صادرات کلی کشمش پلویی اعلا به کشورهای مطرح جهانی

امروزه کشمش، در انواع و ارقام گوناگون با کیفیت بالا در کشور تولید می شوند که هر کدام بسته به نوع خود از روش تولیدی متفاوتی برخوردار بوده و همچنین با تنوع طعم، شکل و رنگ ظاهری متفاوت به صورت فله و بسته بندی شده به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در بازارهای جهانی عرضه می شوند که از انواع کشمش صادراتی به کشورهای مطرح جهان می توان به کشمش پلویی اعلا، اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص و فواید زیادی در برنامه غذایی و سلامت بدن انسان برخوردار می باشد که طرفداران زیادی دارد.

صادرات کلی کشمش پلویی اعلا به کشورهای مطرح جهانی

معیارهای تشخیص کشمش با کیفیت ازنوع بی کیفیت آن

معیارهای تشخیص کشمش با کیفیت ازنوع بی کیفیت آن

امروزه کشمش، از محبوبیت زیادی بین مشتریان داخلی و خارجی برخوردار می باشد که یکی از محصولات پرفروش و محبوب ایران به شمار می آید که بر حسب معیارها و فاکتورهای مهمی از قبیل: شکل ظاهری، تنوع طعم و مزه، شکل و رنگ ظاهری آن، بسته بندی، تازه بودن کشمش و دیگر موارد می توان آن را از جهت با کیفیت بودن و بی کیفیت بودن تشخیص داد.

امروزه کشور ایران، جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده انواع کشمش در جهان شناخته شده که به دلیل کیفیت بالای محصول زبان زد خاص و عام بوده و توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد.

ضمنا تولید کنندگان ایرانی، با استفاده از دانش روز و نیز استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی جهت خشک کردن این محصول عمده و همچنین استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا این محصول غذایی ارزشمند به صورت سورت و درجه بندی شده با بسته بندی های کاملا ارگانیک و بهداشتی توانسته کیفیت خود را بالا ببرند و از نمونه مرغوب و درجه یک، در زمینه صادرات آن به حساب آید که صادرات محصول در رشد و توسعه اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا نموده است.

بارزترین ویژگی های ظاهری کشمش صادراتی

بارزترین ویژگی های ظاهری کشمش صادراتی

همانطور که گفته شد، کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان برتر کشمش محسوب می شود که در این زمینه شهرت جهانی داشته و توانسته ارقام گوناگونی از کشمش تولید داخل کشور را به کشورهای همسایه صادر نماید که کشمش صادراتی ایران، از نوع درشت، تازه، مرغوب، با بسته بندی های متنوع دارای نشان سیب سبز سلامت جهانی بوده و توانسته تا حدود زیادی در رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

ایران یکی از کشورهای بزرگ صادرکننده کننده در خاورمیانه می باشد که تاکنون توانسته است، مقدار زیادی از محصولات کشاورزی نظیر کشمش پلویی فله را به سایر کشورهای همسایه ارائه دهد. این خوراکی مفید و ارزشمند از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و همین سبب شده تا در جایگاه بالایی قرار گیرد.

شایان ذکر است محصول صادراتی کشمش، علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب، برند خاص، بسته بندی های شکیل و جذاب، کاملا یکدست و عاری از هر گونه آلودگی و ناخالصی می باشد که باعث صادرات آن به کشورهای جهان شده است.

بنابراین از بارزترین ویژگی های ظاهری کشمش صادراتی، کیفیت، برند و بسته بندی های متنوع مطابق با استانداردهای جهانی است که این سه عامل از عوامل اصلی محصول جهت صادرات آن به کشورهای همسایه محسوب می شود و باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

لازم به یادآوری است از انواع دیگر کشمش می توان به نوع محلی یا خانگی آن اشاره کرد که به صورت عمده و کلی در بازار به فروش می رسد که دارای طرفداران خاص خود می باشد.

فروش کشمش پلویی اعلا در تمامی نقاط کشور

فروش کشمش پلویی اعلا در تمامی نقاط کشور

کشمش پلویی در شهرهای مختلف کشور با کیفیت عالی با رنگ قهوه ای اصل و خالص، تولید می شود، زیرا این محصول توسط تولید کنندگان مجرب و با رعایت استانداردهای لازم تولید می گردد و بر این اساس دارای ظاهری خوش رنگ و طعمی عالی و لذت بخش می باشد.

مرکز فروش کشمش پلویی اعلا در تمامی نقاط کشور، سعی کرده تا این محصول غذایی ارزشمند را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا آن ها بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را به بهترین شکل ممکن خریداری و مورد مصرف قرار دهند چرا که عرضه مستقیم محصول به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

5

  1. با سلام. چقدر خوبه که صادرات کشمش از کشور انجام میشه و میتونه ارز آوری خوبی برای کشور به ارمغان بیاره

  2. کشمش های پلویی اعلا و درجه یکی دارین. خوش بحال کشورهایی که این محصول بی نظیرو از شما خرید میکنن. اگر ممکنه در مورد نحوه ی فرستادن و هزینه های ارسال هم توضیح بدین.تشکر و قدردانی از شما

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام خسته نباشید
    شما این کشمش ها را تولید و به کشورهای دیگ ارسال میکنین؟
    یا خودتون فقط بعنوان یک فروشنده فعالیت می کنید.

  4. با سلام و خسته نباشید
    من از این سایت خرید کردم به صورت عمده ولی الان کشمش به صورت یک کیلویی و خورده میخام آیا جزیی فروشی دارین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما