قیمت فروش کشمش طلایی در ملایر

کشمش از خشکبار خوش طعم، شیرین و لذیذ، بسیار پر طرفدار و همچنین سودمندی است، که از خشک نمودن انواع انگور تازه، به روش های مختلف از جمله روش آفتابی، سایه خشک و یا صنعتی، به دست می آید. کشمش سرشار از انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی بوده و مصرف آن سبب سلامت بدن و تقویت سیستم ایمنی می گردد. جهت سفارش و خرید عمده این محصول و قیمت کشمش طلایی ملایر، می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان بهترین مرجع فروش کشمش طلایی ملایر به صورت عمده، مراجعه نموده و خرید خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، انجام دهید.کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری و پلویی زرد نیز گفته می شود بهترین محصول صادراتی کشورمان در زمینه این خشکبار پرطرفدار محسوب می شود و اکثر مناطقی که به دنبال واردات کشمش هستند این محصول را نیز در نظر دارند. خرید انواع کشمش صادراتی و نقل بهار نارنج و مناسب برای بازار داخل با قیمت استثنایی در این مرکز ممکن شده است و مشتری می تواند با همکاری مستقیم کارخانه اقدام به تولید محصول مورد نیاز کند.قیمت هر کیلو کشمش طلایی درجه یک در بازار داخلی با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد کشمش یکی از خشکبار محبوب و پر طرفدار در دنیا می باشد. کشمش محصولی است که از میوه تازه انگور تهیه می شود. کشمش به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. این محصول ارزش غذایی بالایی دارد و برای تمام سنین مفید می باشد کشمش با توجه به نوع انگوری که برای تهیه آن استفاده می شود، انواع زیادی دارد مانند: کشمش پلویی، کشمش سبز قلمی و کشمش طلایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

قیمت فروش کشمش طلایی در ملایر

آشنایی با انواع کشمش آفتابی درجه یک

آشنایی با انواع کشمش آفتابی درجه یک انواع کشمش و نقل بادامی به دو صورت سنتی و صنعتی خشک می شود و به بازار فروش عرضه می گردد. کشمش سایه خشک یکی از انواع کشمش ها به حساب می آیند که بدون هیچگونه فرایندی و نوری خشک می‌شود و دستگاه های صنعتی در خشک شدن آن هیچ گونه دخالتی ندارند. این نوع کشمش کاملا سالم و طبیعی بوده و چون در مدت زمان طولانی خشک می‌شود در بازار قیمت بالایی دارد. تولید انواع کشمش در کشور ما بسیار بالا بوده و مقدار زیادی از آن به صورت صادرات به دیگر کشورها صادر می شود. انواع کشمش و به خصوص کشمش زرد ارومیه دارای کیفیت بالایی بوده و به راحتی به دیگر کشورها صادر می‌شوند ولی صادرات این محصول به دیگر کشورها دارای ویژگی هایی است که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.این محصول باید کاملا بی هسته بوده و چون تولید آن بالا است در تمام فصول به راحتی در دسترس می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید کشمش درجه یک در شاهرود

کشمش دارای مواد نگهدارنده است تا بتوان برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و تاریخ انقضای آن زود به پایان نرسد، همچنین باید عاری از هرگونه آفت و له شدگی و خاک و شن و ماسه باشد و کاملا یکدست و سالم باشد و هیچ گونه بو یا مزه غیر طبیعی نداشته باشد و دارای رطوبت استاندارد بوده تا کپک نزند. کشمش میوه خشک است اما نباید کاملاً خشک و سفت باشد بلکه باید نرمی و لطافت خود را هم حفظ کرده باشد. هنگام خرید کشمش باید سطح کشمش را با دست خود لمس کنید اگر در داخل کشمش به دانه های ریزی مثل خاکشیر برخورد کردید مشخص می شود که کشمش کهنه می باشد. اگر در هنگام خوردن کشمش حس کردین که کشمش دارای طعمی ترش می باشد باید بدانید که این کشمش از نوع کشمش دودی می باشد. کشمشی که کوچک و ریز باشد کیفیت کمتری نسبت به کشمش گوشتی و درشت دارد و همچنین قیمت ارزان تری نسبت به کشمش درشت دارد. قبل از خرید کشمش حتما میزان خرابی کشمش را در نظر بگیرید که بیش از اندازه نباشد. بنابراین هنگام خرید کشمش دقت کنید که خیلی کهنه و خشک نباشد. طعم و رنگ و بوی کشمش از کهنگی یا مرغوبیت آن خبر می‌دهد و می‌توانید تازگی‌اش را با آنها امتحان کنید. اگر کشمش خیلی کهنه باشد یا به درستی نگهداری نشده باشد احتمال خرابی و ناسالمی وجود دارد. در اینجا هم ظاهر کشمش کمک می‌کند؛ مانند تغییر رنگ و طعم، کریستالی شدن و شکرک زدن، چسبندگی کشمش و… اگر کشمش بدون ساقه بخرید دیگر لازم نیست وقت زیادی صرف جدا کردن ساقه از کشمش بکنید؛ زیرا این جداسازی کار راحت و بی‌دردسری نیست. کشمش در خیلی از شهرهای ایران تولید می‌شود اما کشمش سوغات کاشمر است و کشمش کاشمر به این دلیل مشهور است که هم از کیفیت بهتری نسبت به بقیه کشمش‌ها برخوردار است و هم مدت ماندگاری با حفظ کیفیت آن خیلی بیشتر است. قیمت و طعم کشمش بر اساس محل تولید متفاوت است و هنگام خرید به این نکته توجه کنید. پس از خرید کشمش از مزبار نکته مهم دیگر نگهداری آن برای مدت طولانی و با حفظ تازگی و سلامت آن است. کشمش را در ظروف دربسته و غیرقابل نفوذ و در جای خنک و خشک و تاریک نگه دارید. بخچال گزینه خوبی برای نگهداری کشمش است و سپس در کابینتی که فضای داخل آن گرم نباشد. این نکته را هم در نظر بگیرید که خشک و سفت شدن کشمش به تنهایی دلیل بر خرابی آن نیست مگر اینکه طعم و رنگ و بوی آن هم تغییر کرده باشد.

نکاتی برای خرید کشمش طلایی بسته بندی شده

همانگونه که می دانید، توجه به جنس بسته بندی و جذابیت و شکیل بودن آن از مهمترین آیتم های حائز اهمیت در امر صادرات محصولات مختلف به شمار می رود، اما از بهترین انواع بسته بندی کشمش زرد طلایی در بازارهای صادراتی که متقاضیان بیشتری نیز دارد می توان به بسته بندی چیپسی و بسته بندی کارتنی اشاره داشت. بسته بندی کارتنی اغلب برای فروش عمده و فله ای مورد استفاده قرار گرفته و چون جابه جایی و حمل آسان تری دارد و هم ایجاد طرح های خلاقانه و جذاب بر روی آن به آسانی انجام میگیرد. از بهترین نوع بسته بندی فله ای کشمش با حفظ کیفیت و ارزش غذایی محصول به شمار می رود، اما از مهمترین ویژگی هایی که این کارتن ها باید داشته باشند مواردی به شرح زیر است: حتما باید سه لایه بوده و از استحکام بالایی در برابر وزن کشمش برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: فروش کشمش صادراتی بسته بندی

باید تمامی مشخصات محصول از قبیل عکس، برند شرکت تولید کننده، نمادهای استاندارد، آدرس و شماره تماس، تاریخ تولید و انقضا بر روی آن درج شود. کشمش ها حتما باید در یک کیسه جنس نایلون و پلاستیک مناسب ریخته شده و بعد به درون کارتن انتقال داده شوند و کارتن هم باید حتما وکیوم شده و به خوبی پلمپ شود. بسته بندی چیپسی همان بسته بندی در پلاستیک های ضخیم و شفاف به صورت وکیوم شده با حجم و وزن کمتر است، که این مدل در کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص است.

عوامل موثر بر کیفیت کشمش طلایی صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت کشمش طلایی صادراتی

بیشتر بخوانید: خرید کشمش انگوری به صورت عمده

کشمش یک میوه خشک شده می باشد که از انواع مختلف انگور بی دانه و با دانه تولید می شود کشمش دارای طبع گرم است و یک میان وعده عالی برای کودکان و همچنین برای دانش آموزان در حال رشد می باشد کشمش را می توان به تنهایی و همراه با دیگر خشکبار مانند: پسته و بادام مصرف کرد کشمش دارای خواص و فواید بیشماری می باشد و مصرف مرتب آن به همه ی افراد توصیه می شود کشمش ارزش تغذیه ای بالایی دارد و باعث تقویت حافظه می شود و انرژی خوبی به بدن می رساند کشمش در کشور با انواع مختلف و همچنین با کیفیت های گوناگون تولید می شود و کشمش مرغوب و درجه یک دارای خصوصیاتی می باشد که عبارتند از: کشمش طلایی کاشمر با کیفیت دارای تازگی و نرمی خاصی می باشد و سفت خیلی خشک نمی باشد. از روش های بررسی کیفیت کشمش با کیفیت دیدن ظاهری محصول می باشد. به طوری که کشمش مرغوب یک دست و بدون کشمش های سیاه رنگ می باشد. کشمش درجه یک به رنگ زرد طلایی است و بسیار خوش رنگ می باشد، چون از انگورهای سالم و بدون هسته برای تولید آن استفاده می شود و کشمش به دست آمده گوشتی و مزه خوبی دارد.

آشنایی با مراحل تولید کشمش به صورت ارگانیک

با توجه به این که به طور کلی تمایل مردم در تمامی دنیا به خرید و مصرف محصولات خوراکی سالم، مفید و مقوی از جمله کشمش زیاد است، از این رو بازار تولید، فروش و صادرات این گونه از خوراکی ها، از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد. همچنین نظر به خواص منحصر به فرد کشمش ممتاز ایرانی صادراتی، فروش این محصول در مارکت جهانی نیز رونق خاص خود را دارد. با توجه به موارد ذکر شده، تولید کنندگان و صادر کنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند، و بسیاری از آن ها محصول اعلا و درجه یک خود را به بازار پر رقابت کشور های همجوار، صادر می نمایند.

بیشتر  بخوانید: صادرات کشمش ممتاز

البته در این مسیر، مشکلات بسیاری نیز برای صادر کنندگان وجود دارد که از آن جمله می توان به مراحل اداری امور صادرات محصولات خوراکی، هزینه های متعدد همانند هزینه ترخیص کاری و حمل و نقل، شناخت بازار جهانی و موفقیت در مارکت محصولات صادراتی، نوسانات نرخ ارز و مواردی از این قبیل، اشاره نمود.

فروشگاه مرکزی کشمش طلایی در بازار ملایر

فروشگاه مرکزی کشمش طلایی در بازار ملایر کشمش ها انواع گوناگون دارند که برای غذا و غیر آن استفاده می شود. کشمش پلویی برای مصرف بر روی غذا ها مناسب است و موجب تقویت مقوی بودن غذا می شود. کشمش غیر پلویی در بازار موجود است و مستقیم بعد از تبدیل انگور درجه یک در مراحلی به کشمش آن را به صورت دسته بندی در مغازه های مختلف عرضه می کند تا مصرف کننده های عزیز بتوانند آن را به راحتی خریداری کنند. قیمت این کشورها در بازار متفاوت است و عواملی در قیمت آن موثر می باشد که از جمله این عوامل می توان به نوع انگور استفاده شده در تولید کشمش اشاره کرد که در کیفیت و طعم کشمش بسیار تاثیر گذار می‌ باشد و قطعاً بر قیمت‌ آن نیز تاثیر می گذارد. ریز و درشت بودن کشمش ها نیز از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت آن می باشد که کشمش های درشت با قیمت بالاتر و کشمش های ریز با قیمت پایین‌ تری در بازار پخش کننده می‌ رسند.

بیشتر بخوانید: فروش کشمش سبز قلمی اعلا در ملایر

روش خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش به دو صورت انجام می گردد اول روش آفتابی که بعد از اینکه مراحل اولیه تولید انجام شد کشمش ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌دهند تا زمانی که خشک شود. روش دوم تولید کشمش استفاده از روش گوگردی می باشد که مرحله های مختلفی دارد و در آن ها از گوگرد استفاده می شود. درست کردن کشمش با هر کدام از این روش‌ها در بازار قیمت مختلفی دارد و یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت کشمش به حساب می‌آید. تشخیص کشمش اعلا و مرغوب در بازار می‌تواند به کمک خود فروشنده انجام گردد به راحتی می توانید کشمش های مرغوب را تشخیص دهید.

توزیع مستقیم کشمش طلایی در ملایر توسط تولید کننده

درجه بندی کشمش ارگانیک براساس کیفیت کشمش انجام می گیرد اما در مورد کشمش کمی متفاوت است. کشمش درجه یک نباید کشمش خراب و چوب و دم داشته باشد اما کشمش طلایی ممتاز علاوه بر این خواص باید رنگ کشمش کاملا زرد باشد و اندازه های آن یک اندازه باشد. کشمش طلایی ممتاز دارای اندازه 8 تا 10 و 10 تا 12 میلیمتر سایز بندی می شود. البته کشمش طلایی آمریکایی دارای سایز 15 تا 20 میلیمتر دارد که برای فروش به صورت بست های گرمی می خورد. اندازه فروش کشمش طلایی بیدانه ایرانی خیلی بهتر از کشمش آفتابی و کشمش تیزابی است. دلیل این امر حجم درخواستهای خارجی است که میزان صادرات را مشخص می کند. کشمش طلایی یکی از انواع مختلف کشمش می باشد که در تهیه آن از تیزاب یا محلول های قلیایی استفاده می شود. طرز تهیه این نوع کشمش بسیار راحت است و می تواند به روش سنتی یا صنعتی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت کشمش پلویی سایه خشک

در این روش خوشه های انگور را از تا کتان چیده و به مدت ۲ تا ۳ ثانیه در داخل محلول قلیایی قرار می دهند و به این شکل همه قسمت های حبه ها انگور به محلول آغشته می شود. خوشه های آغشته به تیزاب را می توان در فضای سربسته و در مجاورت دود گوگرد قرار داد تا به این دود آغشته شوند سپس آنها را می توان در مجاورت آفتاب یا با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن خشک کرد. انگور خشک شده نهایی تحت عنوان کشمش طلایی تولید و به بازار ارائه می شود. استفاده از تیزاب برای تهیه این کشمش در برخی مطالعات مناسب تشخیص داده نشده است زیرا ممکن است مقداری از آن بر روی کشمش باقی بماند و برای سلامت کلیه مضر باشد. نوع دیگری از کشمش تولیدی کشمش گله کاشمر است، در واقع نوعی کشمش است که به روش آفتاب خشک ، تیزابی و سایه خشک تولید شده و این اصطلاح بیشتر در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی بیشتر مرسوم می باشد. و در مصارفی مانند تولید الکل طبی و صنعتی ، تهیه سرکه و شیره کشمش مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز مختلفی در زنجان وجود دارد که انواع کشمش را با کیفیت های مختلف ارائه می دهند. این مراکز کشمش را هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به فروش می رسانند. قیمت انواع کشمش صادراتی بهمراه لیست آن در ایران را می توانید از واحد فروش این مرکز دریافت نموده و اگر خواهان خرید و تجارت این محصول هستید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

عرضه کننده کشمش طلایی با بهترین کیفیت

عرضه کننده کشمش طلایی با بهترین کیفیت شما مشتری گرامی می توانید برای خرید سریع و آسان پس از انتخاب محصول مورد نظر به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت، محصول کشمش طلایی را خریداری کنید. ارسال به تمامی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. شما مشتری عزیز می توانید با خرید اینترنتی به صورت عمده یا جزء از تخفیفات خوبی بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما