورد مصرف قرار دهند.

لازم به ذکر و یاد آوری است که کشمش سبز از نمونه‌ های آجیلی و تنقلاتی در کنار سایر آجیل ها از جمله نخودچی به حساب می آید.

شایان ذکر است که کشمش از اولین فرآورده های پر کاربرد و پر مصرف میوه انگور است که در شهرستان کاشمر و بخش های حومه آن به وفور تولید می گردد.

و در نهایت پس از مرحله فرآوری، پاکش و بسته بندی شده و روانه ی بازارهای مختلف داخلی و خارجی می گردد که توانسته نظر مشتریان خود را به خوبی جلب نماید.

البته ناگفته نماند که کشمش سبز را می توان یکی از نمونه های کاملا طبیعی و ارگانیک به حساب آورد که به صورت سایه خشک تولید شده است.

طعمی متفاوت بین شیرین و کمی ترش را به خود گرفته است و همین قابلیت شاید توانسته باشد ذائقه بسیاری از افراد مصرف کننده در رده های سنی متفاوت را از آن خود کند.

این نوع از کشمش دارای ارزش غذایی بسیار بالا و خارق العاده ای است که به دلیل اینکه انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در خود نهفته دارد.

در میان انواع کشمش، کشمش سبز خواص میوه تازه انگور را در خود نهان دارد و تاثیر بسزایی در رفع یبوست به عنوان بیماری ای پیش زمینه سایر امراض دارد.

طبق مطالعات صورت گرفته از میان همه عناصر موجود در کشمش سبز فیبر در رأس توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است چرا که طبق عادات غذایی غلط اغلب با مشکلات گوارشی رو به رو هستند.

بنابراین مصرف کشمش می تواند سبب پیروزی آنها بر این عارضه رایج گردد که خود از بیماری های پیش زمینه ای در بروز سایر امراض به حساب می آید.

هم چنین اگر در سنین هستید که با کاهش حافظه و یادگیری رو به رو هستید می توانید در جهت پیشگیری و کنترل آن از کشمش به صورت بهینه استفاده نمایید که نتایج خارق العاده ای دارد.

بدون شک بیماری‌ های قلبی و عروقی شایع ترین بیماری ها در میان افراد هستند که این روز ها به دنبال فشار خون بالا بروز می کند که کشمش به دلیل سرشار بودن از پتاسیم و سدیم می تواند آن را کنترل کرد.

اطبای طب سنتی و اسلامی عقیده دارند که کشمش را طبع گرمی است بنابر این افراد سرد مجاز می توانند در مصرف آن بدون کوچک ترین نگرانی محدودیت نداشته باشند.

البته ناگفته نماند که با مصرف کشمش سبز به خوبی به سلامت و تعدیل مزاج خود و درمان امراض ناشی از سرد مزاجی مانند ضعف سیستم ایمنی و دفاعی بدن، نیروی جنسی و ناباروری، کبد چرب و غیره بپردازند.

لازم به ذکر و یاد آوری است که کشمش های سبز درجه یک معمولاً از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است و نسبتاً عاری از رطوبت می باشد بنابراین طول ماندگاری بالاتر دارد.

مشتریان و خریداران خارجی کشمش سبز یکی از استاندارد های مهم در خرید خود را ارگانیک بودن محصول قرار داده اند چرا که بر اساس قوانین و ضوابط بهداشتی آن را تهیه می کنند.

طبق قوانین کشورشان مصرف محصولات ارگانیک و طبیعی در رأس دستور خرید آنها قرار دارد تا به خوبی سلامت افراد جامعه خود را تضمین کند.

قابل ذکر است که قیمت کشمش سبز می تواند فاکتور بسیار مهم در میزان معاملات این نوع از کشمش بین تجار داخلی و خارجی به حساب آید .

معاملات این محصول باعث می شود تا علاوه بر حفظ منافع مالی و اعتباری آنها، سود و ارز بسیاری به اقتصاد کشور تزریق شود که چرخه تولید را نیز توسعه می بخشد.

باید خاطر نشان کرد که هزینه های تولید، عرضه و تقاضا، بسته بندی، حمل و نقل و انبارداری جز اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشمش سبز است.

البته ناگفته نماند که می‌ تواند با کاهش هر کدام تاثیرات مثبتی بر مقرون به صرفه تر شدن قیمت گذاشته و آن را ارزان تر به دست مشتریان و متقاضیان این محصول برساند.

باید اظهار داشت که هر چه تعداد واسطه ها کمتر باشد، یقینا قیمت کشمش سبز ارزان تر است چرا که سود دلالی واسطه ها حذف می شود.

هم چنین تناژ تقاضا هر چه بیشتر باشد، هزینه انبارداری آن نیز حذف می گردد بنابر این با قیمت نزولی همراه بوده که این خود به نفع خریداران عمده این نوع کشمش می باشد.

راه دیگر تناسب قیمت کشمش سبز بسته بندی آن در اوزان مختلف با شرایط ایده آل است که خریداران به راحتی می توانند تناژ مد نظر خود را انتخاب نمایند.

همچنین است که با بسته بندی مطلوب و متناسب این نوع کشمش از هدر رفتن و آسیب زدن به سطح کیفیت آن را با قیمتی استثنایی و منصفانه بدست آورند.

کشمش سبز را اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان اصلی آن در مراکز خرید آن تهیه کنید یقینا ارزان تر تهیه خواهید کرد.

اما… اگر این امکان برای شما مهیا نبود می توانید سری به وب سایت اینترنتی ما زده تا پس از بررسی کاتالوگ های کاملاً دقیق و جذاب این محصول را مطابق با نوع نیاز و خواسته خود در آن بیابید.

سپس برای اینکه خواسته خود را ثبت نمایید ابتدا باید فرم زیر را تکمیل کرده تا در اسرع وقت از سوی همکاران مجموعه فروش ما تماس برقرار شود.

ضمن اینکه شما را در انتخابات کمک خواهند کرد،این محصول را در کیفیت انتخاب شده شما مهیا ساخته و در کمترین زمان بدستتان خواهند رساند که در نهایت موجب کسب رضایت و خشنودی شما خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما