قیمت کشمش بی دانه تاکستان اعلا سرشار از مواد مغذی

از خشک شدن میوه انگور کشمش تولید می شود و کشمش بی دانه از انواع کشمش است که می توان به عنوان یک میان وعده مناسب آن را در تمام فصلها مصرف کرد. کشمش بی دانه تاکستان اعلا سرشار از مواد مغذی فراوانی دارد و می توان به صورت اینترنتی هم قیمت روز را به دست آورد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش بی دانه تاکستان اعلا سرشار از مواد مغذی

قیمت کشمش بی دانه تاکستان

قیمت کشمش بی دانه تاکستان قبل از این که مطلب اصلی را بیان کنیم بهتر است کمی با خواص این خشکبار آشنا شویم. تاکستان یکی از شهرهای زیبای استان قزوین است و کشمش این شهر به دلیل کیفیت و استانداردی که دارد در جهان شناخته شده است و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. کشمش همان انگور خشک است که به روش سنتی و صنعتی تولید می شود. حبه های انگور را زیر نور آفتاب قرار می دهند و خشک می کنند یا این که خوشه های انگور را در زیر زمین تاریک قرار می دهند تا خشک شود. در نوع صنعتی هم از بخار گوگرد یا غوطه ور کردن در تیزآب یا انواع دیگر روشها استفاده می شود.

برخلاف آنچه از یک خوراکی شیرین انتظار می رود، کشمش بی دانه سلامت دهان و دندان را بهبود می بخشد، خوردن این خوراکی یکی از راه های بازیابی کرم خوردگی ها و التیام پوسیدگی دندان است، پس می توان گفت برای دهان و دندان مفید است و بیماری مربوط به لثه را سرکوب می کند. به عنوان یک خوراکی سرشار از فیبر بالا، کشمش می تواند در هر چه بهتر شدن فرآیند گوارش در بدن کمک شایانی داشته باشد. همان طور که می دانید مواد غذایی که باعث شود دستگاه گوارش دچار یبوست نشود خوراکی مناسب برای بدن هستند و از این لحاظ کشمش شامل هر دو فیبر محلول و نا محلول است که باعث می شود مواد زائد در بدن حرکت کند و فرد دچار یبوست نشود.

مصرف سه بار در روز کشمش بی دانه برای افرادی که دچار افزایش فشار خون خفیف هستند مفید است، محققان معتقدند مصرف روزانه کشمش نسبت به سایر تنقلات فشار خون را کاهش می دهد. فیبر موجود در این محصول قند خون موجود را پردازش می کند و مانع به هم خوردن تعادل انسولین خون می شود و به صورت کاملا طبیعی دیابت را کنترل می کند. از آنجایی که آنتی اکسیدان با رادیکال آزاد مبارزه می کند پس می تواند برای بدن مفید باشد، رادیکلهای آزاد یکی از عوامل اولیه رشد خود به خودی سلولهای سرطانی و گسترش آنها است به همین علت است که خوراکی های پر از اکسیدان مثل کشمش در کنترل و درمان سرطان موثر است. حتما کشمش را در رژیم غذایی خود بگنجانید، با مصرف کشمش نه تنها آنتی اکسیدان بدن را بالا می برید بلکه آسیبهای وارد شده به سلولها را کاهش می دهید و مانع بروز سرطان می شوید. تب بر است و کلسیم موجود در آن مناسب کودکان در حال رشد است.

* بهتر است کشمش را در ظرف درب بسته و در جای خنک نگهداری کنید تا رطوبت آن حفظ شود، اگر این خشکبار را در یخچال یا فریزر نگه داری کنید می توانید تا یکسال آن را تره و تازه مصرف کنید. حواستان باشد که کشمش را در کابینت نزدیک اجاق گاز نگه داری نکنید چون باعث می شود رطوبت آن از بین برود.

* قند طبیعی کشمش هضم آسانی دارد و انرژی زیادی برای بدن فراهم می کند اما باید حواستان باشد مقدار مشخصی مصرف کنید چون ممکن است مصرف قند بیش از حد مجاز شود، کربوهیدارت این محصول زیاد است و ممکن است باعث ایجاد وزن شود.

قیمت هزینه ای است که شرکت به ازای محصول یا خدمتی که ارائه می کند از مشتری دریافت می کند. قیمت گذاری موضوعی مهم در بازاریابی است، قیمت گذاری پایین می تواند سود را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت گذاری بالا می تواند موجب از دست دادن مشتریان شود، به عبارتی قیمت تا حد زیاد تغییرات در فروش را ایجاد می کند. میزان منحصر به فرد بودن محصول می تواند بر قیمت گذاری تاثیر داشته باشد، محصولی که تعداد زیادی از رقبا آن را تولید می کنند نباید با قیمت بالا به فروش برسد.

قیمت از عوامل سوداور بر انتخاب خریدار است و تولید کننده قیمتی که برای فروش کشمش بی دانه در مظر می گیرد نباید آنقدر بالا باشد که در آن سطح تقاضایی وجود نداشته باشد و نه آنقدر پایین باشد که در آن سطح منفعتی نباشد.

قیمت کشمش بی دانه تاکستان به نحوه تولید، نحوه بسته بندی، میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا، عوامل داخلی و عوامل خارجی بستگی دارد. اگر کشمش بی دانه را به صورت عمده و در حجم بالا خریداری کنید در قیمت تاثیر زیادی دارد. هر چه کیفیت محصول ذکر شده بیشتر باشد از قیمت بالایی هم برخوردار است

تولید کننده کشمش برای این که شما بتوانید با قیمت مناسب خرید را انجام دهید شرایطی فراهم می کند تا خرید به صورت غیر حضوری انجام شود. در این روش می توانید از طریق سایتها قیمت روز را مشاهده نمایید و پس از آن طبق بودجه و نیاز خرید را انجام دهید، همچنین در زمان و هزینه صرفه جویی می شود و این امکان را دارید که پرداخت را از طریق درگاه اینترنتی هم انجام دهید. این روش خرید طرفداران زیادی دارد چون لازم نیست برای خرید ساعتها پشت ترافیک قرار بگیرید و تنها با یک گوشی هوشمند می توان سفارش را در حجم دلخواه ثبت کرد.

اگر قیمت تولید مناسب باشد صادرات آن هم صورت می گیرد. صادرات یکی از راه های گسترش کسب و کار است و به طریقهای مختلف انجام می شود. صادرات مستقیم و غیر مستقیم از روشهای مرسوم صادرات است و بسته به شرایط انجام می شود. در صادرات مستقیم واسطه مضور ندارد و می توان گفت دست دلالان فرصت طلب از بازار کوتاه است و کیفیت محصول هم حفظ می شود، اما در صادرات غیر مستقیم واسطه حضور دارد و محصول را بعد از تولید در اختیار خود قرار می دهد و در زمان تعیین شده به دست مصرف کننده می رساند. بسته بندی که برای کشمش در نظر گرفته می شود به گونه ای است که محصول را در برابر ضربه محافظت می کند.

در این مجموعه این محصول در بسته بندی های مرتب و با کیفیت بالا عرضه می شود و می توانید برای سفارش فرم موجود را تکمیل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما