قیمت کشمش پلویی کارتونی 10 کیلویی با طعم و مزه فوق العاده

انسان ها برای پختن غذای مورد نظر خود از مواد بسیار زیادی استفاده می‌کند که اغلب آن ها جزو چاشنی ها و طعم دهنده ها می باشند استفاده از چاشنی ها به خوشمزه تر شدن غذا کمک خواهد کرد در این مقاله می‌خواهیم به قیمت کشمش پلویی کارتونی ۱۰ کیلویی با طعم و مزه فوق العاده بپردازیم که در بسیاری از غذاها مخصوصاً غذاهای ایرانی کاربرد دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش پلویی کارتونی 10 کیلویی با طعم و مزه فوق العاده

قیمت کشمش پلویی کارتونی

قیمت کشمش پلویی کارتونی انسان ها و مخصوصا ایرانی ها از برنج غذا های گوناگون و پلو های متفاوتی می پزند که هر کدام طعم و مزه خاصی دارد و هر کدام از آن ها با توجه به نوع شان مواد اولیه و طرز تهیه آن ها متفاوت می باشد. اما بی‌شک یکی از پلو های معروف و پرطرفدار در ایران پلو هایی است که علاوه بر مواد مخصوص خود در آن ها مقداری کشمش نیز وجود دارد که می تواند خواص بسیار زیادی برای بدن داشته باشد.

خواص شگفت‌انگیز کشمش

کشمش از آنچه که فکر می کنید خواص بسیار بیشتر و شگفت انگیز تری دارد که می تواند در فعالیت های بدن نقش بسیار حیاتی داشته باشد و می توان گفت موادی که در کشمش وجود دارد دقیقا همان موادی است که بدن ما برای حفظ سلامت خود به آن نیاز دارد.

مردم کشور ما علل خصوص زنان از بیماری های کم خونی و فقر آهن رنج می برند که شایع‌ترین عوارض آن سرگیجه ، احساس کسلی و خستگی زود هنگام و سیاهی رفتن چشم می باشد البته در صورت تشدید شدن کم خونی این علائم می تواند خطرات بسیار جدی تری برای بدن ما به دنبال داشته باشد.

بدن ما با استفاده از سلول های قرمز خونی که به آن ها گلبول های قرمز نیز می‌گویند به جابجا کردن گاز های تنفسی در خون می پردازد سلول های خونی یا همان گلبول های قرمز از دو طرف حالت فرورفتگی دارند و در هنگام ساخت در مغز استخوان هسته سلولی خود را از دست داده و وسط آن ها با پروتئینی به نام هموگلوبین پر می شود.

هموگلوبین از چهار زنجیره آمینواسیدی تشکیل شده است آمینواسید ها زیر واحد های سازنده پروتئین ها هستند زیر واحد های سازنده هموگلوبین دو تا دو تا به هم شبیه می باشد و هرکدام درون خودشان دارای یک اتم آهن می باشد که با استفاده از این اتم آهن می تواند به انتقال گازهای تنفسی علل خصوص اکسیژن بپردازد.

اکسیژن به صورت برگشت‌پذیر به همو گلوبین متصل می شود بدن در صورت عدم حضور آهن و یک سری مواد مغذی دیگر قادر به خون سازی و تولید گلبول های قرمز نمی باشد.

عمر متوسط هر گلبول قرمز تقریباً ۱۲۰ روز است بعد از گذر ۱۲۰ روز سلول ها درون طحال تخریب می شوند و آهن حاصل از تخریب ان ها درون کبد و طحال ذخیره سازی می شود تا در مصارف بعدی مورد استفاده قرار بگیرد.

اما ما نیز باید مقادیر مشخصی از آن را در اختیار بدن مان قرار بدهیم تا سلول‌ های بدن بتوانند عملکرد مفیدی داشته باشد ، کشمش مقادیر بسیار زیادی از آهن دارد به طوری که می تواند بخش زیادی از نیاز روزانه بدن ما به آهن را تامین کند و باعث جلوگیری از بروز بیماری‌ هایی مانند کم خونی و عوارض آن بشود.

البته افراد مبتلا به تالاسمی مینور و تالاسمی ماژور باید در میزان مصرف آهن و موادی که حاوی این اتم های آهن می باشد بیشتر دقت کنند زیرا در این افراد به طور طبیعی و در اثر یک نقص مادر زادی ظرفیت انتقال اکسیژن به دلیل شکل ناقص پروتئین هموگلوبین کاهش می یابد و مقدار اضافه آهن آن ها در کبد ذخیره می شود.

اگر میزان ذخایر کبد از حد مشخص فراتر برود باعث بروز یک سری بیماری های خاص مثل کبد چرب و سیروز کبدی و در مراحل پیشرفته تر سرطان کبد می شود ، پس شایسته است که در میزان مصرف این ماده خوراکی همانند سایر مواد دیگر احتیاط های لازم را داشته باشیم.

درون بدن انسان در اثر انجام واکنش های درون بدن مثل واکنش های سوخت و سازی واکنش های تنفس یک سری مواد بسیار ناپایدار و ریز تولید می شود که می تواند با مواد اطراف خود واکنش داده و سبب بروز مشکلات بسیار زیادی بشوند به این مواد که بسیار برای بدن مضر هستند رادیکال های آزاد می گویند.

رادیکال های آزاد برای بدن عوارض بسیار زیادی دارند که عبارتند از ایجاد سکته قلبی ، سکته مغزی ، از بین رفتن بافت درونی چشم ها و ایجاد سرطان و غیره. درون بدن با استفاده از یک سری مواد رادیکال های آزاد بسیار ناپایدار و خطرناک خنثی سازی می شود به این مواد آنتی اکسیدان می گویند.

آنتی اکسیدان ها می‌توانند به خنثی سازی رادیکال های آزاد بپردازند و سبب بی اثر شدن آن ها بشوند.

نکته ای که بسیار مهم است این است که رادیکال های آزاد با استفاده از واکنش پذیری بسیار بالایی که دارند می توانند به بافت های اطراف خود آسیب زده و باعث بروز بیماری‌های صعب‌العلاج همچون سرطان بشوند.

رادیکال های ازاد تنها از واکنش های درونی بدن منشا نمی گیرند و ممکن است به واسطه یک سری عوامل خارجی مثل دود سیگار نیز وارد بدن بشود همچنین رادیکال آزاد در هوای بیرون نیز وجود دارد مثل رادیکال آزادی که در اثر اشعه یو وی به وجود آمدند.

با توجه به اینکه درمان سرطان بسیار هزینه‌ بر بوده و ممکن است برای بیمار خطر جانی نیز داشته باشد برای در امان ماندن از ضرر های بی شمار رادیکال آزاد به شما پیشنهاد می کنیم از موادی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند استفاده کنید کشمش با استفاده از مواد مغذی که در آن خود دارد و می‌تواند با خودروسازی رادیکال آزاد بپردازد و باعث حفظ سلامت بدن و ساختار بافت های دستگاه های بدن نیز بشود.

یکی از راه های استفاده از کشمش استفاده از آن ها در طبخ غذاهایی همچون انواع پلو می باشد.

کشمش هایی که درون پلو ریخته می‌شوند به کشمش پلویی معروفند به اشکال گوناگونی بسته‌بندی و فروخته می شود اما ما به شما پیشنهاد میکنیم برای این که بتوانید کشمش پلویی را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت درب منزل خود دریافت کنید خرید کشمش پلویی خود را با خرید اینترنتی از شرکت انجام بدهید.

کشمش های پلویی در بسته بندی با وزن های متفاوتی وجود دارد معروف ترین آن ها بسته بندی کشمش پلویی در وزن ۱۰ کیلوگرمی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما