فروش فوق العاده کشمش مرغوب با قیمتی استثنایی در بازار

فروش فوق العاده کشمش مرغوب با قیمتی استثنایی در بازارهای داخلی با کیفیت بسیار مناسب امکان پذیر است. کشمش مرغوب بدون هیچ گونه ناخالصی و خرابی تولید می گردد. اینگونه محصولات در بسته بندی های متفاوت بزرگ و کوچک به بازار عرضه می گردد و در فروشگاه‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. حتی می توان این محصول را به صورت فله ای نیز خریداری نمود.

فروش فوق العاده کشمش مرغوب با قیمتی استثنایی در بازار

تاثیر نوع بسته بندی بر میزان صادرات کشمش

تاثیر نوع بسته بندی بر میزان صادرات کشمش

از جمله محصولاتی که به صورت صادراتی به کشورهای دیگر عرضه می گردد، کشمش پلویی سبز رنگ می باشد. این محصول با کیفیت بسیار بالایی در بسته بندی های شکیل و مناسب جهت صادرات آماده سازی می‌شود. به طور کلی نوع بسته بندی بر میزان صادرات کشمش در تاثیرگذار است.

هرچه بسته بندی شکیل تر، مناسب تر و با کیفیت تر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. بسته بندی های نامناسب علاوه بر اینکه باعث کاهش قیمت می شود، ممکن است که پاره شود و باعث از بین رفتن محصول شود.

بسته بندی های متفاوت این گونه محصولات برای صادر شدن به مکان های متفاوت، مختلف است. چنانچه این محصول به صورت انبوه صادر شود، در بسته‌بندی‌های ۵ و ۱۰ کیلویی و در کارتون های بسیار مقاوم و محکم قرار می‌گیرد. بسته بندی با کیفیت باعث می‌شود تا صدمه‌ای به محصول وارد نشود و باعث خرابی و از بین رفتن کشمش ها نشود.

دانستنی هایی در باره انواع با کیفیت کشمش

دانستنی هایی در باره انواع با کیفیت کشمش

کشمش های متفاوت با کیفیت های گوناگون در کشورمان تولید می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، کشمش در حقیقت خشک شده میوه انگور می باشد و به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد انگور در کشورمان کشمش های بسیار متفاوت نیز تولید می شود. برخی از این گونه کشمش ها بدون هسته و با کیفیتی بسیار عالی تولید می‌شود که به کشمش پلویی مشهور هستند.

اینگونه کشمش ها به دلیل نداشتن دانه طعم بسیار مناسبی به غذا می‌دهند و بیشتر در طبخ غذا به کار برده می شوند. از دیگر کشمش هایی که طرفدار بسیار زیادی دارد، کشمش های کشیده سبز رنگ می باشد. این گونه کشمش‌ها مناسب برای خوردن می باشد و طعم بسیار عالی دارد. کشمش های تیزابی نیز از دیگر کشمش های هستند که در مناطق سردسیر کشورمان تولید می شوند. البته این نوع کشمش‌ها به دلیل این که در آن‌ها از گوگرد استفاده می‌شود و برای بدن مضر است، چندان توصیه نمی شود و بهتر است که از آن‌ها کمتر استفاده شود.

کشمش ها دارای خواص بسیار زیادی می باشد و برای کودکان و بزرگسالان منبع بسیار مناسبی برای جذب آهن می‌باشند. پتاسیم کشمش نیز بسیار فراوان می‌باشد، ویتامین B موجود در کشمش از پیری زودرس و چین و چروک های صورت نیز جلوگیری می نماید، بنابراین خوردن آن در طول روز توصیه می گردد. کلسیم کشمش نیز بسیار زیاد می باشد و برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، توصیه می گردد. همچنین برای استحکام دندان‌ها و استخوان‌ها برای کودکان نیز توصیه شده است.

صادرات کلی کشمش مرغوب به کشورهای مطرح جهانی

صادرات کلی کشمش مرغوب به کشورهای مطرح جهانی

ایران از بزرگترین تولیدکنندگان کشمش در جهان به شمار می رود. کشور های وارد کننده این محصول آن را با کیفیتی بسیار مناسب تهیه می نمایند. به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و مناسب کشمش های ایرانی، این محصول به کشورهای مطرح جهانی نیز صادر می گردد. قیمت کشمش های صادر شده در ایران بسیار مناسب است.

بیشترین صادرات کشمش ایرانی به کشورهای همسایه مانند: عراق و افغانستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می گیرد. البته به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالای این نوع کشمش ها، این محصول به کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی نیز ارسال می گردد. این محصول به صورت عمده و انبوه صادر می‌شود و طی مراحلی در بازرگانی های متفاوت به سایر کشورها ارسال می‌شود.

کشورهای مطرح جهانی همانند کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و سایر کشورها از جمله متقاضیان کشمش های با کیفیت ایرانی هستند و آن را به صورت انبوه و عمده خریداری کرده و از آن استفاده می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما