قیمت کشمش سبز قلمی کاشمر بدون دانه خراب و لهیده

کشمش‏ ها انگورهای دانه ‏دار یا بدون دانه‏ ای هستند که توسط نور خورشید خشک می‏شوند و دارای ۱۶ درصد رطوبت هستند. کشمش سبز بدون دانه یکی از خوش طعم ترین کشمش های موجود در بازار است که علاوه بر طعم بی نظیر خواص زیادی نیز دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش سبز قلمی کاشمر بدون دانه خراب و لهیده

کشمش سبز جنگلی

کشمش سبز جنگلی انگور میوه ای است که به علت لطافت مدت زمان کمی قابل نگهداری اشت، یه همین علت مردم از گذشته های دور به فکر خشک کردن این میوه افتادند و نتیجه آن حصول آجیلی خوش طعم به نام کشمش شده است. این خشکبار شیرین و خوش طعم امروزه بخش جدایی ناپذیر از زندگی ایرانی ها شده و توانسته به یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار تبدیل شود. مصرف کشمش به مراتب اثرات بسیار مفیدی در مقایسه با سایر مواد شیرینی مصنوعی (از جمله آب نبات) برای کودکان دارد، زیرا کشمش؛ منبع غنی انرژی، ویتامین‏ها، مواد معدنی و الکترولیت‏ها است. کالری کشمش بسیار بالا است به طوری که در هر ۱۰۰ گرم کشمش حدودا ۲۵۰ کالری انرژی وجود دارد و برای افرادی که به انرژی و کالری بیشتر و سالمی نیاز دارند بسیار مفید است. کشمش فیبر بیشتری نسبت به انگور دارد و می توان از آن به عنوان یک ملین مفید استفاده نمود.

کشمش سبز خواص بسیار مفید و شگفت آوری از جمله درمان کم خونی، پیش گیری از سرطان، درمان ناباروری، درمان عفونت ، جلوگیری از سنگ کلیه و … دارد.

کشمش سبز آجیلی پر طرفدار است که در اواخر تابستان تولید شده و در تمام فصول سال در دسترس است. این نوع کشمش میتواند برای همه و به خصوص برای کسانی که فعالیت ذهنی یا بدنی دارند( مثلا ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان) میان وعده ای سالم، پرکالری و مقوی باشد.

کشمش سبز به همراه گردو ترکیبی بسیار مفید، پر خواص و در عین حال خوش طعم می باشد. کشمش سبز با داشتن کلسیم میتواند موجب تقویت مینای دندان و جلوگیری از پوسیدگی آن شود.

کشمش سبز مرغوب

کشمش سبز مرغوب کشمش سبز نیز مانند سایر کشمش ها و دیگر محصولات از نظر کیفیت و تازگی به درجه بندی های مختلفی تقسیم می شود. برای تشخیص کیفیت هر محصول از جمله کشمش سبز نیازمند اطلاعاتی درباره آن محصول و توانایی تشخیص کیفیت آن هستیم. کشمش مرغوب و با کیفیت نباید خشک باشد؛ هر چند کشمش میوه ی خشک شده است اما باید تا حدودی لطافت و تازکی خود را حفظ کرده باشد.نکته ی جالب توجه دیگر در خرید کشمش بدون ساقه بودن آن است که موجب یکدستی و راحتی کار می شود.بنابراین برای خرید کشمش نیز لازم است نکاتی را در نظر بگیریم تا بتوانیم نوع تازه و مرغوب آن را تهیه نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما