فروش ویژه کشمش پیکامی به قیمت عمده

کشمش یک ماده غذایی پر ارزش بوده، که دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی زیادی از جمله پتاسیم، منگنز، فسفر و غیره است که در سلامت عمومی بدن موثر می باشد. کشمش طی فرآیندی از خشک کردن انگور به دست می آید و دارای انواع متفاوتی هستند. قیمت کشمش پیکامی را می توان از طریق سایت های اینترنتی بررسی کرد. فروش ویژه این ماده غذایی را می توان از طریق فروشگاه های آنلاین مواد غذایی انجام داد.

فروش ویژه کشمش پیکامی به قیمت عمده

ملاک های انتخاب بهترین کشمش پیکامی

ملاک های انتخاب بهترین کشمش پیکامی برای انتخاب بهترین کشمش پیکامی باید نکاتی را در نظر گرفت و در اینجا به شرح چند نمونه می پردازیم، از جمله:

  • رنگ ظاهری خود را حفظ کرده باشد، زیرا کشمش پیکامی به رنگ سبز است.
  • کشمش پیکامی تازه باشد و کپک زدگی نداشته باشد.
  • اندازه کشمش درشت باشد.
  • مزه کشمش شیرین باشد، طعم کشمش بی کیفیت ترش است.
  • قیمت کشمش مناسب باشد.
  • کشمش کاملا تمیز و فاقد هر گونه آلودگی و مواد زائد باشد.
  • نوع بسته بندی شده آن بهتر می باشد، زیرا تاریخ تولید و تاریخ انقضا بر روی بسته آن ها نوشته شده است. هر اندازه ظرف بسته بندی شکیل تر باشد هزینه زیادی برای آن صرف شده است و در نهایت بر قیمت کشمش بسته بندی شده تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: صادرات کشمش سبز قلمی

تولید کنندگان در صدد افزایش کمیت و کیفیت این محصول تلاش می کنند. تا بتوانند محصول با کیفیت را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهند. کشمش به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش صنعتی، تولید کنندگان با خرید انگور مرغوب، با استفاده از دستگاه های مختلف کشمش را تولید می کنند. اما در روش سنتی با قرار دادن انگورها مقابل نور خورشید، این فراوری تولید می شود. این روش به صرفه می باشد، زیرا در تولید آن هزینه زیادی پرداخت نشده و هنگام تولید آن از هیچ گونه مواد نگه دارنده ای استفاده نشده و محصول کاملا ارگانیک و سالم است.

کشمش بسیار مقوی است و برای رشد و نمو کودکان مفید بوده و در تقویت حافظه و قدرت یادگیری آن ها نقش بسزایی دارد و آن را می توان به عنوان یک میان وعده سالم استفاده کرد. کشمش دارای قند طبیعی بوده و برای بیماران دیابتی هیچ گونه ضرری ندارد.

کشمش سرشار از ویتامین ب می باشد، که نقش بسزایی در درمان بیماری ها دارد. انواع کشمش ها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند و از تخریب سلول ها جلوگیری می کنند و برای تحکیم استخوان ها مفید هستند و از زوال عقل در پیری جلوگیری می کند.

ویژگی های کشمش پیکامی درجه یک

ویژگی های کشمش پیکامی درجه یک کشمش پیکامی درجه یک تمام شاخصه های مثبت یک محصول خوب را دارد، از جمله:

  • کیفیت عالی، هر اندازه کیفیت بالا تر باشد میزان فروش نیز بیشتر می شود.
  • قیمت مناسب.
  • برند معتبر.
  • کشمش پیکامی بسیار معروف و شناخته شده می باشد، زیرا تبلیغات لازم در مورد آن انجام شده است.
  • کشمش پیکامی کاملا ارگانیک است.
  • کشمش پیکامی از انگور کاملا مرغوب تولید می شود.
  • از بازار فروش خوبی برخوردار است.
  • کشمش پیکامی، کشمش مخصوص صادراتی کشورمان است.
  • مزه کشمش پیکامی بسیار شیرین و خوشمزه است.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده کشمش درشت تیفی

کشمش پیکامی درجه یک در بازار تهران، توسط فروشندگان مواد غذایی به صورت بسته بندی و یا فله ای به فروش می رسد. فروش این کالا به صورت سفارش اینترنتی نیز صورت می گیرد. خرید از طریق سایت های اینترنتی بهترین روش است، زیرا کالا بدون اتلاف زمان و با هزینه کمتر و هم چنین با تضمین کیفیت، درب منزل تحویل داده می شود.

کشمش را می توان مستقیم از درب کارخانه های تولید کننده آن خریداری نمود، در این روش خرید، قیمت کشمش فوق العاده ارزان است. قیمت کشمش دست خوش تغییرات بوده و نرخ ارز و تورم بر قیمت آن تاثیر گذار است.

کشمش پلویی به رنگ قهوه ای روشن در بازار موجود است، آن ها را با برنج پخت کرده و بسیار مغذی و انرژی زا است. کشمش سبز قلمی نوع دیگری از کشمش می باشد که دارای اندازه کشیده ای است، این نوع کشمش را می توان با آجیل ترکیب کرد، که برای پذیرایی از مهمان ها مناسب است، آن ها به عنوان میان وعده مفبد هستند و باعث کنترل وزن شده و از چاقی جلوگیری می کنند.

میزان سهم ایران از صادرات کشمش پیکامی

میزان سهم ایران از صادرات کشمش پیکامی کشمش پیکامی در کشور ما، به وفور و با بالاترین کیفیت تولید می شود، همین امر سبب شده است که ایران جزء صادرکنندگان برتر کشمش پیکامی در جهان باشد. میزان سهم ایران از صادرات کشمش پیکامی بسیار بالا است و در اقتصاد جامعه ما نقش خوبی دارد. خریدار کشمش پیکامی، می تواند آن را به صورت عمده ای از تولید کنندگان خریداری نماید و به صورت کیلویی و یا بسته بندی شده آن را در اختیار مصرف کننده ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: فروش کشمش سبز ارگانیک ریز

خوردن کشمش انسان را خوش حال می کند و برای کسانی که همیشه افسرده هستند، مفید می باشد. کشمش درمان کننده درد های دستگاه گوارش و برطرف کننده بلغم نیز می باشد. آن ها درمان کننده بی حالی، افسردگی و آرامش اعصاب نیز می باشد و وجود منگنز در این ماده غذایی سبب رشد کودکان می شود.

صادرات کشمش پیکامی به کشورهای همجوار

صادرات کشمش پیکامی به کشورهای همجوار کشمش پیکامی تولید شده توسط تولید کننده‌ های ایرانی، بسیار مرغوب می باشد، همین مرغوبیت توجه کشور های هم جوار و حتی کشورهای اروپایی را به خود جلب کرده است. فرآیند کالا نیازمند رعایت قوانین مختلف و گرفتن مجوز های لازم از سوی نهاد های دولتی می باشد و کلیه این فعالیت ها زیر نظر کارشناسان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت کشمش سبز سایه خشک

بازرگانی های فعال داخل کشور کار صادرات را انجام می دهند. این تاجران ابتدا با اطلاع از نیاز بازار های خارجی، اقدام به انتخاب و خرید کشمش مرغوب از تولید کنندگان می کنند. در مکانی کاملا بهداشتی کشمش پیکامی را، با تایید کارشناسان بهداشت بسته بندی می کنند. کار بسته بندی محصول را در وزن های مختلف انجام می شود، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و نشان سیب سلامت بر روی این بسته‌ بندی ها نوشته می شود که نشان دهنده محصول سالم و با کیفیت است.

امروزه صادرات از راه های زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود. کار تخلیه و بارگیری توسط کارگران انجام می شود که سبب اشتغال زایی برای این افراد شده است. نرخ ترخیص کاری و هزینه حمل و نقل توسط تاجران پرداخت می شود. به دلیل افزایش نرخ ارز و تورم، هزینه حمل و نقل روز به روز در حال افزایش است. صادرات انواع کشمش، یکی از معاملات پر رونق در بین کشور های دنیا می باشد، که برای اقتصاد کشور خوب است و سبب سود آوری برای کشور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما