فروش فوق العاده کشمش خشک شده با قیمتی استثنایی در بازار

شما خریداران محترم جهت بهره مندی از فروش فوق العاده کشمش خشک شده با قیمتی استثنایی در بازار می توانید به صورت غیرحضوری خرید خود را از طریق سایت شرکت ما انجام دهید. بنابراین با مراجعه به وب سایت شرکت و بازدید از محصولات عرضه شده می توانید کشمش مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور خود تحویل بگیرید.

فروش فوق العاده کشمش خشک شده با قیمتی استثنایی در بازار

بهره گیری از تمام ظرفیت ها جهت صادرات کشمش درجه یک

بهره گیری از تمام ظرفیت ها جهت صادرات کشمش درجه یک

همانطور که گفته شد در سال های اخیر کشمش جزء محصولات صادراتی کشورمان قرار گرفته است و به دلیل تنوع انواع کشمشی که در ایران تولید می شود، صادرات آن هم افزایش یافته است. بنابراین تولید کنندگان و صادر کنندگان باید از تمام ظرفیت های ممکن در داخل کشور برای صادرات کشمش درجه یک نهایت استفاده را کنند تا بتوانند محصول خود را به همه دنیا عرضه کنند و روز به روز هم صادرات رونق بیشتری بگیرد.

تولید کنندگان باید با کمک روش های جدید و دستگاه های مدرن بتوانند کشمش را بدون مواد نگه دارنده و مواد شیمیایی تولید کنند به نحوی که ماندگاری محصول بالا رود و در عین حال محصول سالم را به دست خریداران برسانند و سلامت جامعه را تضمین کنند.

در کنار بحث سالم بودن کشمش، باید محصول دارای ظاهری شکیل و مشتری پسند باشد و رضایت خریداران جلب شود زیرا رقابت در زمینه تولید کشمش زیاد است و تولید کنندگان باید موفق شوند تا روز به روز به مشتریان خود بیفزایند و در بازار فروش و صادرات در سطح بالایی قرار گیرند.

اگر تولید کنندگان بتوانند از نیروی انسانی کمتری در فرآیند تولید استفاده کنند و همه مراحل تولید به کمک دستگاه های اتوماتیک انجام شود، مسلما محصول بهداشتی تری می توانند به بازار ارائه کنند، کشمش های صادراتی باید کاملا سورت بندی شوند و ناخالصی ها جدا شود و این کار باید توسط دستگاه سورتینگ صورت پذیرد.

قابل ذکر است که کشمش ها باید یکدست باشند و کشمش های درجه یک با کشمش های درجه 2 و 3 مخلوط نشوند و صادر نشوند زیرا در این صورت از ارزش محصول کم می شود و صادرات نیز افت می کند.

پارامتر های تعیین قیمت انواع کشمش

پارامتر های تعیین قیمت انواع کشمش

هنگامی که برای خرید کشمش به مراکز عرضه کننده مراجعه می کنیم با انواع و اقسام کشمش های مختلف مواجه می شویم که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی بوده و همین امر تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده این محصول دارد، بنابراین در هنگام خرید حتما به نوع کشمش توجه کنید و ترجیحا به سراغ کشمش درجه یک بروید و کیفیت را فدای کمیت نکنید.

چنانچه کشمش محلی باشد و به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه شده باشد مسلما دارای قیمت بالاتری است، ولی کشمش های تهیه شده همراه با مواد شیمیایی مانند تیزاب دارای ظاهری زیباتر بوده و تمام خواص کشمشی که به صورت طبیعی تولید شده اند را ندارد.

فاکتورهای دیگری علاوه بر موارد مذکور بر قیمت تمام شده انواع کشمش تاثیر گذار است که در این بخش به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • قیمت روز کشمش و نوسانات قیمت کشمش در بازار
  • نحوه خرید کشمش
  • حجم کشمش خریداری شده
  • کیفیت کشمش
  • نوع کشمش
  • و …

صادرات کشمش خشک شده درجه یک به کشورهای همسایه

صادرات کشمش خشک شده درجه یک به کشورهای همسایه

در سال های اخیر کشمش محلی یکی از مهمترین مواد غذایی صادراتی در کشور ما محسوب می‌شود و حجم زیادی از این ماده غذایی به سایر کشورهای دیگر صادر می‌شود که به دلیل ارگانیک بودن کشمش تولید شده در ایران و فرآیند کاملاً اصولی و بهداشتی که برای تولید این محصول برای انتخاب شده است، سبب شده است که کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه تمایل زیادی و خرید کشمش خشک شده درجه یک داشته باشند.

درآمد زایی کشور ما از طریق صادرات کشمش قلمی سبز به حد بالایی رسیده است و این قضیه سبب ترغیب هرچه بیشتر تولیدکنندگان به تولید کشمشی با کیفیت و طبیعی گردیده است. بنابراین باید تولیدکنندگان کشمش، این محصول را با بسته بندی های صادراتی و شکیل به خریداران خارجی عرضه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما