قیمت عمده کشمش سیاه بدون هسته در بازار

کشمش سیاه بدون هسته یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کشمش است که در بازار به صورت عمده به فروش می رسد. این محصول از انگور سیاه که یکی از خوشمزه ترین انواع انگور است تولید می شود. خواص بی نظیر این محصول سبب جلب توجه پزشکان طب سنتی و متخصصان تغذیه به آن شده است؛ به طوری که توصیه می کنند همه افراد این محصول را در رژیم غذایی خود بگنجانند و از خواص بی شمار آن بهره ببرند. اگر شما می خواهید با ویژگی های کشمش سیاه بدون هسته بیشتر آشنا شوید و یا اطلاعاتی در رابطه با انواع کشمش و نحوه خرید آن به دست بیاورید لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت عمده کشمش سیاه بدون هسته در بازار

کشمش سیاه بدون هسته چه ویژگی هایی دارد

کشمش سیاه بدون هسته چه ویژگی هایی دارد کشمش سیاه بدون هسته در دو نوع مویز سیاه و کشمش پلویی سیاه در بازار وجود دارد. این محصول از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

  • طبیعت کشمش سیاه: کشمش سیاه دارای طبیعت گرم است و می‌تواند سردی عضلات و اندام های مختلف بدن از جمله عضلات، استخوان ها و سیستم گوارش را برطرف کند. سردی در عضلات و استخوان ها موجب درد و گرفتگی آن ها شده و سردی سیستم گوارش سبب کاهش هضم و جذب غذا می شود.
  • وجود انواع مواد معدنی در آن: کشمش سیاه دارای انواع مواد معدنی از قبیل کلسیم و آهن می باشد. آهن موجود در این محصول در پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن که شایعترین نوع کم خونی است موثر واقع می شود. کلسیم سیستم عضلانی اسکلتی را تقویت می کند به طوری که توصیه می‌شود به کودکان که در سن رشد قرار دارند و سالمندان که در معرض پوکی استخوان هستند از این محصول استفاده کنند.
  • کالری بالا: این محصول حاوی کالری و قند بالایی است بنابراین می تواند انرژی زیادی را برای شما به ارمغان آورد از همین رو می‌توانند میان وعده مفید برای کودکان خانم های باردار و سالمندان که از افت قند و کاهش انرژی رنج می برند باشد.
  • وجود انواع ویتامین ها در کشمش سیاه: ویتامین ها یکی از مواد ضروری برای بدن هستند که وجود آنها در بدن می تواند سلامتی را تضمین کند. انواع ویتامین ها به فراوانی در کشمش سیاه یافت می شود. اگر از کمبود ویتامین ها در بدن خود رنج می برید می توانید از کشمش سیاه برای جبران آن استفاده نمایید.
  • کمک به سلامت دندان ها: دندان ها یکی از مهم ترین بخش های بدن انسان اند چرا که علاوه بر تاثیر بر زیبایی، بر گوارش و هضم غذا موثرند. کلسیم موجود در کشمش به استحکام مینای دندان کمک کرده و از پوسیدگی آن ها پیشگیری می کند. لذا اگر به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم کشمش را در بین میان وعده های خود بگنجانید.

نکاتی برای نگهداری از کشمش سیاه درشت

چشمش سیاه یکی از انواع میوه های خشک است که طرفداران زیادی دارد و این روزها جایگزین قند شده است. نگهداری از این محصول دارای نکاتی است. برخی از نکاتی که بایستی برای نگهداری از کشمش سیاه درشت مد نظر داشته باشید به شرح زیر است.

  1. کشمش بایستی در مکان های خشک و به دور از رطوبت نگهداری شود. رطوبت ممکن است باعث رشد قارچ ها و ایجاد کپک بر روی کشمش شود.
  2. سرد بودن محیط یکی دیگر از نکاتی است که در نگهداری از کشمش سیاه بهتر است در نظر بگیرید. اگر در یخچال منزل خود جایی برای نگهداری کشمش ندارید می توانید آن را درون کابینت های خشک و خنک نگه دارید.
  3. بهتر است کشمش را درون ظروف درب دار قرار دهید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است کشمش سفت شود و تازگی خود را از دست بدهد. از همین رو بهتر است کشمش را به میزان نیاز خریداری کنید تا کشمش خراب نشود.
  4. سفت شدن کشمش دلیل بر فاسد شدن آن نیست اما چنانچه تغییری در طعم کشمش حاصل شد بهتر است از مصرف آن خود داری کنید. به خاطر داشته باشید که کشمش بایستی کاملا شیرین باشد و هرگونه مزه ترشی در آن می تواند نشانه فساد آن باشد.
  5. در صورتی که کشمش های شما سفت شده شما می توانید آن ها را مجددا به کشمش های تازه تبدیل کنید. کافیست آن ها را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه درون آب گرم قرار دهید و سپس آبکش کنید. در ادامه آب باقیمانده بر روی کشمش را با یک دستمال تمیز خشک نمایید.
  6. در هنگام خرید کشمش توجه کنید که هیچ اثری از حشرات و یا تخم آن ها بر روی کشمش نباشد. چرا که در این صورت بلافاصله تخم ها به حشره تبدیل شده و کشمش ها را فاسد می کنند و یا طول مدت نگهداری از آن را کاهش می دهند.

اگر این نکات را رعایت کنید و کشمش را در ظرف درب دار نگهداری کنید می توانید آن را به مدت یکسال نگهداری کنید. در این صورت بایستی با نشانه فساد در کشمش به خوبی آشنا باشید تا در صورت ظهور این علائم آن ها را به راحتی تشخیص داده و از مصرف محصول خودداری کنید.

آشنایی با انواع کشمش از نظر شکل ظاهری

آشنایی با انواع کشمش از نظر شکل ظاهری کشمش ها در انواع مختلفی تولید می شوند که این اختلاف مربوط به نوع انگور، نوع خشک کردن و …می باشد.

  • کشمش تیزابی یا دودی: این کشمش ها با گرد تیزاب آغشته شده و با دود حاصل از گوگرد خشک می شوند. این کشمش ها برای سلامت انسان مضر اند و در صنایع دارو سازی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ این کشمش زرد طلایی متمایل به قهوه ای روشن است.
  • کشمش آفتابی: کشمش آفتابی همانطور که از نام آن پیداست در زیر نور مستقیم خورشید خشک می شوند و معمولا به رنگ سیاه و یا قهوه ای هستند. این کشمش دارای طعم خوبی است و در تهیه انواع غذا ها و دسر ها، کیک ها و کلوچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کشمش سایه خشک: این محصول در سایه و به دور از نور خورشید خشک می شوند. رنگ این کشمش سبز است و دارای ارزش غذایی بالایی است؛ به طوری که همراه با انواع مغز ها و سایر میوه های خشک به عنوان یکی از مقوی ترین میان وعده ها شناخته می شود.
  • مویز: یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین انواع کشمش است که از انگور شاهانی حاصل می شود. این نوع کشمش نسبت به سایرین از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است و طرفداران بیشتری دارد؛ به همین علت قیمت بالاتری نیز داراست.

تمامی این محصولات دارای خواص متعددی هستند و حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشند.

بهترین نوع بسته بندی برای کشمش سیاه

بسته بندی کشمش سیاه یکی از مهم ترین و موثر ترین نکات در فروش آن محصول است. چرا که اولین چیزی که خریدار با آن مواجه می شود بسته بندی آن است. به علاوه بسته بندی باید از استحکام کافی برخوردار باشد. برخی از ویژگی های بهترین نوع بسته بندی عبارت است از:

  1. در بسته بندی کشمش بایستی از زیباترین رنگ ها و طرح ها استفاده شود و انتخاب آن باید متناسب با فرهنگ و اعتقادات کشور هدف باشد تا بتواند در جلب توجه مشتری موثر واقع شود.
  2. ابتدا کشمش داخل نایلون ریخته شود و سپس درون کارتن قرار گیرد تا از رطوبت در امان باشد. چرا که رطوبت به راحتی می تواند کیفیت کشمش را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
  3. از کارتن های پنج لایه برای بسته بندی کشمش استفاده کنید. این کارتن ها از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه های حین حمل و نقل برخوردار است. در صورتی که بسته بندی سالم به مقصد نرسد ضرر های سنگینی بر فروشنده وارد خواهد آمد.
  4. بر روی بسته بندی بایستی مشخصات تولید کننده و یا فروشنده و نحوه برقراری ارتباط با آن ها درج شود تا مشتری در صورت انتقاد یا پیشنهاد بتواند آن را با شما در میان بگذارد. از طرفی اگر بخواهد این محصول را مجددا از شما خریداری کند بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

نکاتی که ذکر شد به خوبی نشان دهنده اهمیت بسته بندی می باشد. از همین رو گفته می شود هر چه هزینه و انرژی برای انجام بسته بندی کشمش سیاه صرف شود نتیجه بهتری حاصل خواهد شد و سود بیشتری عاید فروشنده می شود.

فروش مستقیم کشمش سیاه بدون هسته توسط تولید کننده

فروش مستقیم کشمش سیاه بدون هسته توسط تولید کننده کشمش یکی از مواد غذایی با ارزش غذایی بالا است. این محصول حاوی فیبر فراوانی است که می تواند حرکات دستگاه گوارش را افزایش دهد. لذا در پیشگیری و درمان یبوست و عوارض ناشی از آن مثل سرطان کولون، بواسیر و دیورتیکول موثر واقع شود.

این محصول غنی از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان ها با از بین بردن رادیکال های آزاد موجود در بدن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. همچنین سبب درخشندگی و زیبایی پوست می شوند.

این خواص منحصر به فرد در کشمش سیاه سبب جلب توجه افرادی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهند شده است. از همین رو فروش آن نیز افزایش یافته است.

فروش کشمش سیاه بدون هسته توسط تولید کننده به صورت مستقیم در سراسر کشور انجام می شود. محصولات ارائه شده توسط این تولید کننده از کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که هر کسی یک بار آن را امتحان می کنند مشتری دائم و همیشگی آن می شود. لذا ما به شما پیشنهاد می کنیم فقط یک بار این محصول را خریداری کرده و کیفیت و قیمت آن را با سایر محصولات مشابه در بازار مقایسه نمایید.

اگر شما قصد خرید کشمش سیاه بدون هسته را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است چرا که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و درجه یک از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید. شما می توانید این محصول را در بسته بندی های زیبا و مستحکم خریداری کنید.

توزیع کننده کشمش سیاه بدون هسته در تهران

کشمش دارای انواع مختلفی مثل کشمش سبز قلمی، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش سیاه بدون هسته و … می باشد. یکی از محبوب ترین انواع کشمش، کشمش سیاه بدون هسته است. این محصول علاوه بر استفاده های غذایی در کارخانه های صنعتی تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت است که فروش ان از رونق بالایی برخوردار است.

توزیع کننده کشمش سیاه بدون هسته عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم در تهران می باشد. قیمت های ارائه شده توسط این توزیع کننده بسته به نوع کشمش، میزان خرید اعم از خرید خرده و یا عمده، نوع بسته بندی(سه لایه یا پنج لایه)، هزینه های حمل و نقل و … است.

از دیگر عواملی که بر قیمت کشمش موثر است فصل برداشت آن است؛ به طوری که در فصل برداشت به علت فراوانی محصول قیمت آن کاهش می یابد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت کشمش سیاه بدون هسته برقراری ارتباط با توزیع کننده کشمش است.

علت نوسانات زیاد در قیمت کشمش، صادرات و ثابت نبودن قیمت ارز است. کشمش یکی از مهم ترین صادرات غیر نفتی ایران می باشد. کشورهای زیادی از جمله روسیه مشتری ثابت کشمش های ایرانی می باشند. صادرات این محصول به کشور های مختلف سبب ورود ارز به کشور می‌شود به علاوه می تواند با ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی سبب ایجاد رشد اقتصادی در کشور شود.

پخش کشمش سیاه بدون هسته با ارزانترین قیمت

پخش کشمش سیاه بدون هسته با ارزانترین قیمت پخش کشمش سیاه بدون هسته با ارزانترین قیمت به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود. یکی از عواملی که بر قیمت کشمش سیاه بدون هسته تاثیر می گذارد میزان تقاضا برای آن است. مثل من هر چه میزان تقاضا نسبت به عرضه یک محصول بیشتر باشد قیمت آن محصول نیز افزایش می یابد. کشمش سیاه بدون هسته نیز از این موضوع مستثنی نیست. به علاوه کار هایی مثل شست و شوی کشمش، جدا کردن دم و سایر مواد اضافی از کشمش به عبارت دیگر پاک کردن آن، سورت بندی که به معنی قرار دادن کشمش های مشابه به لحاظ کیفیت و اندازه در یک بسته است بر افزایش قیمت محصول تاثیرگذار اند.

اگر شما قصد خرید کشمش را دارید اما از مراکز معتبر فروش آن فاصله دارید و یا امکان رفتن به این مراکز معتبر برای شما فراهم نیست می توانید این محصول را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع کشمش سرخ است سفارش داده و خریداری نمایید.

همچنین در صورتی که می‌خواهید از قیمت این محصولات مطلع شوید می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. در صورت ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده محصول موردنظر شما را در اسرع وقت درب منزل تان ارسال می کنند.

در این صورت شما علاوه بر حسب هزینه‌های مربوط به رفت و برگشت در وقت خود صرفه جویی می کنید و بدین ترتیب خرید مطمئن و مقرون به صرفه را با ما تجربه می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما