قیمت کشمش سبز ملایر پاک شده بدون چوب و دم

کشمش سبز ملایر پاک شده بدون چوب و دم به صورت بسته بندی و کیلویی با قیمت مناسب به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود، با ما همراه باشید تا با این محصول آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش سبز ملایر پاک شده بدون چوب و دم

کشمش سبز ملایر

کشمش سبز ملایر باید گفته شود که کشمش ملایر یکی از بهترین و محبوب ترین کشمش های تولیدی در کشورمان است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نتوانسته این میزان از محبوبیت را به دست بیاورد.

کشمش سبز ملایر در کشور میزان مصرف بالا را از آن خود کرده است و در صنعت تنقلات میزان فروش بالایی را به دست آورده است؛ در کنار که کشمش ملایر دارای طعم بسیار عالی است ارزش غذایی بسیار بالایی را نیز برخوردار بوده و از آن رو برای بدن بسیار مفید است.

کشمش را به صورت میان وعده به کسایی معرفی می کنیم که به طور مداوم دچار یبوست هستند، از آن جایی که کشمش حاوی فیبر است می تواند با بالا بردن سطح جذب سریع آب عملکرد روده را بالا ببرد؛ کشمش با توجه به فیبر برای کسانی که دچار نفخ هستند نیز مناسب است و افراد می توانند مشکلات گوارشی را با مصرف آن التیام ببخشند.

کلسیم موجود در کشمش باعث می شود که از پوکی استخوان جلوگیری شود از سوی دیگر این کلسیم برای سلامت دهان و دندان نیز بسیار مفید است، غنی از آهن است و افرادی که دچار کم خونی شده می‌ تواند با اثرات مداوم کشمش با جذب آهن این بیماری را درمان کنند؛ خاصیت ضد سرطان دارد و این موضوع به دلیل وجود آنتی اکسیدان های موثر درون است.

جوش آکنه جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و با توجه به ویتامین سی برای پوست و مو مناسب می‌باشد و می‌ تواند از بروز جوش و آکنه جلوگیری کند و همچنین افرادی که دچار شوره سر هستند می‌تواند با وجود این ویتامین مشکل را برطرف کند و خشکی سر را درمان کنند.

قیمت کشمش سبز ملایر

قیمت کشمش سبز ملایر کشمش سبز ملایر به صورت بسته بندی شده و همچنین کیلویی به فروش می رسد و در هر دو صورت قیمت بسیار مناسبی داشته و مشتریان می توانند آن را حتی به صورت اینترنتی نیز ثبت سفارش کنند.

قیمت مناسب کشمش زمینه خرید آسان را برای مشتریان فراهم آورده است از یک سوی دیگر کیفیت عالی این کشمش آن را در لیست تنقلات صادراتی جای داده است و سالانه در حجم انبوه به بازار های هدف صادر می شود‌.

کشور عراق از جمله کشور هایی است که کشمش سبز را با قیمت مناسب در حجم های بالا خریداری می کنند، کشور های حوزه خلیج فارس نیز از دیگر خریداران این کشمش درجه یک ایرانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما