فروش کشمش سبز کاشمر درجه یک بدون حبه شکرک زده

کشمش سبز در بین انواع و اقسام کشمش هایی که در بازار وجود دارد طرفداران بسیار زیادی داشته و بازار خرید و فروش خوبی دارد و در بین کشمش های موجود در بازار، کشمش سبز شکرک زده جزو پرفروش ترین کشمش های موجود در بازار است که دارای خواص بسیار زیادی می باشد و از نوع صادراتی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش سبز کاشمر درجه یک بدون حبه شکرک زده

فروش کشمش سبز

فروش کشمش سبز

کشمش سبز از انگورهای دانه دار و بی دانه که به روش های گوناگون خشک می شود به دست می می آید، این محصول جزو یکی از بهترین نوع کشمش های موجود در بازار است که که معمولاً بازار عرضه و تقاضای بالایی داشته و سرشار از انواع و اقسام ویتامین ها است و می تواند نیاز بدن به ویتامین های مختلف تامین کند.

این محصول معمولاً رطوبتی در حدود ۱۶ درصد دارد و اگر به صورت ارگانیک و بدون افزودن مواد نگهدارنده تهیه شود مسلما خواص بیشتری برای بدن دارد بنابراین تولیدکنندگان باید سعی کنند در حین تولید این محصول از موادی مانند تیزاب یا گوگرد استفاده نکنند و یا به میزان بسیار کمی استفاده نمایند تا علاوه بر آنکه خواص کشمش از بین نرود عطر و طعم طبیعی این محصول هم حفظ گردد.

همانطور که گفته شد فروش کشمش سبز با استقبال خوبی در بازار های داخلی و خارجی مواجه شده است و در سال های اخیر حجم زیادی از کشمش های سبز تولید شده در ایران به سایر کشورهای دیگر صادر می شود و از این طریق به ارزآوری خوبی رسیده ایم.

کشمش سبز دارای انواع و اقسام ویتامین‌ها و املاح معدنی می باشد که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم:

  1. ویتامین های گروه b
  2. آهن
  3. کلسیم
  4. پتاسیم
  5. و…

کشمش ها به طور کلی با توجه به اینکه از چه نوع انگوری و با چه روش و شرایطی به دست می آید، دارای نام های مختلفی می باشد و اصولاً از این محصول می توانیم در تمام سال استفاده کنیم و از فواید درمانی آن بهره مند شویم.

چنانچه شما جزو افرادی هستید که کشمش سبز را به میزان زیادی مصرف می کنید پیشنهاد ما به شما این است که به صورت عمده آن را خریداری کنید تا قیمت تمام شده محصول برایتان مقرون به صرفه تر گردد، با توجه به تغییرات قیمت انواع خشکبار در بازار به صورت روزانه، نمی توانیم قیمت مشخصی برای فروش کشمش سبز تعیین کنیم ولی شما خریداران محترم می توانید قیمت تقریبی این محصول را از واحد فروش ما استعلام بگیرید.

کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمر

در بین انواع و اقسام مدل های کشمش که در بازار وجود دارد کشمش سبز کاشمر جزو یکی از شناخته شده ترین و مرغوب ترین نوع کشمش سبز می باشد شهرستان کاشمر به دلیل داشتن اقلیم آب و هوایی بسیار مناسب مهد پرورش انواع انگور می باشد، از این رو تولید کنندگان این محصول در کنار عرضه انگور تازه کاشمر، به تولید کشمش سبز هم می پردازند و این محصول را وارد بازار می کنند.

کشمش سبز کاشمر به روش های مختلفی تهیه می شود که در این قسمت به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم:

  1. انگور های سبز پس از شستشو را درون محلول تیزاب و یا گوگرد قرارداد داده می شود و در آفتاب می گذارند و پس از گذشت چندین روز کشمش سبز بدست آید.
  2. انگور سبز پس از شستشو را به طور مستقیم بدون اضافه کردن هیچگونه ماده ای در زیر تابش آفتاب قرار می دهند تا به صورت طبیعی تبدیل به کشمش شود.
  3. استفاده از دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی
  4. و…

آشنایی با برخی از خواص کشمش سبز کاشمر:

  • کشمش سبز دارای قند و گلوگز می باشد، به همین دلیل می تواند انرژی زیادی برای بدن تامین کند و بدن را سرحال نگه دارد از این رو افرادی مانند ورزشکاران، خانم های باردار، کودکان و افراد جوان می توانند از این محصول در طی روز مصرف کنند.
  • کشمش سبز سرشار از آهن می باشد از این رو می تواند خون رسانی خوبی به فولیکول های مو را به دنبال داشته باشد بنابراین با خوردن کشمش سبز چنانچه دچار ریزش مو باشیم مشکلمان برطرف می‌شود زیرا این محصول می‌تواند به تقویت مو کمک نماید.
  • کشمش سبز سرشار از موادی مانند پتاسیم و منیزیم است بنابراین با خوردن این محصول می‌توانید به پاکسازی خون خود کمک کنید و انواع آکنه و جوش و روی سطح پوست مانع از بین ببرید، این محصول می‌تواند به ساخت کلاژن در پوست کمک نماید.
  • بهتر است که افراد سالمند و یا کودکان برای تقویت استخوان های خود از کشمش سبز استفاده کنند زیرا این محصول دارای کلسیم است و سبب پیشگیری از ایجاد پوکی استخوان و درد مفاصل می گردد.
  • و…

کشمش سبز کاشمر دارای طبع گرم می باشد از این رو برای کسانی که دچار سرد مزاجی هستند و یا در فصول سرد سال زیاد احساس سرما دارند، مصرف این محصول می تواند سبب از بین رفتن مشکلاتشان شود. امروزه بسیاری از پزشکان طب سنتی با توجه به خواص چه کشمش سبز دارند به مردم پیشنهاد می کنند که از آن به میزان متعادلی در طی روز مصرف کنند تا بتوانند انرژی خود را برای انجام فعالیت های روزانه فراهم نمایند.

با توجه به اینکه همه ما تمایل داریم در طی روز از تنقلات استفاده کنیم بهتر است که از خشکبار سالم و مغذی استفاده نماییم تا بتوانیم سلامتی بدن را حفظ کنیم، یکی از این محصولات بسیار مقوی کشمش سبز است البته بهتر است در هنگام خرید کشمش سبز به نوع فرآوری این توجه کنیم و آن را از مراکز معتبر و شناخته شده که اصول بهداشتی را رعایت می کنند تهیه نمایید در غیر اینصورت ممکن است کشمش سبز دچار انواع و اقسام آلودگی و گرد و خاک شده باشد و برای سلامتی ما ضرر داشته باشد.

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید و عرضه مستقیم انواع کشمش و به خصوص کشمش سبز در کشور می باشد که از دیرباز فعالیت داشته و توانسته است با کیفیت ترین کشمش های سبز را تولید و روانه بازار کند ما کشمش ها را با روش های کاملا طبیعی و ارگانیک و با کمک دستگاه های مدرن و مجهز و اتوماتیک تهیه می کنیم و نیاز بازار را برطرف کرده ایم، شما مشتریان محترم می توانید کشمش سبز را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی از طریق شرکت ما خریداری کنید و از طریق خود راضی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما