فروش کشمش طلایی ملایر در انواع مختلف آن به صورت مستقیم

کشمش طلایی ملایر از جمله با کیفیت ترین کشمش های ایرانی به شمار می رود که خواص زیادی دارد و در تهیه انواع غذا و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش طلایی ملایر در انواع مختلف آن به صورت مستقیم

قیمت کشمش طلایی ملایر

قیمت کشمش طلایی ملایر ملایر یکی از بزرگترین شهرهای استان همدان است. تولید انگور در این شهر سابقه طولانی دارد و هر ساله حجم زیادی از انگور از تاکستان های این شهر برداشت می شود.

کشمش یکی از مشهور ترین خشکبار ایرانی است. در گذشته به دلیل کمبود امکانات مردم برای نگهداری از میوه ها به ویژه در فصل تابستان، میوه ها را به روش های مختلف خشک می کردند.

در زمستان این میوه های خشک شده را مصرف می کردند. البته امروزه محققان دریافته اند که بهترین روش برای حفظ خواص مواد غذایی خشک کردن آن ها است.

به دلیل سابقه کاشت طولانی انگور در ایران، تولید کشمش در ایران نیز به گذشته برمی گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، محصولات با کیفیت تری تولید می شود.

کشمش طلایی ملایر به عنوان یکی از با کیفیت ترین کشمش های ایرانی، از بازار پر رونقی در ایران برخوردار است و به دلیل مرغوبیت بالا در سراسر جهان نیز طرفداران زیادی دارد

برای تهیه کشمش طلایی، از انگور های بی دانه استفاده می کنند. رنگ این انگور ها سفید است و کاملا شیرین و رسیده هستند.

انگور ها را به صورت خوشه ای از درختان می چینند و آن ها را دانه نمی کنند. خوشه های انگور را درون جعبه های چوبی قرار می دهند.

در مرحله بعد جعبه های انگور را در تیزاب فرو می برند. این فرایند مدت بسیار کوتاهی زمان می برد. تولید کنندگان کشمش به دو دلیل از تیزاب استفاده می کنند.

دلیل اول این است که پس از استفاده از تیزاب کشمش رنگ خود را حفظ کرده و تیره نمی شود و دلیل دوم این است که تیزاب موجب نازک شدن پوست انگور شده و آن ها زودتر خشک می شوند.

در برخی کشور ها به جای فرو بردن انگور ها در مایع تیزاب، انگور ها را در قفسه های مخصوص چیده و از اسپری تیزاب استفاده می کنند.

در مرحله بعد انگور ها را با نخ بر روی طناب های مخصوص آویزان می کنند. مکانی که برای این کار استفاده می شود، بارگاه نام دارد. در این مرحله به انگور ها دود گوگرد می زنند. گوگرد باعث می شود تا رنگ انگور ها زرد باقی بماند و آن ها ضد عفونی شوند.

محلول تیزاب و حجم گوگرد مورد استفاده برای تهیه کشمش هیچ آسیبی به بدن نمی رساند.

این روش یکی از بهترین روش ها برای تهیه کشمش است، چرا که در این روش تولید کشمش، انگور ها با آلودگی زمین یا گرد و غبار هوا هیچ ارتباطی ندارد و کشمش تمیز می ماند.

قیمت کشمش طلایی ملایر به موارد مختلفی بستگی دارد. کیفیت کشمش و نوع بسته بندی تاثیر زیادی بر روی قیمت کشمش دارند. افزون بر این، قیمت دلار و بازار جهانی نیز بر قیمت انگور ملایر تاثیر می گذارد.

هر چه کیفیت کشمش ها بهتر باشد، کشمش ها تمیز تر باشد و دانه های کشمش موجود در بسته یک دست تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. علاوه بر این نوع بسته بندی کشمش نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

بسته بندی های کیلویی و کوچک، قیمت بیشتری نسبت به بسته بندی های عمده دارند.

در ادامه این مطلب ویژ‌گی های کشمش با کیفیت را بیان می کنیم:

  • کشمش مرغوب بدون خاک و شن و ماسه است.
  • کشمش با کیفیت هیچ گونه بو و مزه غیر طبیعی ندارد.
  • رطوبت کشمش باید مناسب باشد. اگر رطوبت کشمش زیاد باشد موجب زودتر خراب شدن کشمش ها می شود.
  • دانه های کشمش باید یک دست باشند و یک رنگ باشند.

بسته بندی کشمش در قیمت فروش آن تاثیر بسیار زیادی دارد. از مشخصات بسته بندی کشمش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • مواد اولیه مورد نظر برای بسته بندی باید کیفیت بالایی داشته باشند.
  • بسته بندی محصول باید به گونه ای باشد که کشمش ها خراب نشوند و یا دچار کپک زدگی نشوند چرا که کشمش اندکی رطوبت دارد.
  • کشمش ها باید در بسته بندی قرار بگیرند که علاوه بر حفظ محصول از آسیب، توجه مشتری را به خود جلب کند و شکیل بلشد.
  • تولید کنندگان علاوه بر نام برند باید تاریخ تولید و انقضای محصول را بر روی بسته بندی چاپ کنند.

کشمش خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد، به همین دلیل است که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. کشمش حاوی انواع ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن است که مصرف روزانه آن، نیاز بدن به این مواد را تامین می کند.

کشمش حاوی آهن، کلسیم و پتاسیم بوده و منبع غنی از ویتامین های گروه B است و ما در این مطلب قصد داریم شما را با خواص بی نظیر کشمش آشنا کنیم تا آن را در سبد غذایی خانواده خود قرار دهید.

  • اگر قصد لاغر شدن دارید می توانید از کشمش در برنامه غذایی خود استفاده کنید. فیبر موجود در کشمش باعث ایجاد احساس سیری شده و از پرخوری جلوگیری می کند.
  • اگر لاغر هستید نیز می توانید با مصرف کشمش وزن خود را افزایش دهید. کشمش فاقد چربی و حاوی قند است به همین دلیل پس از افزایش وزن دچار افزایش چربی و کلسترول خون نخواهید شد.
  • مصرف جنسی قدرت جنسی را در مردتن افزایش می دهد‌. علاوه بر این مواد موجود در کشمش باعث تحریک و افزایش اسپرم ها شده و حرکت آن ها را افزایش می دهد و در نتیجه احتمال باروری افزایش میابد و ناباروری به ویژه در مردان کاهش پیدا می کند.
  • پتاسیم موجود در کشمش به سلامت کلیه کمک کرده و خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد.
  • عدم وجود کلسیم در وعده های غذایی موجب افزایش شکنندگی و پوکی استخوان به ویژه در سنین کهنسالی می شود. کشمش حاوی کلسیم است و می تواند به سلامت استخوان ها کمک کند.

این روز ها خرید کشمش از طریق فروش اینترنتی افزایش یافته است. مراکز فروش این محصول را به صورت تازه از تولید کنندگان تهیه کرده و به دست مصرف کنندگان می رسانند.

به دلیل تغییر قیمت کشمش، شما می توانید به راحتی از طریق این مرکز قیمت کشمش طلایی ملایر را استعلام کرده و محصول دلخواه خود را خریداری نمایید.

سفارشات شما به صورت تلفنی و اینترنتی ثبت و برای شما ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما