فروش عمده کشمش زرد طلایی بسته بندی

کشمش یکی از فرآورده های طبیعی بدست آمده از انگور است که انواع مختلفی دارد و بر حسب نیاز افراد خریداری می شود. کشمش زرد طلایی خود از لحاظ ظاهر به دو نوع گرد و قلمی تقسیم می شود که نوع گرد آن پلویی بوده و محصول مراغه، و شهرستان بناب است و نوع کشیده و قلمی آن از محصولات ناب کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد. فروش عمده کشمش زرد طلایی و انجیر خشک در تهران در بسته بندی های مناسب وزنی و با قیمتی در خور بازار صورت می گیرد که میزان قیمت محصول بسته به درجه کیفی آن دارد.

فروش عمده کشمش زرد طلایی بسته بندی

مشخصات مهم کشمش زرد تازه

مشخصات مهم کشمش زرد تازه کشمش زرد طلایی کشمشی است که ظاهری زیبا و فریبنده داشته و از این رو خواهان زیادی در سراسر ایران دارد. این کشمش بدون دم بوده و یکی از محصولات صادراتی ایران می باشد. هرساله شاهد صادرات این کشمش به کشورهای عربی هستیم.

در تولید این کشمش از بهترین و مرغوب ترین نوع انگور استفاده شده و کلیه موازین و اصول بهداشتی حین تهیه آن رعایت شده است. رنگ زرد و طلایی این کشمش به دلیل دود سنگ گوگرد است که بصورت آویزان شده از سقف خشک و تولید شده اند.

کشمش زرد تازه، منبع غنی آهن بوده که به پیشگیری از کم خونی کمک فراوانی می کند. مقادیر بالا و چشمگیر کلسیم موجود در این کشمش به جلوگیری از ابتلا شدن به پوکی استخوان کمک کرده و همچنین به دلیل داشتن بیوفلاونوئید های فراوان، باعث پاکسازی کامل کبد از سموم اضافی می شود.

کشمش زرد تازه، گوشتی بوده و طعمی لذیذ و خوشمزه دارد، از طرفی این کشمش به دلیل تازه بودن و داشتن رطوبت، به سرعت کپک زده و فاسد می شود از این رو باید در مکانی خشک و خنک نگهداری شود.

خرید ویژه کشمش زرد طلایی بسته بندی

خرید ویژه کشمش زرد طلایی بسته بندی امروزه تهیه کشمش زرد بسته بندی و نبات عمده در اصفهان از اکثر مراکز خرید و خشکبار فروشی های موجود در سطح شهر با قیمتی در خور بازار امکان پذیر است. شایان ذکر است که تهیه کشمش زرد فله ای برای مشتریان مقرون به صرفه تر بوده و خریدار می تواند با قیمتی مناسب این محصول را به شکل انبوه تهیه کند .

خرید ویژه کشمش زرد طلایی در بسته بندی های مختلف وزنی صورت می گیرد. ناگفته نماند که فروشگاه های مختلف اینترنتی نیز در این زمینه مشغول فعالیت هستند و شهروندان عزیز می توانند از طریق تماس با مشاورین این محصول از کم و کیف و میزان درجه کیفی آن مطلع و پس از ثبت سفارش خرید خود را تکمیل و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تهیه کنند.

1

  1. کشمش های گروه بازرگانی تاکس، از مرغوب ترین کشمش ها ی ایرانی تهیه میشه و فکر میکنم اگر کشمش های زرد طلایی بسته بندیشونو خرید کنم ، مثل بقیه ی محصولاتشون فوق العاده است.پس خریدشو به همه ی عزیزان توصیه می کنم.تشکر از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما