عرضه انواع کشمش بسته بندی شده

عرضه انواع کشمش بسته بندی شده به صورت عمده و با کیفیتی استثنایی و قیمتی تضمینی، توسط مجموعه ما و از طریق این سایت انجام می‌پذیرد. کشمش به دلیل داشتن بور در پیشگیری از پوکی استخوان مفید است که به حفظ کلسیم در خون کمک می کند. شما میتوانید برای خرید کشمش تازه از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

عرضه انواع کشمش بسته بندی شده

نحوه تشخیص بهترين نوع کشمش

نحوه تشخیص بهترين نوع کشمش ملاک اصلی کشمش ارزیابی ظاهر آن است. کشمش های سالم نباید چسبناک، مرطوب یا خیلی خشک و سفت باشند و هیچ گونه علائم قابل مشاهده ای از آلودگی به کپک یا آفت وجود نداشته باشد. در طی فرآوری شیمیایی، کشمش رنگ روشن تری به دست می آورد، سطح آن به طور یکنواخت زرد یا طلایی، نرم و روغنی می شود. چنین کشمشی ارزش خرید ندارد. هر چه رنگ روشن تر و سطح آن زیباتر باشد، احتمال اینکه این کشمش ها قبل از خشک شدن با مواد شیمیایی آغشته شده‌اند بیشتر است.

کشمش سالم باید دارای روکش مات چروکیده، بافت گوشتی و رنگ قهوه ای یا سیاه طبیعی باشد. هر چه رنگ محو تر باشد، کشمش سالم تر است و هنگام لمس،کشمش نباید خیلی سخت یا برعکس، خیلی نرم باشد (این ممکن است به دلیل رطوبت زیاد باشد، چنین محصولی می تواند به سرعت خراب شود). طعم کشمش باید شیرین باشد، مزه سوخته یا ترش اضافی غیر قابل قبول است.

میزان سلامتی کشمش به نحوه تولید آن بستگی دارد. خشک کردن انگور به سه روش انجام می شود که سرعت خشک شدن با هم متفاوت است. بهترین کشمش ها آنهایی هستند که طولانی ترین فرآیند خشک شدن را پشت سر گذاشته و بدون استفاده از مواد شیمیایی یا عملیات حرارتی انجام شده باشد.

روش اول خشک کردن آن در فضای باز و زیر نور خورشید است. این روند حدود 2 هفته طول می کشد. نتیجه یک میوه خشک با پوست خشن است.

راه دوم خشک کردن انگور در سایه است. این گزینه ارجح برای دریافت بهترین کشمش است. اما این روش زمانبر است، بنابراین میوه‌های خشک حاصل کمتر در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده می‌شوند و بسیار گران‌تر از بقیه هستند.

روش سوم خشک کردن در کوره تونلی یا استفاده از دی اکسید گوگرد است که نتیجه آن محصولی زیبا با روکش براق، اما دارای کمترین اثرات سلامتی برای بدن است.

بازار فروش کشمش بسته بندی شده

بازار فروش کشمش بسته بندی شده مجموعه ما بازار فروش کشمش بسته بندی شده با کیفیتی اعلا و قیمتی بسیار مناسب برای مشتریان داخلی و خارجی می باشد. سرمایه گذاری در حوزه های تولید و بسته بندی کشمش می تواند سبب ایجاد بازارهای جذاب صادراتی در اقصی نقاط جهان برای صادرکنندگان کشمش ایرانی مرغوب باشد. موقعیت ژئوتکنیک کشورمان این امکان را به صادرکنندگان ایرانی می دهد که انواع کشمش را با کیفیتی برتر و متمایز به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه اوراسیا صادر نماید و حاشیه سود بالایی برای مجموعه های اقتصادی ایجاد نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما