خرید کشمش پلویی طلایی مرغوب با مناسب ترین قیمت در بازار

کشمش پلویی:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش پلویی که به آن کشمش سیاه یا قهوه ای نیز می گویند، نوعی انگور خشک است که به دلیل استفاده در برخی غذاها مانند عدس پلو به کشمش سلطانی یا پلویی معروف است، همانطور که انگور انواع مختلفی دارد طبیعی است که این تنوع در کشمش نیز دیده می شود، کشمش انگور خشک است، کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامینهای گروه B است و از طرفی کشمش دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و از تخریب سلولی جلوگیری می کند، کشمش انگور رسیده و خشکی است که با توجه به نوع انگور، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز است.

خرید کشمش پلویی طلایی مرغوب با مناسب ترین قیمت در بازار

خرید کشمش پلویی طلایی

خرید کشمش پلویی طلایی خرید کشمش پلویی طلایی:

اگر بخواهیم توضیح جامع در رابطه با خرید کشمش پلویی طلایی بدهیم این است که :مردم هند به کشمش موناککا می گویند، برخی از مردم فکر می کنند که کشمش سیاه و موناکا یکی هستند، اما برخی دیگر از فرق آنها صحبت می کنند، پاسخ این است که آنها یکسان هستند، وقتی صحبت از میان وعده خوردن آجیل و میوه های خشک می شود، چه کسی آن را دوست ندارد؟ آنتی اکسیدانها و مواد مغذی مهم در این شگفتی های میکروسکوپی به وفور یافت می شوند و آنها را به غذایی عالی برای یک سبک زندگی سالم تبدیل می کند، استفاده از میوه های خشک و آجیل بسیار زیاد است.

افزودن کرانچ به شیکها، اسموتیها، نوشیدنیهای گرم، خنک کننده های تابستانی، دیپها و سوپها هرگز آسان نبوده است، کشمش سیاه در میان افرادی که به غذاهای شیرین علاقه دارند محبوبیت دارد، برای صبحانه به جای استفاده از شکر معمولی، اینها را روی غلات خود بپاشید، اگرچه کشمش یکی از مواد اولیه غذاهای هندی است، برخی از ما ممکن است با موناککا روبرو شویم که گاهی با کشمش اشتباه گرفته می شود.

برخی از ما دوستدار کشمش هستیم و برخی از ما فکر می‌کنیم که آنها به هیچ غذایی تعلق ندارند، مخصوصاً در کلوچه‌ها که ممکن است به طرز ظالمانه‌ای با چیپسهای شکلات اشتباه گرفته شوند، با این حال چیزی که همه ما می توانستیم روی آن توافق داشته باشیم این بود که خرید کشمش پلویی طلایی بسیار برتر از کشمش قهوه ای و چروکیده خود است، آنها فقط طعم بهتری دارند، کشمش قهوه‌ای معمولی می‌تواند خشک و دانه‌دار باشد – البته خیلی شیرین نیست – کشمش طلایی طعم ظریف‌تری دارد و بسیار نرم است.

پس تفاوت بین کشمش طلایی و کشمش معمولی چیست؟ تفاوت رنگ کشمش طلایی و کشمش معمولی از نحوه خشک شدن آنها ناشی می شود، طبق گفته هارولد مک گی در کتاب «در مورد غذا و پخت و پز»، کشمشهای ساخته شده در ایالات متحده معمولاً روی کاغذ گذاشته می شوند و حدود سه هفته در آفتاب خشک می شوند که باعث قهوه ای شدن می شود، مک گی توضیح می دهد که واکنش قهوه ای شدن توسط دماهای بالاتر تسریع می شود، برخلاف کشمش قهوه‌ای معمولی، کشمش طلایی در آفتاب خشک نمی‌شود بلکه در آب‌گیریهای بزرگ در دماهای کنترل‌شده، با سطوح رطوبت کنترل‌شده خشک می‌شود.

کشمش طلایی همچنین با آنتی اکسیدان دی اکسید گوگرد درمان می شود که معمولاً به دلیل خواص سلامتی و به عنوان نگهدارنده در میوه های خشک استفاده می شود، هارولد مک گی گفته است که : “نتیجه یک طعم میوه ای تر و سبک تر است.” پر بودن و آبدار بودن کشمش طلایی احتمالاً از کنترل دما و رطوبت نیز ناشی می شود.

کشمش طلایی نیز نسبتا سالم تر است کشمش طلایی نسبت به کشمش معمولی فلاونوئیدهای بیشتری دارد – مواد مغذی گیاهی موجود در گیاهان که به آنها رنگ می دهد و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، در غیر این صورت، کشمش طلایی و معمولی تقریباً از نظر خواص سلامتی یکسان هستند – و هر دو یک میان وعده سالم هستند، اما وقتی صحبت از پخت و پز با کشمش می شود – به جای پختن یا میان وعده – چاره ای نیست، بدون رقابت تا جایی که به ما مربوط می شود، فقط باید از کشمش طلایی استفاده کنید. (و برای اینکه واقعاً مطمئن شوید که بسیار پر و خوش طعم هستند، قبل از اضافه کردن آنها به دستور غذا، آنها را در یک سرکه خوب خیس کنید.) بافت چاق و طعم میوه ای و شیرین آنها را به افزودنی عالی برای سالادها، غذاهای غلات تبدیل می کند. ، ماهی قزل آلا، گل کلم و غیره

کشمش طلایی با برداشت انگور سبز بی دانه و خشک کردن مکانیکی آن در حضور دی اکسید گوگرد برای حفظ رنگ تولید می شود، کشمشهای طلایی تحت فرآیندهای مکانیکی حذف ساقه و مواد خارجی، شستشو و شستشو با آب، مرتب سازی نوری و بازرسی بصری اضافی قرار می گیرند.

برای تهیه هر دو نوع کشمش پلویی، سازندگان انگور (معمولاً بدون دانه تامپسون) را حدود سه هفته خشک می کنند، کشمش معمولی تا حدودی بزرگتر از کشمش طلایی است، اما هر دو بافت نرم و طعم شیرینی دارند، هر دو در بلغور جو دوسر و کوکیها عالی هستند و به دلیل اندازه بزرگتر، کشمشها معمولاً در دستور العملهایی که ابتدا آنها را خیس می کنید تا حجیم شوند، کمی بهتر عمل می کند ، در مورد اینکه چرا آنها متفاوت به نظر می رسند، کشمش طلایی با ماده نگهدارنده ای به نام دی اکسید گوگرد درمان می شود که به آنها کمک می کند رنگ روشن تر خود را حفظ کنند.

کشمش طلایی شکل بی آب انگور شهرستان بناب است، بناب یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است، برای تولید کشمش طلایی پس از برداشت انگور، آن را کاملاً به دی اکسید گوگرد آغشته کرده و در سایه ای که دارای تهویه هوای مناسب است قرار می دهند تا خشک شود، در این فرآیند انگور حتی پس از خشک شدن نیز رنگ طلایی خود را حفظ می کند، کشمش طلایی رنگ طلایی براق و شفافی دارد، کشمش ایران یکی از پرطرفدارترین کشمشها در سراسر جهان است و به همین دلیل ایران عزیزمان سومین صادرکننده کشمش است، کشمش طلایی در مقایسه با سایر کشمشها به دلیل ظاهر جذاب، هر ساله از حجم صادرات بالایی برخوردار است.

کشمش پلویی طلایی سرشار از منابع ارزشمند پتاسیم و کلسیم است، کشمش پلویی طلایی به دلیل مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامینهای فراوانی که در بافت این آجیل کوچک وجود دارد، همچنین کشمش طلایی انرژی بالایی دارد در حالی که کالری و قند کمی دارد بنابراین می تواند بهترین انتخاب برای دیابت باشد، خصوصا کشمش پلویی طلایی در تهیه عدس پلو بی نظیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما