قیمت کشمش پلویی به همراه جدول ارزش غذایی و بررسی ویژگی های آن

از خشکبار محبوب و مورد مصرف مردم ایران که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، کشمش پلویی است که به راحتی و با کمترین هزینه با مطالعه سایت های مجازی می توان از قیمت کشمش پلویی به همراه جدول ارزش غذایی و ویژگی های آن آگاه شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش پلویی به همراه جدول ارزش غذایی و بررسی ویژگی های آن

قیمت کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی یکی از غذاهای محبوب و پراستفاده مردم ایران عدس پلو است و بیشتر آنها این غذا را به همراه کشمش پلویی مصرف می کنند و باعث می شود غذا شیرین و خوشمزه شده و ظاهر زیباتری داشته باشد و همین امر موجب رونق بازار خرید و فروش کشمش می گردد که با قیمتهای مختلف به فروش می رسد و حتما شما هم به عنوان خریدار و فروشنده این خشکبار با نرخ گوناگون کشمش پلویی روبرو شده اید و می دانید عوامل مختلفی در این زمینه نقش دارد که جهت آشنایی بیشتر شما در ادامه این متن به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • مهمترین و اصلی ترین عامل موثر بر تعیین قیمت کشمش پلویی کیفیت آن است که وابسته به شرایط تولید کشمش می باشد و در صورتی که کشمش شرایط تولید مناسب داشته باشد و با روشهای استادارد و بهداشتی تهیه شود، از نظر طعم و ظاهر مطلوب بوده و در نتیجه با قیمت بالاتری به فروش می رسد.
  • کشمش پلویی هم به صورت فله و هم در بسته بندیهای گوناگون در اختیار مشتریان قرار می گیرد که به نوبه خود می تواند قیمت آن را تغییر دهد.
  • ظاهر کشمش پلویی نیز نرخ آن را کم یا زیاد می‌کند و معمولا کشمشهای درشت و سالم که دانه فاسد و خراب در آن نباشد، با قیمت بیشتری در بازار به فروش می رسد.
  • محل تولید کشمش پلویی نیز تا حد زیادی در قیمت‌ گذاری این محصول نقش دارد و معمولا کشمش پلویی اگر از برندهای داخلی و خارجی معتبر باشد، با قیمت گرانتر در بازار عرضه می‌شود.
  • کشمش پلویی ممکن است در بسته بندیهای کوچک و بزرگ قرار گیرد و همین مسئله به نوبه خود قیمت کشمش را ارزان و گران می کند.
  • حتی روش سفارش و خرید مشتریان هم قیمت کشمش پلویی را تحت تأثیر قرار می‌ دهد و در صورتی که از فروشگاه های مجازی یا کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم سفارش داده شود، قیمت آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
  • عوامل دیگری مانند وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا و استقبال مشتریان از کشمش، میزان واردات آن و غیره می‌ تواند قیمت محصول را ارزان یا گران کند و به طور کلی اگر در تولید کشمش پلویی هزینه و زمان بیشتری صرف شده باشد و از طعم و ظاهر مطلوب برخوردار باشد، با قیمت گرانتر در بازار توزیع می شود.

اگر چه کشمش پلویی به دلیل مصرف زیاد آن و کاربردی که در پخت غذاهای مختلف دارد و حتی در تهیه کیک و شیرینی از آن استفاده می شود، به خودی خود بازار فروش پر رونقی دارد؛ اما عوامل دیگری نیز می‌ تواند در این زمینه نقش داشته باشد که از مهمترین آنها همین قیمت کشمش پلویی است؛ زیرا اغلب خریداران در هنگام سفارش این محصول در ابتدا به قیمت آن توجه می‌ کنند و در واقع یکی از معیارهای اصلی برای آنها است و در این صورت اگر کشمش پلویی در مقایسه با رقبای خارجی یا داخلی خود قیمت مناسب و ارزان داشته باشد، رضایت مشتریان جلب خواهد شد و به خرید کشمش تشویق می‌ شوند و از این رو با افزایش تعداد مشتریان بر میزان خرید و فروش کشمش پلویی هم افزوده خواهد شد و سود بیشتر از آن به دست می آید.

وشمش پلویی علاوه بر اینکه در شهرهای داخلی کشور به فروش می رسد، به بسیاری از کشورهای خارجی مانند عراق و دیگر کشورهای همسایه نیز ارسال می شود و در واقع یکی از محصولات صادراتی ارزشمند و پر درآمد محسوب می‌شود و در این راستا اگر قیمت کشمش پلویی مناسب باشد، بر میزان صادرات تاثیر مثبت خواهد داشت؛ زیرا باعث می‌ شود رضایت توجه مشتریان جلب شود و به خرید کشمش تشویق شده و در نتیجه با افزایش آمار مشتریان بازار صادرات هم رونق پیدا کرده که از سود آن کمک شایانی به چرخه اقتصادی کشور می شود.

در هنگام خرید کشمش پلویی توجه نکات مهم ضروری است که یکی از مهمترین آنها قیمت کشمش است که باید متناسب با کیفیت و برند آن تعیین شده باشد؛ اما با این حال تنها نباید معیار فقط نرخ محصول باشد بلکه بهتر است کیفیت آن هم مد نظر قرار داده شود و در صورتی که از برندهای معتبر انتخاب شود، هم نرخ مناسب تر و هم ظاهر و کیفیت مرغوب تر دارد.

کشمش پلویی در بسیاری از شهرها تولید می‌ شود و اغلب آنها تلاش می کنند بهترین شرایط را برای تولید کشمش فراهم کنند تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد، سپس کشمش را به صورت فله عرضه می دارند یا در بسته بندیهای گوناگون قرار داده و روانه بازار می‌ کنند و آن را زیر قیمت به فروش می رسانند که در واقع اولین مرکز خرید و فروش کشمش هستند و بهترین گزینه برای به دست آوردن کشمش درجه یک با کمترین قیمت می باشند.

البته کشمش پلویی به دلیل طرفداران زیادی که دارد، علاوه بر حضوری توسط فروشگاه های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر نیز در بازار عرضه می‌ شود و این سایت در راستای تامین نیاز مشتریان بهترین کیفیت کشمش را با مناسب ترین قیمت در بازار توزیع می کند و مجموعه ما به همراه تیم پشتیبانی قوی خود تصویر بسته بندی های انواع کشمش پلویی را به نمایش می گذارد و جهت رفاه مشتریان در مورد ویژگی های آن مانند برند و محل تولید، حجم و قیمت کشمش پلویی اطلاعاتی را درج می کنند تا خریداران به راحتی محصول نورد نیاز خود را سفارش دهند و در این صورت به دلیل اینکه دلالهای افزاینده قیمت‌ حدف می‌ شوند، نرخ کشمش کاهش پیدا کرده و ارزان می‌ شود که به نفع همه خریداران است؛ البته عرضه کشمش توسط عمده فروشان در سراسر کشور نیز انجام می گیرد؛ با این تفاوت قیمت کشمش تسبت به خرید از این سایت گرانتر خواهد بود؛ بنابراین توصیه می‌ کنیم سفارش از سایت حاضر را در اولویت قرار دهید تا با به دست آوردن بهترین کشمش و با قیمت ارزان لذت خرید آسان و کم هزینه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما