خرید کشمش پلویی طلایی با ماندگاری بالا در بسته بندی های 10 کیلویی

کشمش میوه خشک شده انگور است که انواع مختلفی دارد و کشمش پلویی طلایی از پرمصرف ترین آنهاست که بسیار خوش طعم و مقوی است و در بسته بندی های 10 کیلویی موجود است.

خرید کشمش پلویی طلایی با ماندگاری بالا در بسته بندی های 10 کیلویی

خرید کشمش پلویی طلایی

خرید کشمش پلویی طلایی کشمش پلویی طلایی را به روشهای مختلف خانگی و صنعتی می توان تهیه و مصرف کرد و به دلیل مصرف بالایی که در صنایع غذایی و تولید انواع شیرینی جات دارد از فروش بالایی برخوردار است.

این نوع کشمش به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود و بدین ترتیب ارز آوری خوبی برای کشور دارد.

در اینجا طرز تهیه کشمش پلویی طلایی خانگی را برایتان بازگو می کنیم:

باید توجه داشت که انگورهای ریز و بی دانه برای تهیه کشمش خانگی مناسبتر می باشند.

بهتر است از انگورهایی که رنگ زرد یا طلایی دارند استفاده شود چراکه به دلیل دارا بودن قند بیشتر کشمش آنها نیز طعم شیرینتری دارند.

استفاده از انگورهای پلاسیده و خراب برای تهیه کشمش ممنوع است زیرا در طعم و مزه محصول نهایی اثر گذار بوده و کشمش را کاملا بی کیفیت کرده و از مرغوبیت آن می کاهد.

خوشه ها و دانه های انگور را به دو روش سایه خشک و آفتاب خشک می توان به کشمش تبدیل کرد که کاملا ارگانیک و بهداشتی بوده و سرشار از انواع مواد مغذی و پر خاصیت می باشند.

کشمش به روش سایه خشک به این صورت تهیه می شود که خوشه های انگور را در محیطی سربسته و به دور از نور خورشید به کمک نخ از سقف یا طنابی آویزان می کنند.

بعد به مدت پنجاه الی شصت روز به این صورت نگه می دارند تا خشک شوند معمولا توصیه می شود انگورها را نشویید تا عمل خشک کردن طولانی تر نشود اما چنانچه شست وشو دادید اجازه دهید تا آب آنها کاملا گرفته شود و باید در مکان مورد نظر هوا جریان داشته باشد تا مانع فاسد شدن انگورها گردد.

چون در این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی شود کشمش به دست آمده کاملا سالم بوده و رنگ طبیعی انگور را حفظ می کند و ارزش غذایی بالایی دارد اما کشمش آفتابی یا آفتاب خشک همان طور که از نامش مشخص است با قرار دادن دانه های انگور زیر نور آفتاب تهیه می شوند.

می توان ملحفه ای را در معرض نور خورشید قرار داده و دانه های انگور را به مدت دو هفته روی آن گذاشت تا خشک شوند.

در این روش اگرچه به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی کشمش سالمتری به دست می آید اما چون در معرض تابش نور خورشید قرار گرفته اند بسیاری از ویتامینهای خود را از دست می دهند و رنگ تیره تری پیدا می کنند.

باید مراقب بود که کاملا خشک نگردند زیرا سفت و غیر قابل استفاده می گردند، همچنین در این روش چون در معرض گرد و غبار قرار می گیرند ممکن است در کیفیت آنها تاثیر نامطلوبی بر جای داشته باشد.

دو روش طرز تهیه کشمش پلویی طلایی صنعتی را در اینجا توضیح خواهیم داد:

امروزه برای تهیه کشمش از روشهای صنعتی نیز استفاده می شود که به کمک این روشها می توان حجم بالایی از انگور را در زمان کوتاه تری خشک و به کشمش تبدیل کرد، این روشها عبارتند از;

1-کشمش تیزابی: در این روش از تیزاب استفاده می شود، انگورها را داخل محلول تیزاب فرو می برند و ظرف پنج الی هشت روز کشمش آماده می شود.

حبه های کشمش نسبتا درشتی دارد و رنگ کشمش تیزابی سبز مایل به زرد است و به دلیل استفاده از تیزاب که حاوی روغن است کشمشها چرب بوده و سطح خارجی براقی دارد و کاملا قابل تشخیص هستند.

2-کشمش طلایی یا گوگردی: در این روش بعد از آنکه انگور را با محلول تیزاب آغشته کردند در معرض دود گوگرد قرار می دهند تا خشک شوند.

رنگ این نوع کشمش زرد مایل به قهوه ای است که برای سلامتی مضر بوده و توصیه می شود از مصرف آن خودداری گردد زیرا برای کلیه ها بسیار مضر است.

لذا جهت خرید کشمش پلویی طلایی باید اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید تا محصولی اعلا و درجه یک را خریداری و مصرف نمایید.

قیمت کشمش پلویی طلایی عمده

قیمت کشمش پلویی طلایی عمده کشمش پلویی طلایی در کشور ما از مصرف بالایی برخوردار است و در بسیاری از غذاها از جمله عدس پلو با گوشت چرخ کرده، مرصع پلو، کشمش پلو با مرغ استفاده می گردد.

ماش پلو ساده، ماش پلو با گوشت چرخ کرده و انواع شیرینی جات و کوکی ها و کیکهای صنعتی و خانگی نیز از دیگر مواردی است که کشمش پلویی در آن استفاده می شود.

خواص کشمش پلویی طلایی بسیار زیاد است که به ذکر چند نمونه از آن می پردازیم:

در واقع کشمش پلویی طلایی یک داروی طبیعی است که در طب سنتی جهت افزایش اشتها تجویز می شود و رنگ زیبایی داشته و غذا و شیرینجات را نیز خوش رنگ و رو می کند‌ و مصرف بالایی در کشور دارد.

باعث دفع سموم بدن شده و جهت درمان بیماری نقرس و رماتیسم توصیه می شود و چون مقادیر بالایی فیبر دارد برای جلوگیری و درمان بیماری یبوست مناسب بوده و روده ها را کاملا پاکسازی می کند.

چربی خون را کاهش داده و به دلیل اینکه انواع ویتامینهای گروه B را دارست جهت بهبود عملکرد مغز و رفع افسردگی و مشکلات عصبی مفید بوده و بسیار آرامش بخش است.

این نوع کشمش یک خونساز طبیعی است و مصرف آن برای تحکیم استخوانها و رشد کودکان و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار سفارش شده است.

حاوی فسفر فراوانی است که از زوال عقل در کهنسالی پیشگیری می کند و برای افرادی که فعالیت فکری دارند توصیه می شود.

حاوی آنتی اکسیدان بوده که از تخریب سلولی جلوگیری کرده و باعث مهار رادیکالهای آزاد در بدن و در نتیجه پیشگیری از ابتلا به سرطان و حتی درمان آن می شود.

این نوع کشمش دارای مواد ضد میکروبی است که مانع رشد باکتری های دهان و دندان می شود و از پوسیدگی دندانها جلوگیری کرده و دهان را خوشبو می کند.

مقوی قلب است و از بالا رفتن ناگهانی انسولین بعد از مصرف غذا در بدن پیشگیری می کند به همین دلیل نقش اساسی در کنترل دیابت ایفا می کند.

بسیار انرژی زاست و به دلیل طعم خوبی که دارد مورد علاقه کودکان است و برای اطفالی که خوش خوراک نیستند انتخاب خوبی جهت تامین ویتامینهای مورد نظر بدنشان و تامین انرژی لازم آنهاست.

قیمت کشمش پلویی طلایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و چنانچه قصد خرید به صورت عمده دارید بهتر است از طریق وبسایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

با خرید مستقیم و به صورت آنلاین و حذف واسطه ها محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن در زمانی کوتاه دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما