قیمت کشمش سبز درجه یک ممتاز در بسته بندی های مختلف

شما مشتریان عزیز اگر می خواهید نسبت به قیمت کشمش سبز درجه یک مطلع شوید بهتر است به نمایندگی ها و سایت های اینترنتی مراجعه داشته باشید و بتوانید به راحتی قیمت کشمش ممتاز، که در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند را مشاهده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش سبز درجه یک ممتاز در بسته بندی های مختلف

قیمت کشمش سبز درجه یک

قیمت کشمش سبز درجه یک کشمش سبژ یک میان وعده ی کم چرب و پر انرژی و کم سدیم است و برای کسانی که در رژیم غذایی خود باید سدیم کم را رعایت کنند بسیار مناسب است.

کشمش سبز نوعی کشمشی است که رنگ آن تغییر نکرده و سبز باقی مانده که به کشمش سایه خشک معروف است. یعنی این نوع که با انگور عسگری درست می شود در سایه خشک شده و از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی هم برخوردار است.

کشمش سايه خشک، خوشه های چیده شده را با نخ از سقف سالن های سرپوشیده ای که هوا در آن جریان دارد آویزان می‌کنند. در این سالن ها حبه ها طی ۵۰_۶۰ روز خشک می‌شوند. در این روش خطر بارندگی و فاسد شدن حبه ها وجود ندارد و کشمش بدست‌ آمده عاری از مواد زائد می باشد و بسیار تمیز خشک می‌شود.

تهیه کشمش و مویز در منزل کار ساده ای هست، اما کشمش های سبز خانگی دارای کیفیت و خوش رنگی کشمش های بازاری نیستند زیرا در کشمش بازاری از مواد شیمیایی استفاده می‌شود پس بهتر است که خودمان دست به کار شویم و به روش طبیعی و خانگی کشمشی مرغوب را تهیه کنیم. برای تهیه کشمش در منزل باید مقداری رطوبت داشته باشند و از خشک شدن کامل آنها جلوگیری کرد و هنگام بارندگی آنها را به جای دیگر انتقال داد حتی اگر باران کم و نم نم باشد.

در رابطه با شستن انگورها قبل از خشک کردن آن باید گفت که بهتر است آنها را نشوییم چون از سرعت خشک شدن آن کم می کند و این فرایند را بعد از خشک شدن انگورها که تبدیل به کشمش می‌شوند انجام دهیم.

برای خشک کردن کشمش در آفتاب باید حبه های انگور را از ساقه جدا کرد و آنها را شست، لازم نیست دم انگور ها را گرفت همینکه آنها را از ساقه های بزرگش جدا کنیم کافی میباشد. در مرحله بعد انگورها را روی سینی شیرینی پزی پهن می کنیم و روی آنها را می پوشانیم. بهتر است از سینی هایی که سوراخ دارند مثل برخی سینی های سوراخ دار پلاستیکی، بامبو و حصیری استفاده شود‌ تا هوا بتواند داخل ظرف بچرخد.

کاروتنوئیدها ازجمله مواد معروفی هستند که در جلوگیری و درمان سرطان موثر هستند. این مواد در مقادیر مناسب در کشمش سبز وجود دارد. پس اگر برای سلامتی و تناسب اندام خود ارزش قائلید به جای استفاده از تنقلاتی نظیر چیپس پفک شکلات و سایر مواد مصنوعی می توانید از این کشمش خوشمزه و پرخاصیت استفاده کنید. کشمش سبز می تواند به حفظ الکترولیت ها در بدن کمک کند. این محصول دارای پتاسیم فراوانی است. پتاسیم در عضله سازی بازسازی بافت ها و متابولیسم عضلات نقش به سزایی دارد و کمبود آن ممکن است باعث ضعف عضلانی انسان و اختلال در اندام حرکتی انسان شود.

ویتامین k از جمله مواد مورد نیاز برای لخته شدن خون است.. ویتامین k به فراوانی در کشمش وجود دارد ویتامین k برای افرادی که در آینده نزدیک عمل جراحی خواهند داشت یا اینکه در دوره نقاحت پس از جراحی هستند می تواند در جلوگیری از خونریزی کمک کننده باشد.

رادیکال های آزاد موادی خطرناک هستند که در اثر عوامل مختلف و حتی برخی غذاها در بدن ایجاد می شود. رادیکال ها موادی بسیار واکنش پذیر هستند که می توانند ساختار دی ان ای را دچار تغییر یا نقصان کنند. بدن انسان و حیوانات برای رفع این مشکل نیاز به آنتی اکسیدان ها دارد. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که در بدن با مواد واکنش زا ترکیب شده و باعث از بین رفتن واکنش پذیری آن ها می شوند. رادیکال ها می توانند باعث بروز بیماری سرطان در انسان شوند کشمش با ترکیب غنی از آنتی اکسیدان خود می تواند کمک موثری به بدن برای تامین این مواد حیاتی باشد کشمش همانند یک لشکر در بدن شما از بسیاری بیماری ها می تواند جلوگیری کند.

با توجه به فواید زیادی که در کشمش سبز نهفته است استفاده از آن برای تمام سنین توصیه می شود و بهتر است آن را روزانه در برنامه غذایی خود به همراه دیگر مغزها قرار دهید و از خواص آن بهره مندی لازم را ببرید اما شما عزیزان می توانید کشمش سبز را به روش های متفاوت خریداری کنید و مورد مصرف قرار دهید.

کشمش امروزه به وفور وارد بازارهای تجاری شده و توانسته در تمامی کشورها وارد شود و مشتریان خاص را به خود اختصاص دهد سالانه مقدار قائل توجهی از کشمش توسط تاجران از داخل کشور روانه کشورهای خارجی می شود که می تواند به رونق و اقتصاد کشور کمک شایانی کند و کشاورزان بتوانند از این راه تولید بیشتری داشته باشند.

برخی از شرکت ها و برندهای خاص هستند که در داخل کشور انواع کشمش را بسته بندی می کنند و با شیوه کاملا بهداشتی آن ها را در بازارهای فروش قرار می دهند اما باید بگوییم که کشمش بسته بندی شده چون بهداشتی و درجه یک است از لحاظ کیفیت و مرغوبیت فوق العاده بوده اند و نسبت به نوع فله ای قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده اند این نوع کشمش ها را می توانید از وب سایت های مختلف خریداری کنید.

هم اکنون سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فراوانی راه اندازی شده و توانسته در طول سال بهترین محصولات را به صورت غیر حضوری در دسترس مشتری قرار دهد اکثر افرادی که توانایی خرید حضوری را ندارند بهتر است از این سایت ها استفاده کنند و خرید خود را غیر حضوری انجام دهند و از مزایای روش آنلاین هم بهره مند شوند.

سایت فروش ما در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه محصولاتی مرغوب به شما دوستان عزیز می باشد ما مشاوران فروشی را داریم که مصرف کنندگان می توانند به واسطه آن ها سوالات خود را بپرسند و منتظر پاسخ از سوی مشاوران باشند سایت ما فروش مستقیم و بدون واسطه را انجام می دهد به این دلیل است که قیمت ها کاملا مقرون به صرفه بوده اند و در کمترین زمان ممکن در اختیار مصرف کننده قرار داده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما