خواص کشمش سبز ناشتا با ارزش غذایی بالا و با قیمت ویژه مناسب

کشمش سبز میوه ای با ارزش غذایی بالاست که خوردن آن به صورت ناشتا خواص بیشتری وارد بدن می کند، ما آن را با قیمت ویژه و مناسب در اختیارتان می گذاریم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص کشمش سبز ناشتا با ارزش غذایی بالا و با قیمت ویژه مناسب

خواص کشمش سبز ناشتا

خواص کشمش سبز ناشتا کشمش یکی از فرآورده های انگور است که طعمی بسیار شیرین دارد و سرشار از کالری است، خواص کشمش سبز به صورت ناشتا و در ابتدای صبح بسیار زیاد است.

زمانی که هنوز میوه خشک اینقدر رواج پیدا نکرده بود، کشمش سبز به عنوان یک میوه خشک دارای ارزش و محبوبیت زیادی بود، امروزه هم این میوه سرشار از ویتامین و انرژی عضو ثابت آشپزخانه های ماست.

کشمش سبز شاید یکی از با ارزش ترین و کامل ترین ماده ای است که در هر خانه ای یافت می شود، این میوه برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است و خوردن آن باعث درخشش و تقویت رشد مو می شود.

کشمش معمولا در رنگ های سیاه، سبز و زرد وجود دارد که حاصل خشک کردن انگور به صورت طبیعی و یا با دستگاه های صنعتی است، نوع خشک کردن و استفاده از موادی چون تیزاب می تواند این فرآیند را تسریع کرده و بهبود بخشد.

کشور ما پتانسیل بالایی در کاشت انگور و تولید انواع کشمش دارد، بخشی از این تولیدات در داخل کشور مصرف می گردد و بخش عمده ای از آن هم به اقصی نقاط جهان صادر می شود.

کشمش هایی که با روش تیزاب خشک شده باشند دارای بافتی نرم و خوش رنگ هستند که در افزایش فروش و جذب مشتری می تواند تاثیر گذار باشد، کشمش های سبز معمولا در آجیل ها و به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار می گیرند و یک جایگزین مناسب برای تنقلات مضر به شمار می روند.

تیزاب علاوه بر اینکه به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده به کشمش زده می شود، باعث می شود تمام آب موجود در کشمش از بین نرود و همین امر سیی می شود کشمش ها ظاهری زیبا و تازه داشته باشند.

آنها را هم، می توان به تنهایی مصرف کرد و هم اینکه در پخت انواع کیک ها، شیرینی ها و دسرها استفاده کرد، کشمش سبز با اینکه اندازه ای کوچک دارند ولی سرشار از فیبر، ویتامین و مواد مفیدی هستند که روزانه بدن به آنها نیاز دارد.

قند موجود در آن کاملا طبیعی است و اگر روزانه به مقدار معینی خورده شود مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند، این میوه شیرین انرژی کافی برای بدن را تامین می کند به همین دلیل بهتر است افراد پر تحرک مثل ورزشکاران و دانش آموزان حتما آن را در میان وعده خود بگنجانند.

فروکتوز و گلوکز دو جزء تشکیل دهنده قند هستند ولی اکثرا در کشمش سبز میزان فروکتوز که قند مفید و طبیعیست بیشتر از گلوکز است، کشمش برای هضم بهتر غذا بسیار مفید است، یک لیوان کشمش در مقایسه با یک لیوان نوشابه دارای کالری بیشتر و قند کمتری است.

پتاسیم و منیزیم موجود در کشمش می تواند گازهای سمی بدن را خارج کند و علاوه بر این برای درمان آرتروز، مشکلات پوستی و بیماری های کلیوی مفید باشد.

میوه های خشک در مقایسه با میوه های تازه دارای قند بیشتری می باشند که کشمش سبز هم از این قائده مستثنی نیست پس افراد مبتلا به قند خون و دیابت باید در مصرف آن اعتدال را رعایت کنند.

یک لیوان کشمش سبز حدودا ۳.۵ گرم فیبر دارد که حدودا ۲۵ درصد از نیاز بدن را تامین می کند، البته این مقدار با توجه به جنسیت و سن می تواند تغییر کند، همان طور که می دانید فیبر برای هضم بهتر غذا و همچنین جلوگیری از بیماری های گوارشی و یبوست بسیار مفید است.

اگر از مشکل یبوست رنج می برید قبل از خواب کمی کشمش را خیسانده و آب آن را بخورید، این روزها بیشتر افراد دچار زانو درد و رماتیسم هستند خوردن کشمش سبز تا حد قابل قبولی این دردها را کاهش می دهد.

با اینکه خوردن مواد شیرین و قندی باعث پوسیدگی دندان می شود ولی کشمش سبز به صورت معکوس عمل می کنند، آنها قادر هستند باکتری هایی که در دهان ایجاد می شود و باعث پوسیدگی دندان می شوند را از بین ببرد و باعث سفید تر شدن دندان ها می شود.

اگر می خواهید بدن شما تمام مواد مغذی موجود در کشمش سبز را به خود جذب کند بهتر است آن را به صورت ناشتا بخورید، مصرف آن به صورت ناشتا باعث افزایش سطح آهن و کاهش فشار خون می شود.

بتاکاروتن و کاروتنوئید دو ماده مفید در کشمش است که برای درمان ضعیفی چشم و مشکلات بینایی تاثیر فراوانی دارد، اگر آن را به صورت روزانه و مداوم مصرف کنید می بینید که چقدر دیدتان بهتر شده است، علاوه بر این می تواند آب مروارید چشم را هم به تاخیر بیندازد.

خوردن کشمش احساس گرسنگی بدن را به تاخیر می اندازد و همین باعث می شود در طول روز نیاز به غذای کمتری داشته باشید، بنابراین کشمش برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید خواهد بود.

به دلیل وجود ویتامین سی کشمش خواص ضد التهابی و ضد میکروبی بالایی دارد و در نتیجه این قابلیت را دارد که بدن ما را از عفونت در امان نگه دارد، مصرف کشمش در مردان بسیاری از مشکلات جنسی و ناباروری آنها را حل می کند.

کلسترول یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در سکته های قلبی و مغزی است که اگر کنترل نشود می تواند انسان را به کام مرگ بکشاند، کشمش جزء میوه هایی است که می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهید و کلسترول خوب خون را بالا ببرد.

با وجود این همه خواص ولی کشمش منبع خوبی برای تامین پروتئین نیست به طوری که یک کیلو کشمش کمتر از یک گرم پروتئین دارد.

با مطالعاتی که روی چندین فرد انجام شده نشان می دهد که مصرف مداوم و روزانه کشمش سبز باعث شده رژیم های غذایی با کیفیت تری داشته باشند و همچنین وزن کمتر داشته باشند.

تولیدات شرکت ما از انگورهایی ارگانیک و سالم تهیه شده و در بسته بندی های عمده و جزئی قابل خرید است، مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند.

ما محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت هایی بسیار مناسب تر از رقیبان برای شما ارسال می کنیم، فقط کافیست سری به سایت محصولات ما زده و آنها را با دیگر برند ها مقایسه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما