صادرات کشمش ایرانی درجه یک به همراه 7 نکته طلایی

تجارت کشمش باکیفیت ایرانی به اقصی نقاط جهان جزو فعالیت های مد نظر بسیاری از تجار حوزه خشکبار کشورمان قرار گرفته است و شما می توانید کیفیت صادرات کشمش ایرانی درجه یک به همراه 7 نکته طلایی را در ادامه مطلب دنبال نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات کشمش ایرانی درجه یک به همراه 7 نکته طلایی

صادرات کشمش ایرانی

صادرات کشمش ایرانی

کشمش همان انگور خشک است و همانطور که انواع انگور وجود دارد، طبیعی است که این رقم در کشمش نیز وجود دارد، کشمش پلو و تیزابی از پرطرفدارترین محصولات این دسته هستند.

کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه ب است، از طرفی کشمش دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تخریب سلولی جلوگیری می کند.

کشمش میوه رسیده و خشک انگور است که با توجه به نوع انگور، نحوه و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی آن، با نام های مختلف در بازار به فروش می رسد.

صادرات کشمش یکی از سودآورترین مشاغل در ایران است و در بین محصولات کشاورزی، کشمش ایرانی از جایگاه صادراتی بسیار خوبی برخوردار است.

کشمش از نظر تولید بعد از خرما قرار می گیرد اما در بازارهای جهانی جایگاه بسیار بالاتری نسبت به خرما دارد. واردات کشمش در دنیا زیاد است و می توان گفت بسیاری از کشورها از جمله امارات متحده عربی، روسیه، اوکراین، اسپانیا، مصر، ترکیه،پاکستان،کانادا، کویت و آلمان کشمش وارد می کنند. جالب است بدانید که ترکیه و امارات متحده عربی نیز با وجود تولید کشمش واردکننده هستند. تاریخچه تولید کشمش در ایران به صدها سال پیش برمی گردد و ایران از نظر تنوع در تولید کشمش رتبه اول را دارد. با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران یکی از توانمندترین کشورها در تولید انواع محصولات باغی به ویژه انگور و کشمش است که ایران را در زمره ده کشور برتر در زمینه باغبانی قرار می دهد. کشمش منبع مهمی از پتاسیم است که حاوی مواد معدنی مورد نیاز برای عملکرد قلب و عضلات است. مصرف کشمش به دلیل محتوای فیبر موجود در آن می‌تواند از عملکرد خوب گوارش پشتیبانی کند و این میوه های خشک کوچک حاوی مقادیر کمی آهن و ویتامین C نیز هستند.

کشمش ایرانی یک میوه خشک خوشمزه است و در فرآیند تهیه انواع غذاها، شیرینی ها، کلوچه ها، کیک ها و سایر مواد شیرینی پزی استفاده می شود.

شاید لذیذترین کیک های تولد یا خانگی را با استفاده از انواع کشمش خورده باشید.

این محصول یکی از منابع اصلی درآمد کشورهای تولید کننده سرکه است و ایران نیز بهترین فرصت را برای تولید انواع کشمش صادراتی دارد.

کشمش طلایی درجه یک آنهایی هستند که فقط 1% محصول آسیاب شده در هر کیلوگرم دارند.

اگر این درصد کمتر از 2 درصد باشد محصول در رتبه اول قرار می گیرد و به عبارت دیگر، اگر در یک جعبه 10 کیلوگرمی کشمش 1 درصد غیر معمول مشاهده کردید، می توانید آن را به عنوان بسته بندی محصول درجه یک بپذیرید. بیشتر کشمش های طلایی اندازه کوچکی دارند، اما کشمش های بزرگتر به کشورهای دیگر صادر می شود.

در صورت تمایل به خرید کشمش طلایی می توانید با شرکت ما از طریق سایت در ارتباط باشید.

اگرچه بسیاری از کشورها اقدام به خشک کردن انگور و تولید کشمش کرده‌اند، اما ایران نقشی حیاتی در تولید و عرضه واریته طلایی دارد.

کشور ما با استفاده از استانداردهای روز دنیا با کیفیت ترین نوع آن را تولید و در اختیار خریداران قرار داد.

مجموعه ما با کسب تجربه در تهیه انواع کشمش ایرانی از قبیل آفتابی، طلایی و … می تواند کشمش ایرانی با بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه دهد.

فروش عمده کشمش طلایی توسط این شرکت به عنوان یکی از عرضه کنندگان تخصصی کشمش طلایی به قیمت بازار ایران و جهان در حال انجام است.

همه ساله تعداد زیادی کشمش طلایی ایران به بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای پیشرفته، اروپا، کانادا، آمریکا، شمال آفریقا، کشورهای حوزه خلیج فارس، جنوب شرق آسیا از جمله اندونزی صادر می شود.

از سوی دیگر البته کشورهایی مانند مصر، مراکش، قطر، امارات و الجزایر در حال حاضر کشمش طلایی وارد می کنند.

مجموعه ما کشمش های بی نظیر ایرانی مانند کشمش سبز بلند، کشمش طلایی و … را عرضه می کند و جالب است بدانید که بسیاری از شرکت ها محصولات خود را به عنوان کالای صادراتی با بالاترین قیمت به فروش می رسانند.

لازم به ذکر است که بررسی دقیق تمامی محصولات امکان پذیر نیست و به همین دلیل گروهی از محصولات مرتبط با محصول مورد نظر شما را تحلیل و بررسی می کنیم تا از استعدادهای بازار محصول انتخابی در مناطق مختلف مطلع شویم.

تمامی گزارشات صادرات بر اساس آنچه تا پایان سال 2018 در گمرک اظهار و ثبت شده است می باشد. تلاش بر این است که با مطالعه این گزارش ها با فضای کسب و کار محصول مورد نظر خود بهتر آشنا شوید و نتیجه گیری محکم تری برای شرکت خود ارائه دهید.

برخی از انواع کشمش صادراتی به رنگ قهوه ای تیره و برخی به رنگ روشن هستند.

با استفاده از کشمش پلویی، می توانید خوشمزه ترین دستور پخت برنج را درست کنید.

کشمش ایران رتبه سوم صادرات کشمش به کشورمان را در جهان کسب کردو همانطور که می دانید کشمش انگور خشک است و در بازار ایران بسته به نوع انگور، شرایط خشک کردن و مواد افزودنی انواع کشمش صادر می شود. همچنین با توجه به امکان نگهداری طولانی مدت این محصول در شرایط خشک و خنک، امکان خرید و فروش کشمش صادراتی در طول سال نیز وجود دارد.

اولین چیزی که در مورد کیفیت کشمش صادراتی باید بدانید این است که بهترین کشمش از خشک کردن انگور رسیده در هوای آزاد (در آفتاب یا در سایه) بدون افزودن مواد شیمیایی یا گوگرد به دست می آید.

بنابراین خوب است با عمده شهرهای تولید کننده کشمش در ایران، نحوه تهیه این محصول برای صادرات، اهداف اصلی ارسال کشمش صادراتی و انواع کشمش تولیدی در کشورمان آشنا شوید.

صادرات کشمش در ایران سابقه ای چند قرنی دارد و کشور ما از نظر تنوع و تنوع کشمش صادراتی رتبه اول را در جهان دارد.

در واقع صادرات پسته، کشمش و خرما سهم قابل توجهی از صادرات خشکبار ایران را تشکیل می دهد.

در حال حاضر بیش از 80 درصد کشمش جهان در ایران، ترکیه، آمریکا، یونان و شیلی تولید می شود. از سوی دیگر بیشترین کشمش دنیا به کشورهای امارات متحده عربی، روسیه، اوکراین، آلمان، مصر، کانادا، پاکستان، ترکیه، اسپانیا و کویت وارد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما