قیمت خرید کشمش انگور سبز صادراتی

کشمش انگور سبز یکی از انواع کشمش های مرغوب و درجه یک است که تقاضای زیادی دارد. از مهم ترین نوع کشمش های صادراتی همین کشمش انگور سبز است که به سبزه نیز معروف می باشد. این کشمش از انگور طلایی و زرد تهیه می شود و با مکانیزم خاصی بدون آفتاب و در سایه طی زمان طولانی بدست می آید. بخاطر همین قیمت آن نسبت به کشمش های معمولی کنی بالاتر می باشد. کشمش سبز صادراتی بعنوان یک کشمش مجلسی شناخته شده و قیمت آن بر حسب نوع بسته بندی و محل خرید متفاوت است. شما برای خرید مناسب و اقتصادی کشمش سبز کافی است به سایت معتبر این محصول مراجعه کرده و از قیمت آن به روز آن مطلع شوید.

قیمت خرید کشمش انگور سبز صادراتی

همه چیز درباره صادرات کشمش سبز

همه چیز درباره صادرات کشمش سبز بخاطر فواید بیشماری که کشمش سبز دارد، بازار آن در داخل و خارج از کشور بسیار پر رونق است. همانطور که اشاره شد کشمش سبز جزو کشمش های لاکچری بوده و معمولا برای پذیرایی یا سوغات از آن استفاده می شود. بخاطر همین صادرات آن به کشور های اطراف و اروپایی در سال های اخیر افزایش یافته است. کیفیت بالا، مکانیزم صحیح خشک شدن، استفاده نکردن از مواد افزودنی و نگهدارنده، بسته بندی مناسب، زیبایی ظاهری و مهم تر از همه ارگانیک بودن آن از جمله عواملی است که مشتریان خارجی این محصول همواره در تلاش برای خرید کشمش سبز هستند. البته اگر بتوان مراحل ترخیص این محصول ارزشمند را راحت تر ، وتعرفه های گمرکی آنرا كاهش داد. مطمعنأ صادر کنندگان می توانند تناژ بیشتری از این محصول را صادر کرده و ارز آوری مناسبی برای کشور داشته باشند.

راهنمای انتخاب بهترین کشمش انگور سیاه

راهنمای انتخاب بهترین کشمش انگور سیاه کشمش انگور سیاه یا همان مویز از جمله کشمش های دانه دار به رنگ قهوه ای سوخته می باشد که از انگور سیاه یا شاهانه تهیه می شود. به هنگام خرید کشمش سیاه دقت داشته باشید تا نرم و خشک باشد. دستچین بوده و هیچ گونه آلودگی و گرد غباری در لابه لایه کشمش وجود نداشته باشد. از خریدن کشمش های که کاملا خشک شده اند کاملا اجتناب کنید، چون مدت زمان زیادی از تولید آنها گذشته است. وجود هرگونه کرد غبار نشان از نفوذ آلودگی و بیماری به محصول می باشد، و با تناول آن احتمال بیماری شدن افزایش می یابد.

اگر این محصول را بصورت بسته بندی تهیه می کنید، در ابتدا به تاریخ بسته بندی و انقضاء آن دقت کنید تا از تازه بودن آن مطمعن شوید. همچنین به علامت استاندارد و شماره ثبت شرکت توجه کنید، چون محصولاتی که این علامت را دارند تحت نظر وزارت بهداشت و مواد غذایی هستند.برای اینکه بتوانید بهترین کشمش انگور سیاه را خریداری کنید، بهترین راه برای تهیه انواع مویز، خرید از فروشگاه و شرکت توزیعی معتبر می باشد. اگر امکان مراجعه به مرکز فروش و توزیع کشمش برایتان امکان ندارد براحتی می توانید با سایت معتبر این محصول مراجعه کرده و با اطمینان خاطر خرید کنید.

آشنایی با مراحل تولید کشمش

آشنایی با مراحل تولید کشمش از آنجاییکه تنوع کشمش زیاد است، تهیه کشمش نیز به روش های متفاوت انجام می شود. بطور مثال کشمش سایه افتاب، کشمش آفتابی، کشمش سبز، کشمش صنعتی بنابر این در این مقاله سعی می کنیم بصورت مختصر به توضیح برخی ازین روش ها بپردازیم. با این وجود در تهیه کشمش درجه یک و مرغوب چند نکته وجود دارد، که تولیدکنندگان کشمش به این نکات توجه خاصی دارند. به طور مثال در ابتدا انگورهای باکیفیت و کاملاً رسیده که طعم شیرین دارند را تهیه می کنند.

بعد از جمع آوری انگور آنها را دستچین کرده وحبه های خراب را از خوشه جدا می کنند. چون حبه های خراب در طی زمان باعث خرابی کل خوشه می شود. خوشه های بزرگ را نصف می کنند تا همه خوشه انگور یک اندازه باشد. مرحله بعدی مرحله تمیز کاری و شستشوی انگور می باشد. بعد از شستشوی انگور مرحله تیزاب است. البته تیزاب برای همه کشمش ها استفاده نمی شود.

ازین مرحله تهیه انواع کشمش با یکدیگر متفاوت می باشد. نوعی کشمش وجود دارد که به ملاخ معروف است.برای تهیه ملاخ با نخ یا کاموا از پنج یا شش عدد خوشه را می بندد سپس از دیوار یک اتاق تاریک و بدون نور آویزان می کنند. هوای این اتاق باید تاریک و خشک باشد، و معمولا از تهویه هوا و جریان باد استفاده می شود. البته ملاخ کشمشی است که حالت انگوری خود را حفظ کرده و زیاد خشک نمی شود.

در تهیه کشمش آفتابی انگورها را بر روی سطح صاف پهن زیر اشعه خورشید پهن کرده و تولید کننده روزانه خوشه هار بر می گرداند تا همه انگور خشک شوند. سرعت تهیه این نوع کشمش بالا است و طی چند روز کشمش تهیه می شودو رنگ آن قهوه ای روشن است. در مقابل کشمش سایه آفتاب یا کشک سبز در مکان های تاریک و سایه خشکانده می شود. مرحله خشک شدن کشمش سایه افتاب و سبزه طولانی تر است و از جریان هوا بهره می برند. بخاطر همین رنگ طبیعی انگور حفظ می شود.

بعد از خشک شدن کشمش، کارگران دانه های آنرا از خوشه ها جدا کرده وبعد از تمیز کردن و استریل کردن آنها را در وزن های گرمی، کیلو گرمی یا فله ای بسته بندی می کنند. بسته بندی ها کاملا استاندارد بوده و مانع نفوذ هر گونه آلودگی و بیماری به داخل بسته می شود.

فروش کشمش انگور سبز با کیفیت عالی

فروش کشمش انگور سبز با کیفیت عالی فروشندگان و مراکز توزیع معتبر کشمش سبز در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان همواره در تلاش هستند تا مرغوب ترین محصولات خود را در بسته بندی های استاندار و تاریخ دار به بازار عرضه کنند. خریداران با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و زنجیره ای می توانند این محصول را تهیه بفرمایند. البته اگر امکان خرید حضوری برایشان میسر نباشد می توانند با مراجعه به سایت معتبر و شناخته شده این مراکز از انواع محصولات موجود در انبار دیدن کرده سپس بر حسب نیاز و ذایقه شخصی محصولات مورد نظر را سفارش دهند.

مرکز معتبر فروش، کشمش سبز درجه یک و صادراتی را با قیمت بسیار مناسب، در اختیار خریداران قرار می دهد. با خرید اینترنتی و مستقیم، مصرف کنندگان مستقیما از شرکت های توزیعی خریداری کرده، و محصول مورد نظر را با قیمت پایین تر از نرخ بازار تهیه می کنند. همچنین این مرکز همواره سعی کرده است تا کشمش های مرغوب را بفروش برساند، بنابراین بیشتر محصولات با ضمانت مرجوعی و تحویل درب منزل می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما