عرضه کشمش طلایی پلویی در کارتن های 10 کیلویی با مناسب ترین قیمت

مراکز زیادی اقدام به عرضه کشمش طلایی پلویی در کارتن های 10 کیلویی با مناسب ترین قیمت کرده اند که این محصول به دلیل داشتن ویژ‌گی فوق العاده صادرات آن نیز انجام می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کشمش طلایی پلویی در کارتن های 10 کیلویی با مناسب ترین قیمت

قیمت کشمش پلویی طلایی عمده

قیمت کشمش پلویی طلایی عمده انگور از میوه هایی است که در اواخر شهریور برداشت می شود این محصول به صورت انبوه در مزارع وسیع کشت و تولید می شود و از میوه هایی است که طعم شیرین و مطلوبی دارد و در رنگ های سبز زرد قرمز و سیاه موجود است انگور در تاکستان های کشور در سطح گسترده کشت می شود و بخش عظیمی از میوه های کشور به این محصول اختصاص دارد.

انگور در مدل های متفاوت و متنوع مانند عسگری یاقوتی دانه دار و بی دانه موجود است و به صورت تازه و خشک شده مصرف میشود خشک شده انگور کشمش نام دارد که کاربرد زیادی در صنایع مختلف مانند آشپزی کیک پزی شیرینی پزی و غیره دارد این محصول سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم منیزیم کلسیم فسفر و آهن می باشد و ویتامین های زیادی دارد.

برای تهیه و درست کردن کشمش از انگورهای بی دانه استفاده می‌شود و همچنین از انگورهای که سالم و باکیفیت باشد برای این منظور استفاده می گردد.

کشمش پلویی نوعی کشمش است که دارای رنگ زرد و طلایی میباشد و بدون هسته است کشمش به روش های مختلف مانند سنتی و صنعتی خشک می گردد و با استفاده از نور آفتاب و سایه و با استفاده از محلول تیزاب فرایند خشک شدن روی آن انجام می گیرد.

کشمش پلویی بدون استفاده از تیزاب خشک می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد و همین امر باعث شده تا خرید و فروش خوبی در داخل کشور و در بازارهای بین المللی داشته باشد این محصول جزء کالاهای صادراتی است و به کشورهای عراق روسیه و ترکیه صادر می شود و امروزه به دلیل تقاضای زیاد از سوی این کشور ها کشمش با حجم های گوناگون تولید شده و در کارتون های مناسب و بسته بندی های کاملا بهداشتی قرار گرفته و به کشورهای خارجی ارسال می شود.

صادرات کشمش سودآوری خوبی دارد و ارز فراوانی را برای کشور فراهم می کند و امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور در زمینه تولید کشمش فعالیت می کنند و با فروش و صادرات این محصول توانسته اند بازارهای جهانی را تصاحب کرده و کسب درآمد خوبی داشته باشند و موجب رونق اقتصاد و تجارت کشور شوند کشمش طلایی پلویی از محصولاتی است که بیشترین حجم تولید سالانه را دارد و به دلیل داشتن خواص و فواید فراوان برای سلامتی بدن مفید است.

این محصول سرشار از کالری و انرژی بوده و استفاده آن در غذا باعث فراهم شدن انرژی مورد نیاز بدن می گردد کشمش سرشار از آهن است و مصرف آن کم خونی و فقر آهن را برطرف میکند و برای بانوان بسیار مفید است همانطور که میدانید بانوان بیشتر از همه در معرض کم خونی و فقر آهن قرار دارند مصرف کشمش می تواند این کمبود را در بدن آنها جبران کند.

کشمش پلویی از ارزش غذایی و تغذیه ای بالایی بر خوردار است و تمام ویتامین های گروه ب را دارا می باشد این محصول دارای چربی و قند و فیبر خوبی است و مصرف آن برای تمام گروه سنی به خصوص میان سالان و کودکان ضروری و لازم می باشد و فیبر موجود در آن به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک شایانی می‌ کند و باعث بهبود عملکرد معده و روده می گردد این محصول انسولین در بدن را کاهش می دهد و برای افراد دیابتی مفید است.

کشمش خاصیت ملینی دارد و به فعالیت و حرکات روده بزرگ کمک می کند و با این عمل باعث برطرف شدن یبوست می شود کشمش جایگاه بسیار بالایی در طب سنتی دارد و به عنوان یک خوراکی مقوی و مغذی محسوب می شود کشمش از خوراکی‌ هایی است که به صورت کاملاً ارگانیک و طبیعی می باشد و خواص ضد سرطانی دارد مصرف کشمش از بروز بیماری‌ های خطرناک مانند سرطان پیشگیری می‌ کند و برای کسانی که دچار این بیماری هستند و در حال درمان می باشند نیز مفید و موثر است.

از خواص کشمش می‌ توان به خاصیت ضد باکتریایی آن اشاره کرد که می تواند تا حد زیادی از پوست بدن در برابر اشعه های نور خورشید و اشعه های مضر محافظت کند این ماده خوراکی مورد تایید پزشکان طب سنتی و متخصصان می باشد و مصرف آن از سوی این افراد توصیه می گردد از مهمترین ویژگی کشمش آن است که ضد آلزایمر می باشد همانطور که می دانید آلزایمر و فر اموشی از بیماری‌ هایی است که امروزه افراد زیادی به آن مبتلا می‌ شوند.

مصرف کشمش به دلیل داشتن ترکیبات عالی و مقوی از بروز این بیماری جلوگیری کرده و از عوارض و مضرات آن می‌ کاهد آلزایمر از بیماری های شایع در جهان است و افراد زیادی را درگیر خود نموده است کشمش پلویی با برنج مصرف می شود و ترکیب آن با برنج یک غذای گیاهی و طبیعی است و برای افرادی که گیاه خواری می کنند مفید می باشد.

خشک کردن کشمش نقش زیادی در کیفیت و طعم آن دارد زیرا خشک کردن آن زمان‌ بر است و چندین هفته طول می‌ کشد تا آب درون دانه های انگور تبخیر شود کشمش از خوراکی‌ هایی است که همراه سالاد پودینگ و برنج استفاده می شود و چون به وسیله آفتاب خشک می گردد تمام خواص خود را حفظ کرده و به صورت طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی در فرآیند خشک کردن آن به کار نمی رود.

در حال حاضر این محصول به صورت حضوری در فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر و به صورت اینترنتی در سایت های مجاز قابل خرید و فروش است کشمش به صورت بسته بندی و به صورت فله ای و کیلویی عرضه می گردد.

عرضه کشمش طلایی پلویی در کارتون های ۱۰ کیلویی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در این سایت امکان پذیر است اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با کارشناسان و مدیران فروش ما که در این سایت حضور دارند ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را با حجم و وزن دلخواه خریداری نمایید و به دلیل داشتن قیمت مناسب بهترین محصول صادراتی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما