صادرات کلی کشمش طلایی قلمی درجه یک به کشورهای همسایه

صادرات کلی کشمش طلایی قلمی به کشورهای همسایه جزو یکی از بهترین صادرات های خشکبار است. زیرا کشمش یکی از مهم ترین محصولات سود آور ایران به حساب می آید و واحد خرید انواع کشمش و انجیر خشک در تهران و در کشور ما با تعرفه گمرکی پس از کشور های ترکیه و آمریکا سومین صادرات به اروپا در جهان است.

صادرات کلی کشمش طلایی قلمی درجه یک به کشورهای همسایه

تقسیم بندی انواع کشمش بر اساس کیفیت

تقسیم بندی انواع کشمش بر اساس کیفیت از انواع کشمش می‌توان به کشمش سبز قلمی، کشمش زرد یا دودی، کشمش تیفی، کشمش آفتابی و مویز اشاره کرد. هر یک از این کشمش‌ها به روش خاصی تولید می‌شود. به طور مثال برای تولید کشمش سبز قلمی ابتدا انگورها را در محلولی از ترکیب روغن کشمش و کربنات سدیم قرار داده و سپس آن را روی رشته‌های مفتولی در سایه خشک می‌کنند.

این کار در یک محیط کاملاً بهداشتی و به دور از نور خورشید انجام می‌شود. کشمش زرد نیز کاملاً به روش کشمش سبز تولید می‌شود با این تفاوت که کشمش‌ها را در جریان هوایی که سرشار از دود گوگرد است حبس می‌کنند. این کار با آتش زدن مقداری گوگرد در یک اتاق که کشمش‌ها در آنجا آویزان شده‌اند انجام می‌شود. کشمش‌ها به این طریق دودی می‌شوند.

کشمش تیفی از آغشته کردن انگورها به محلول تیزاب به دست می‌آیند. در این روش پس از تیزابی کردن انگورها آنها را در سایه خشک می‌کنند. کشمش آفتابی دقیقاً به روش کشمش تیفی پس از غرق شدن در محلول تیزاب خشک می‌شود. تنها تفاوت این است که در این روش انگورها در معرض آفتاب قرار می‌گیرند. مویز از نوع خاصی از انگور تهیه می‌شود. برای این نوع کشمش از خشک کردن انگورهای رزقی استفاده می‌شود. خشک کردن این انگورها در سبدهای بزرگ انجام می‌شود.

علل افزایش قیمت کشمش های صادراتی

علل افزایش قیمت کشمش های صادراتی قیمت کشمش طلایی صادراتی بسته بندی و نبات عمده در اصفهان به صورت منظم توسط مرکز فروش کشمش اعلام می گردد. همچنین این مرکز آمادگی خرید کشمش صادراتی با قیمت مناسب را از تولید کنندگان محترم دارد. با توجه به انواع مختلف کشمش طلایی موجود در بازار و داشتن تنوع بسیار در بسته بندی، لیست قیمت های مختلفی برای کشمش در بازار وجود دارد.

کشمش صادراتی با توجه به میزان تقاضای بالای آن چه در بازار خارجی و چه بازار داخلی کشور از فروش بالایی برخوردار است. از این رو شرکت ها و مراكز بازرگانی بسیاری به صورت مستقیم به این کار مشغول می‌باشند.

البته برای داشتن خرید عمده بدون واسطه بهتر است خرید از شرکت هایی انجام شود که خود در تولید کشمش مشارکت داشته بدین ترتیب قیمت پایانی پایین تر بوده و کیفیت بالاتری را از محصولات خواهند داشت .با خرید کشمش فله ای بدون واسطه هم خریداران و هم فروشندگان می‌توانند از حاشیه سود بالاتری برخوردار شوند .

بازار فروش کشمش طلایی قلمی مرغوب در سراسر کشور

بازار فروش کشمش طلایی قلمی مرغوب در سراسر کشور بازار فروش کشمش طلایی قلمی مرغوب در مراکز و تولید کشمش، امروزه به صورت حضوری و یا از طریق اینترنت انجام می گیرد. به دلیل مشغله کاری افراد این روش بهترین راه برای دسترسی به بازار عسل می باشد. قیمت کشمش بسته به کیفیت و اوزان بسته بندی آن متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کشمش ارگانیک را به صورت آنلاین در طول شبانه روز سفارشات خود را ثبت و درخواست دهید.

در این مجموعه قیمت های محصولات آن مناسب و از کیفیت عالی برخوردار می باشد. بازار فروش کشمش باکیفیت به صورت عمده و خرده در نمایندگی کشمش مرغوب در بازار فروش وجود دارد. مشتریان و خریداران می توانند بر حسب نیاز خود تهیه نمایند. اگر تصمیم بر خرید کشمش را دارید می توانید قیمت آن را از سایت های اینترنتی استعلام نموده و از نمایندگی ها تهیه نمایید.

قیمت کشمش ارگانیک بسته به کیفیت و نوسان بازار متغیر است. مراکز پخش کشمش یک نوع کشمش مرغوب و درجه یک است که به خاطر کیفیت بالای این محصول جزو یک محصول صادراتی محسوب شده است. مرغوبیت بالا و قیمت مناسب دلایل بسیار مهمی است که باعث جذابیت کشمش را برای بازرگانان و تاجران و حتی پخش کنندگان یا عمده فروشان بازار داخل لحاظ می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما