صادرات کشمش زرد دودی به کشورهای دیگر

کشمش های زرد دودی از جمله کشمش هایی هستند که به علت تولید با روش دودی به این شهرت یافته اند و عرضه و فروش آن ها در بسیاری از فروشگاه های حضوری و اینترنتی کشور انجام می گیرد و همچنین صادرات انواع کشمش زرد دودی و خشکبار در بازار تهران با کیفیت های مختلف به بسیاری از کشور های دنیا از راه های هوایی، دریایی و زمینی در تناژ بالا انجام می گیرد و همواره باعث رونق اقتصادی کشور می گردد.

صادرات کشمش زرد دودی به کشورهای دیگر

بهترین نوع کشمش زرد دودی چه مشخصاتی دارد

بهترین نوع کشمش زرد دودی چه مشخصاتی دارد قبل از گفتن ویژگی ها و مشخصات کشمش های زرد دودی و گردو در عراق باید بگوییم که این نامگذاری به علت روش تولید این کشمش می باشد به گونه ای که پس از آویزان کردن کشمش ها در اواخر فصل تابستان، زیر آن ها را با سوزاندن گوگرد دچار حرارت می کنند و وقتی حرارت و دود گوگرد به انگور ها می خورد رنگ آن ها زرد می شود به همین دلیل به کشمش زرد دودی معروف شده اند.

مشخص است که کشمش های زرد دودی از لحاظ ظاهر، رنگی زرد داشته و دانه های آن به صورت کشیده شده می باشند و از لحاظ ارزش غذایی دارای مواد مفیدی همچون منیزیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، ویتامین ب و…می باشند.

این کشمش ها دارای خواص بی نظیری نیز می باشند که از جمله ی آن ها می توان به استحکام و تقویت استخوان های بدن، تقویت دندان ها، کاهش چربی خون، دفع سم های موجود در بدن، درمان کم خونی و تامین انرژی بدن اشاره کرد.

پتاسیم و کلسیم موجود در کشمش های زرد دودی موجب جلوگیری از ریزش مو و درمان انواع بیماری های پوستی صورت و بدن می شوند و همچنین آهن بدن شما با مصرف این کشمش ها کاملا تامین گشته و موجب رفع بوی بد دهان نیز می شوند.

وجود آنتی اکسیدان در کشمش های زرد دودی از تخریب و نابودی سلول ها جلوگیری کرده و همچنین برای درمان یبوست و بی نظمی موجود در معده ی بعضی افراد نیز مفید می باشد و افراد را از ابتلا شدن به بیماری های خطرناکی مانند سرطان و آلزایمر نیز نجات می دهد.

برای آگاهی بیش تر از ویژگی ها و مشخصات کشمش های دودی و همچنین خواص بی نظیر و زیادی که دارند می توانید به سایت های مختلفی که این اطلاعات را در صفحات خود بارگذاری کرده اند رجوع کنید و یا به سراغ سایت های فروشگاهی رفته و پس از مشاهده مشخصات کشمش و آگاهی کامل از مشخصات آن، اقدام به انتخاب و خرید کشمش زرد دودی کنید. در ادامه شما را با مراحل تولید کشمش های زرد دودی آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

آشنایی با مراحل تولید کشمش زرد دودی

تهیه کشمش های زرد دودی شباهت بسیاری به کشمش های قلمی دارد به این ترتیب که مانند کشمش های قلمی، در تهیه کشمش های دودی نیز از امولسیون سرد استفاده می کنند و حدودا یک لیتر روغن را با دو تا سه کیلوگرم کربنات پتاسیم در صد و بیست لیتر آب مخلوط و ترکیب می کنند.

قبل از فرو بردن انگور ها در این محلول درست شده، باید آن ها را کاملا تمیز کرد که عاری از هرگونه باکتری و مواد سمی باشند و سپس آن را بسته به نوعی که می باشد به مدت بیست تا چهل ثانیه در محلول ذکر شده فرو می برند و در نهایت آن ها را داخل بارگاه آویزان می کنند.

مطالبی که تا بدین جا ذکر شد برای تولید کشمش های سبز قلمی کافیست اما در ادامه ی این مراحل و برای تولید کشمش های زرد دودی، همان طرو که ذکر شد باید مقداری گوگرد را در پایین انگور های آویزان شده در بارگاه سوزاند تا حرارت و دود آن ها انگور ها را زرد کند و بدین ترتیب کشمش زرد دودی تولید می گردد.

کشمش های زرد دودی در شهر های مختلفی تولید می گردند و شهر های بناب، ملکان و مراغه در شمال غرب کشور جزو پیشگامان تولید کشمش های زرد دودی می باشند و محصولات تولید شده را به سراسر ایران ارسال می کنند.

همچنین صادرات این کشمش ها از این شهر ها و شهرهای بزرگی همچون تهران به بسیاری از کشور های دنیا انجام می گیرد و همان طور که پیش تر اشاره شد، صادرات این محصولات به هر سه روش هوایی، دریایی و زمینی انجام می گیرد.

در واقع کشور ما ایران علاوه بر صادرات انواع مواد غذایی مختلف که در بسیاری از آن ها رتبه یک خاورمیانه و دنیا را دارا می باشد، در امر صادرات انواع کشمش های تولید شده مخصوصا کشمش زرد نیز بسیار موفق عمل کرده است و این محصولات درجه یک را به کشور های مختلفی از جمله عراق، کویت، افغانستان، سوریه، بحرین، عمان و ترکمنستان ارسال کرده و موجب رونق اقتصادی شده است.

علت محبوبیت کشمش طلایی چیست

علت محبوبیت کشمش طلایی چیست کشمش های طلایی که جزو پر فروش ترین انواع کشمش های موجود در بازار ایران می باشند دارای خواص و ویژگی های بی نظیری هستند که بسیاری از مردم بابت این خصوصیات اقدام به انتخاب کشمش طلایی در بین انواع کشمش ها می کنند.

کشمش های طلایی همچنین غالبا بدون دانه می باشند و از بسیاری از کشمش های دیگر، فیبر بیش تری در خود دارند که خود موجب تامین انرژی روزانه بیش تری برای مصرف کننده می شود و علاوه بر این که می تواند تنهایی خورده شود، در پخت و پز نیز از آن استفاده زیادی می شود و به غذاهای مختلفی از جمله کباب، برنج و انواع سالاد ها اضافه می گردد.

کشمش های زرد طلایی دارای خواص بی نظیری نیز می باشند که از جمله ی آن ها می توان به کاهش اضطراب و استرس شدید، کاهش و کنترل فشار خون بدن، تقویت بینایی و کمک به درمان بیماری های مربوط به چشم، رفع کم خونی، درمان عفونت های بدن، درمان شوره ی سر و جوش های صورت، کاهش و افزایش وزن، رفع سنگ کلیه و غیره اشاره کرد.

اگر همچنان قانع نشده اید که چرا کشمش های طلایی اینقدر محبوب و پرطرفدار می باشند می توانید به سایت های اینترنتی که اطلاعات کاملی درباره انواع کشمش های تولیدی کشور در صفحات خود گذاشته اند رجوع کنید و پس از بررسی و مقایسه این کشمش ها با کشمش طلایی، تصمیم نهایی را برای خرید کشمش مد نظر خود بگیرید. در ادامه مطلب میزان مرغوبیت کشمش های تیزابی را بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بررسی میزان مرغوبیت کشمش تیزابی

کشمش های تیزابی که به علت روش و نوع تولید خود به این نام معروف شده اند از محلول تیزاب درست می شوند به این صورت که با ترکیب آب، پتاسیم و روغن سبزه این محلول سفید رنگ حاصل می گردد و انگور های رسیده در اواخر تابستان را داخل این محلول ها می کنند و بعد برای خشک کردن آن ها را به مدت چند روز زیر نور آفتاب قرار می دهند تا کشمش تیزابی حاصل گردد.

در حالت کلی و ر یک دسته بندی استاندراد، کشمش ها به انواع مختلفی از جمله کشمش های سیاه، سلطانی، مویز، سبز یا تیزابی و طلایی تقسیم می گردند که هر کدام روش تولید خاص خود و ویزگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد.

کشمش های تیزابی نیز بعد از کشمش های زرد طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد و مانند تمامی کشمش ها خواص بسیار عالی و درجه یکی برای بدن و سلامتی انسان دارد که پیش تر درباره کشمش های طلایی به صورت مفصل این موضوع را مطرح کردیم.

کشمش های تیزابی که سبز رنگ می باشند غالبا بدون هسته بوده و تهیه ی ان ها بسیار سریع تر از سایر کشمش ها انجام می گیرد و نسبت به کشمش های مویز دارای اندازه ی کوچک تری بوده و طرفداران بیش تری دارد.

البته که توصیه شده است برای خرید به سراغ سایر کشمش ها بروید و از خرید کشمش های تیزابی حتی مرغوب و رسیده نیز پرهیز کنید و این موضوع به دلیل وجود ماده ی اسیدی تیزاب در این کشمش ها می باشد اما این کشمش ها دارای رنگ و مزه ی بی نظیری می باشند که نمی توان از خرید آن صرف نظر کرد.

لذا برای خرید کشمش و مخصوصا کشمش های تیزابی حتما به مراکز معتبری بروید تا به شما این اطمنیان را بدهند که مواد شیمیایی از آن برداشته شده است و با خیال راحت اقدام به حرید کشمش های مرغوب و درجه یک تیزابی کنید.

همچنین قیمت این کشمش ها مانند سایر کشمش های موجود در بازار طبق پارامتر های مختلفی از جمله کیفیتی که محصول دارد، نرخ و نوسانات ارز در دنیا، میزان کیفیت بسته بندی محصول، روش و محل تولید کشمش و غیره تعیین می گردد که برای آگاهی بیش تر از قیمت ها می توانید به سایت های مختلف فروشگاهی مراجعه کنید.

فروشگاه مرکزی کشمش زرد دودی در تهران

فروشگاه مرکزی کشمش زرد دودی در تهران امروزه فروشگاه های مرکزی شهر تهران و سایر شهر های کشور اقدام به به عرضه و فروش انواع کشمش های زرد دودی کرده اند و این محصولات را بسته به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

همچنین فروش ویژه انواع کشمش های دودی با مناسب ترین قیمت ها در بازار های مختلف تهران، مشهد، گرگان، اصفهان، شبراز و تمامی شهر های کشور انجام می گیرد و خریداران می توانند برای انتخاب و تهیه ی این کشمش زرد رنگ و پر خواص با قیمتی ارزان به این مراکز معتبر رجوع کرده و خرید خود را نهایی کنند.

و علاوه بر بازار ها و فروشگاه های حضوری معتیر در کشور، بسیاری از سایت های اینترنتی و صفحات مجازی نیز اقدام به عرضه و فروش ویزه ی کشمش های زرد دودی و همچنین تمامی کشمش های مختلف کشور کرده اند و در بسیاری از ایام سال نیز تخفیف های ویزه ای را برای محصولات خود در نظر می گیرند تا مردم اقدام به خرید کشمش های مورد نظر خود کنند.

و همچنین سفارش خرید این کشمش ها به صورت تلفنی و آنلاین نیز میسر می باشد و نمایندگی های شرکت های مختلف فروش کشمش های زرد دودی در سراسر کشور، اقدام به فروش محصولات خود با این روش ها نیز کرده اند و شما می توانید با تماس با این مراکز یا رجوع به سایت این مراکز، کشمش مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

پخش کشمش زرد اعلا به صورت مستقیم

توزیع و پخش کشمش های مختلف زرد اعلا به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه در تمامی فروشگاه های تهران و شهر های ایران انجام می گیرد و این بازار ها و مراکز فروش اقدام به توزیع محصولات خود به صورت عمده و جزیی با قیمت های متنوع در ایام مختلف سال می کنند.

و مردم می توانند هم به صورت حضوری به این فروشگاه ها مراجعه کرده و هم به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه ی آن در سایت و بعد از گذشت زمان لازم ارسال محصول، آن را درب خانه ی خود دریافت کنند.

در کشور ما انواع کشمش های تولید شده در تمامی شهر ها با کیفیت های گوناگون، در بازار های شهر تهران و سایر مناطق کشور عرضه شده است و خریداران می توانند محصولی که در نظر دارند را از این مراکز تهیه و خریداری کنند.

پخش کشمش های زرد اعلا به صورت مستقیم در کیفیت های مختلف و بسته بندی های گوناگون در بسیاری از مغازه های بازار های بزرگ تهران و شهر های گوناگون کشور انجام می گیرد و علاوه بر مردم عادی، فروشندگان جزیی این کشمش ها نیز می توانند با مراجعه به این بازار ها مایحتاج خود را به صورت کلی و با قیمت بسیار مناسب تهیه و در فروشگاه خود عرضه کنند.

این کشمش ها بسته به روش و محل تولید خود و همچنین کیفیتی که دارند ارزش گذاری شده و خریداران عمده ای که قصد فروش این کشمش های اعلا و درجه یک را به صورت جزیی در فروشگاه های خود دارند، می توانند آن ها را پس از خرید کلی، قیمت گذاری نهایی کرده و در اختیار مردم قرار دهند. در ادامه مطلب به تولید کشمش های زرد گوگردی در کشور خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تولید کشمش زرد گوگردی با بهترین کیفیت

تولید کشمش زرد گوگردی با بهترین کیفیت تولید کشمش های زرد گوگردی یا همان کشمش های زرد دودی با کیفیت عالی در بسیاری از شهر های ایران انجام می گیرد و شهر تاکستان که در استان قزوین کشور قرار داد جزو شهر های پیشرو در امر تولید این نوع کشمش و ارسال آن به تمامی مناطق کشور می باشد.

همچنین این کشمش ها با کیفیت های مختلف و در شهر های گوناگون دیگری به غیر از تاکستان قزوین از جمله قوچان، بناب، ملایر و ملکان نیز تولید شده و به سایر شهر های کشور ارسال می گردد تا در اختیار مردم و خریداران قرار بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما