عرضه عمده کشمش اصفهان در سال 1400

یکی از میوه هایی که رنگ ها و اندازه های متنوعی دارد انگور است، انگورهای جمع آوری شده در تاکستان ها طی فرآیندهای مختلف به کشمش تبدیل می شود، ارزش غذایی کشمش بسیار بالاتر از انگور است. عرضه کشمش عمده اصفهان در سال 1400 توسط مراکز مختلفی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام شده است، از این مراکز فروش می توان به خود تولید کننده ها، نمایندگی های فروش، شرکت های بازرگانی، سایت های اینترنتی معتبر و … اشاره نمود.

عرضه عمده کشمش اصفهان در سال 1400

آشنایی با مراحل تولید کشمش

آشنایی با مراحل تولید کشمش کشمش یک میان وعده طبیعی خوشمزه است که می توان آن را به تنهایی خورد یا به انواع دستور العمل ها مانند کوکی های کشمشی بلغور جو دوسر اضافه کرد. علاوه بر همه کاره بودن، ساختن آنها نیز آسان است! به سادگی با خشک کردن انگور در آفتاب، در اجاق یا دستگاه آبگیری، می توانید به راحتی کشمش خود را در کمترین زمان درست کنید!

خشک کردن انگور در آفتاب:

  1. ساقه های بزرگتر را از انگورهای خود جدا کرده و آنها را کاملا بشویید. لازم نیست همه انگورها را از ساقه‌ها جدا کنید، اما باید ساقه‌های بزرگ‌تر را قطع کنید. انگورها را زیر آب روان بشویید. همچنین می توانید از شستشوی محصولات کاملا طبیعی برای شستن انگور خود استفاده کنید، اگرچه آب ساده در بیشتر موارد کافی است.
  2. انگورها را به طور مساوی روی سینی فر پهن کنید و روی آن ها را بپوشانید. از یک سینی چوبی، حصیری، بامبو یا پلاستیکی استفاده کنید که صفحه‌ای باریک دارد تا هوا بتواند در اطراف میوه گردش کند. انگورها را طوری پخش کنید که روی سینی با هم تماس نداشته باشند. از حوله آشپزخانه برای پوشاندن انگور استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید از حوله آشپزخانه استفاده نکنید، می توانید از روبالشی برای پوشاندن انگورهای خود استفاده کنید. پوشش شما همچنین باید در دور نگه داشتن حشرات از انگورهای شما هنگام خشک شدن موثر باشد.
  3. سینی را در هوای گرم و خشک بیرون زیر آفتاب قرار دهید. سینی را در مکانی قرار دهید که در طول روز نور خورشید زیادی دریافت کند. آنها را فقط در هوای گرم و خشک قرار دهید. هر چه آب و هوا گرم تر و خشک تر باشد، انگور شما راحت تر خشک می شود.
  4. اجازه دهید انگورها به مدت 3 تا 4 روز بیرون بمانند و هر از گاهی آنها را بچرخانید. بسته به شرایط آب و هوایی مختلف و میزان هیدراته بودن انگورها ممکن است تا ۹۶ ساعت طول بکشد تا به اندازه کافی خشک شوند.
  5. پس از خشک شدن انگورها به حدی که کشمش شد، کشمش ها را در ظرف دربسته قرار دهید. ظرف را در جای خنک یا در یخچال نگهداری کنید.

راهنمای خرید بهترین کشمش صادراتی

راهنمای خرید بهترین کشمش صادراتی تولید کشمش در کشور ما به حدی است که در صورت عدم صادرات، مقدار زیادی از آن در دست باغداران باقی می ماند. این در حالی است که اکنون همه محصولات ایرانی برای صادرات مناسب نیستند. کشمش صادراتی باید دارای ویژگی هایی باشد که شرایط لازم برای صادرات را داشته باشد همچنین صادرکننده ها باید صفر تا صد صادرات را آموزش دیده باشند که در صادرات آن به مشکل بر نخوردند.

برای خرید کشمش خوب باید به عوامل زیادی توجه کرد. بسیاری از برندهای تولید کننده این محصولات در کشور ما هنگام بسته بندی راهنمای خرید نصب می کنند. این راهنما باعث می شود که خریداران قبل از خرید آن را مطالعه کنند و تمام ویژگی های آن را بدانند.

برخی از ویژگی های یک کشمش با کیفیت عبارت است از:

  1. رنگ کشمش با کیفیت و مرغوب روشن است و کدر نمی باشد.
  2. بوی خوب و طعم بی نظیری دارند.
  3. دانه ها بزرگ و گوشتی هستند
  4. سطحی براق و روغنی دارند.
  5. دانه ها درشت هستند و از انگور مرغوب تهیه می شوند.
  6. برندها آن را تولید و توزیع کرده اند.
  7. با استفاده از مواد مرغوب و با بهترین تجهیزات تولید و عرضه می شوند.

بررسی اجمالی انواع کشمش موجود در بازار

بررسی اجمالی انواع کشمش موجود در بازار کشمش یکی از لذیذترین انواع میوه های خشک است که در آشپزی ایرانی به شدت مصرف می شود، این محصول خوشمزه را می توان به تنهایی میل کرد و از خواص بی نظیر آن نهایت استفاده را برد و با انواع غذاها و سالادهای لذیذ ست کرد. کشمش در صنایع غذایی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در تهیه کیک، بیسکویت و سایر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و با وجود اهمیت فراوان این محصول مغذی و ارزشمند، هم اکنون مقداری کشمش با کیفیت و ارزان قیمت توسط عمده فروشان عرضه می شود.

از آنجایی که انگور بسیار متنوع است، کشمش نیز انواع مختلفی دارد، بنابراین می توان از آن برای کاربردهای مختلف و طعم های مختلف استفاده کرد. نمونه هایی از انواع کشمش عبارتند از:

  1. کشمش تیزابی یا قلمی: انگور بدون هسته آغشته به روغن اسیدی و خشک شده با دود گوگرد و رنگ آن زرد کهربایی روشن است. ترکیبات گوگرد برای سلامتی انسان خطرناک است.
  2. کشمش سایه خشک: کشمش هایی که پس از خشک شدن همچنان سبز هستند و ارزش غذایی بالایی دارند این کشمش از انگور عسگری تهیه می شود، البته کشمش سبز از انگور سبز درشت نیز به این صورت تهیه می شود.
  3. کشمش آفتاب خشک: انگور بدون هسته خشک شده در آفتاب و قهوه ای رنگ است این کشمش طعم و کیفیت خوبی دارد و به کشمش پلویی نیز معروف می باشد.
  4. مویز: مویز همان کشمشی است که از انگور سیاه یا شاهی تهیه می شود و دانه و شکر بالایی دارد. این نوع کشمش سیاه و خشک بسیار مغذی دارای اندازه های بزرگتر و شکل گوشتی تری نسبت به سایر کشمش ها است. همچنین ویژگی های خاص خود را دارد.

بازار توزیع عمده کشمش اصفهان با تضمین کیفیت

بازار توزیع عمده کشمش اصفهان با تضمین کیفیت بازار توزیع عمده کشمش اصفهان با تضمین کیفیت همانند بازار تهران بسیار پررونق بوده و خریداران زیادی دارد. مراکز فروش عمده کشمش اصفهان این محصول را باکیفیت بالا و قیمت ارزان توزیع می کنند به طوری که خریداران زیادی داشته و آن را علاوه بر توزیع داخلی به سایر کشورها نیز صادرات می کنند.

خریداران کشمش اصفهان می توانند به جای مراجعه ی حضوری و صرف وقت هزینه و وقت از سایت های اینترنتی معتبر اقدام به خرید نموده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی به عمل آورند. مجموعه ی ما نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش انواع کشمش با کیفیت تضمینی می باشد در واقع ما با ضمانت محصولات خود را ارائه می دهیم و در صورت نارضایتی مشتری می تواند محصول را بازگشت دهد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما