قیمت کشمش شانی با مرغوبیت بالا و تخفیف استثنایی

کشمش دارای انواع مختلفی می باشد که معمولاً با نام انگور به دست آمده از آن معرفی می شود که یکی از نمونه های مقوی از این ماده غذایی کشمش شانی می‌ باشد، قیمت کشمش شانی با مرغوبیت بالا و تخفیف استثنایی شرایطی را برای متقاضیان فراهم نموده تا بتوانند این محصول را با نرخ پایین و رقابتی خریداری کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش شانی با مرغوبیت بالا و تخفیف استثنایی

قیمت کشمش شانی

قیمت کشمش شانی از آنجایی که ایران به لحاظ شرایط آب و هوایی و همچنین موقعیت جغرافیایی دارای باغ و تاکستان های بسیار زیادی برای تولید انگور و کشمش می باشد، سبب شده تا به عنوان یکی از کشورهای صادر کننده این ماده غذایی در جهان نیز معرفی شود.

کشمش هایی که در داخل کشور تولید می گردند، از تنوع زیادی برخوردار می باشند و هر کدام از آنها علاوه بر رنگ و روش تولید متفاوت از لحاظ ظاهری نیز دارای ویژگی های مختلفی می باشند و در چند دسته کشمش سبز، کشمش قرمز، کشمش زرد، کشمش هسته دار، کشمش بدون هسته، کشمش پلویی و غیره به فروش می رسند.

باتوجه به اینکه انگور خود دارای تنوع زیادی می باشد، کشمش هایی که از این محصول نیز به دست می‌ آید، متنوع بوده و با نام‌ هایی همچون کشمش شانی، مویز، کشمش عسکری و غیره تولید و به فروش می رسد.

یکی از بهترین نمونه کشمش های هسته دار که دارای خواص و فواید و ارزش غذایی بسیار خوبی برای بدن می باشد، کشمش شانی بوده که این نوع کشمش دارای هسته درشت می باشد و به عنوان وجه تمایز آن با سایر نمونه های دیگر معرفی می شود.

کشمش شانی علاوه بر اینکه دارای هسته می باشد، از رنگ قرمز تیره و اندازه درشتی نیز برخوردار بوده و با دارا بودن این ویژگی ها به راحتی می توان آن را از سایر نمونه کشمش های دیگر تشخیص داد.

اما این نوع کشمش دارای خواص اثبات شده بسیار زیادی می باشد که در ادامه آنها را نام خواهیم برد، اما بد نیست بدانید که این محصول با توجه به ویژگی ها و خواصی که دارد از قیمت های مختلفی نیز برخوردار است.

با توجه به میزان خرید، فروش و سفارش بسیار خوبی که این محصول دارد واحدهای تولید کننده و فروشنده زیادی در سراسر کشور در زمینه فروش مستقیم و بی واسطه این ماده غذایی فعالیت می‌ کنند و آن را متناسب با شرایط تولید، کیفیت و اندازه کشمش با نرخ و قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند.

قیمت کشمش شانی به فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت این محصول بستگی دارد و از آنجایی که کیفیت کشمش به کیفیت نوع انگور و شرایط تولید آن وابسته است، سبب شده تا مجموع این عوامل بتوانند بر تعیین قیمت فروش این محصول تاثیر گذارند، هرچه کشمش شانی کیفیت بالاتر و بهتری داشته باشد، قطعاً نرخ بیشتری نیز به خود اختصاص خواهد داد.

اما با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر جامعه، تورم و نوسانات و همچنین نحوه خرید و سفارش، قیمت این محصول نیز با تغییرات مختلفی همراه می باشد، به نحوی که نرخ این ماده غذایی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده و با قیمت متفاوتی به فروش می رسد و از آنجایی که تورم به صورت روزانه یا به صورت ماهانه دچار تغییر می گردد، نمی توان نرخ ثابت و دقیقی برای این ماده غذایی در نظر گرفت، با این وجود واحدهای تولید کننده نیز برای آنکه بتوانند این محصول را راحت تر به فروش برسانند و خریداران راحت ترین محصول را خریداری نمایند، آنها را با قیمت استثنایی و نرخ رقابتی نیز به فروش خواهند رساند.

کشمش شانی از خواص بی نظیری برای بدن نیز برخوردار است و از مهمترین خواصی که برای کشمش شانی می توان برشمرد، موارد زیر است.

  1. کشمش مویز یا کشمش شانی به عنوان یک غذای پرکالری به شمار می‌ رود و با دارا بودن چربی کم و بسیار پایین می تواند به سلامت بدن و افزایش انرژی کمک کند.
  2. با توجه به اینکه سدیم موجود در کشمش بسیار پایین می باشد، افرادی که دارای رژیم غذایی کم سدیم هستند، می توانند این محصول به راحتی استفاده نمایند.
  3. کشمش جزو مواد غذایی با طبع گرم به شمار می‌ رود و مصرف آن نه تنها برای بیمارانی که دارای مزاج سرد هستند، بسیار مفید می باشد، بلکه می تواند عوارض ناشی از طبع سرد را به خوبی برطرف نماید.
  4. کشمش با دارا بودن ویتامین ها و املاح معدنی که دارد برای قلب و عروق سیار مفید می‌ باشد و می‌ تواند به سلامت آنها کمک نماید.
  5. ترکیباتی که در کشمش شانی وجود دارد، سبب شده تا از غلظت خون به میزان قابل توجهی کاسته شده و در نتیجه با ارتجاعی کردن رگ های خونی عمل پمپاژ قلب به درستی انجام گردد.
  6. کشمش همچنین دارای خاصیت پاکسازی و ضدعفونی بسیار خوبی می باشد، از اینرو برای بهبود عملکرد کبد بسیار مفید بوده و می تواند میزان گرما و حرارت بدن را به طور یکسان پخش نماید.
  7. کشمش نامبرده از ویتامین های مفید از جمله ویتامین B سرشار می باشد و این نوع ویتامین برای سلامت پوست، مو، کاهش استرس و اضطراب نیز بسیار سودمند خواهد بود.
  8. کشمش به دلیل دارا بودن قند طبیعی در ترکیبات خود برای افزایش قدرت فهم، یادگیری، هوشیاری و موارد مختلف دیگر مفید و سودمند می باشد.
  9. کشمش شانی با توجه به دارا بودن ریزمغذی های مختلف و همچنین املاح معدنی بسیار زیاد به عنوان یک میان وعده یا یکی از بهترین تنقلات روزانه برای دانش آموزان محسوب می‌ شود.
  10. مصرف روزانه و مداوم این نوع کشمش علاوه بر تقویت حافظه می تواند از آلزایمر پیشگیری کند.
  11. با توجه به اینکه کشمش به عنوان منبع غذایی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد نه تنها از تخریب سلول های بدن جلوگیری می کند بلکه از رشد تومورهای سرطانی نیز جلوگیری به عمل می آورد.
  12. این محصول برای سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید می باشد چرا که سرشار از کلسیم و ویتامین D است.
  13. کشمش شانی با توجه به شیرینی بسیار خوبی که دارد، برای بهداشت دهان و دندان مفید بوده و از فاسد شدن و خراب شدن دندان ها جلوگیری به عمل می آورد.
  14. این ماده غذایی برای تامین انرژی، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و همچنین تامین املاح معدنی بدن بسیار مفید و سودمند می باشد.
  15. با توجه به دارا بودن انواع ویتامین ها مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، فیبر و ترکیبات مختلف دیگر به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می‌ کند.
  16. این نوع کشمش درمان کم خونی مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما