خرید کشمش قرمز هسته دار در سایز های درشت و ریز با کیفیت درجه یک

کشمش قرمز هسته دار به دلیل کربوهیدراتهایی که دارد، ذخیره انرژی خوبی برای ورزشکاران است و پتاسیم با خستگی و عضلات مقابله می‌ کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش قرمز هسته دار در سایز های درشت و ریز با کیفیت درجه یک

کشمش قرمز هسته دار

کشمش قرمز هسته دار طعم بسیار شیرین آن یک سیگنال واضح است، در واقع، کشمش قرمز هسته دار سرشار از قندهای قابل جذب مستقیم است: گلوکز و فروکتوز، به دلیل طعم شیرین آن مورد علاقه کودکان نیز می باشد.

کشمش بسیار غنی از فلاونوئیدها، اجزای ضروری برای فیزیولوژی گیاه است و خواص مختلفی بر سیستم قلبی عروقی ما دارد، فلاونوئیدها دارای ظرفیت آنتی اکسیدانی قوی هستند و بنابراین متحدان عالی برای مهار تشکیل رادیکالهای آزاد هستند که علل اصلی تصلب شرایین هستند.

راز خواص مفید کشمش، به خصوص کشمش قرمز، در پوست آن نهفته است، جایی که رسوراترول وجود دارد، فنلی که از گیاه در برابر باکتریها و قارچها محافظت می کند.

علاقه به رزوراترول برای سلامت انسان به دلیل مطالعات انجام شده در آزمایشگاه (نه روی انسان) است که فعالیت ضد سرطانی بالقوه این ترکیب را نشان می دهد.

علاوه بر این، به نظر می رسد رسوراترول یک متحد ارزشمند در محافظت از قلب و در بهبود حساسیت به انسولین است که به کنترل بهتر قند خون تبدیل می شود.

کشمش عنصر مهمی برای پیشگیری از پوکی استخوان است، این ماده معدنی همچنین قادر است تمام انرژی را از قندها بدست آورد که برای حفظ کارآمد مغز و عملکرد حافظه استفاده می شود.

انگور خشک خواص مفید خود را از دست نمی دهد برعکس! به نظر می رسد کشمش می تواند حس گرسنگی را کاهش دهد زیرا می تواند سطح لپتین را در خون افزایش دهد، هورمونی که حس سیری را به مغز منتقل می کند.

کشمش می تواند در پیشگیری از اضافه وزن و چاقی بسیار مفید باشد، در کشمش در واقع با کم آبی بودن، قندها غلیظ می شوند و این باعث افزایش کالری نسبت به انگور تازه می شود، به همین دلیل مقدار توصیه شده کشمش (و به طور کلی میوه خشک) 30 گرم است.

کشمشها در واقع حاوی مواد مختلفی مانند سلولز، نشاسته، تانن و مهمتر از همه روغن هستند، کشمش حاوی 70 درصد اسید لینولئیک است که یک اسید چرب غیراشباع ضروری است که قادر به کاهش کلسترول اضافی در خون است.

برای بهره مندی از این خاصیت، باید کشمش را به صورت ارگانیک انتخاب کنید و آن را به صورت خام، هرگز پخته و مهمتر از همه سرخ کردنی مصرف نکنید، باید در جای خنک و دور از منابع نور و گرما نگهداری شود.

مطالعات نشان داده اند که کشمش می تواند با عفونتهای باکتریایی در روده و سایر سیستمها مقابله کند، کشمش سه عضو اصلی را تحریک می کند: کلیه ها، کبد و روده ها.

کشمش سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است، در حالی که پلی فنولهای آنتی اکسیدانی و ضد التهابی متعددی در پوست گونه سیاه آن متمرکز شده است.

به طور کلی، بهترین زمان برای خوردن کشمش، به غیر از صبحانه، میان وعده های نیمه صبح یا بعد از ظهر است تا انرژی لازم جهت انجام باقی فعالیتهای روزانه فراهم شود.

به طور کلی، یک مشت کشمش در روز باید کافی باشد، ترجیحاً دور از وعده های غذایی و به ویژه در هنگام صبحانه کشمش چربی می سوزاند، متابولیسم را سرعت می بخشد، اما همچنان حاوی 60 گرم کالری است (که با کشمش به 300 کالری می رسد ) به ازای هر 100 گرم میوه.

فواید کشمش قرمز به خوبی شناخته شده است، این میوه دارای خواص مختلفی است، از جمله شناخته شده ترین آنها عبارتند از: جوانسازی پوست، کنتراست خستگی و پیشگیری از وضعیت کم خونی.

اگرچه کشمش قرمز دارای شاخص گلیسمی بالایی است، اما تصفیه کننده و سم زدا است، کشمش، سرشار از خواص مفید، توانایی درمان یبوست، سوء هاضمه، خستگی، فشار خون بالا را دارد.

کشمش در هر 100 گرم حدود 283 کالری دارد، بنابراین یک غذای کاملاً پر کالری است، اما این بدان معنا نیست که کسانی که می خواهند وزن خود را کنترل کنند باید آن را کنار بگذارند، فقط باید مصرف خود را محدود کنند.

کشمش عمدتاً حاوی کربوهیدراتها، به شکل قندهای ساده، تقریباً بدون چربی، مقدار کمی پروتئین، اما مقدار مناسبی فیبر و بالاتر از همه مقدار مناسبی از نمکهای معدنی، از جمله آهن، پتاسیم، سدیم، کلسیم و فسفر است.

در واقع، به عنوان میوه خشک، حاوی این نمکهای معدنی غلیظ مهم است، ما همچنین مقادیر خوبی از ویتامینها و به‌ویژه ویتامین E، ویتامینی با فعالیت آنتی‌ اکسیدانی قوی و ویتامینهای گروه B را پیدا می‌ کنیم که برای عملکرد صحیح سیستم عصبی و گلبولهای قرمز ضروری هستند.

همانطور که می دانیم کشمش دارای خواص مفید بی شماری برای سلامتی ما است و کشمش تمام این فواید را در خود متمرکز می کند، خواص آن بیشتر به دلیل فیبرها و املاح معدنی موجود در کشمش و همچنین برخی ویتامینها و ترکیبات آنتی اکسیدانی است.

به لطف الیاف موجود در پوست، کشمشها خاصیت ملین دارند، در واقع فیبرهای محلول آب را جذب کرده و عبور روده را تسهیل می کنند و روده را سالم و فعال نگه می دارند.

از جمله خواص کشمش فواید آن برای استخوانها و عضلات نیز می باشد، در واقع، کشمش سرشار از کلسیم است و به سلامت استخوانها و ماهیچه ها کمک می کند.

کشمش به دلیل کربوهیدراتهای موجود در آن، ذخیره انرژی خوبی برای ورزشکاران و بانوان است و پتاسیم با خستگی و خستگی عضلات مقابله می کند.

با آنتی اکسیدانهای خود (پلی فنولها، کاتچینها، رسوراترول) کشمشها می توانند تولید کلسترول را کاهش دهند، بنابراین یک عمل کاهش دهنده کلسترول انجام می دهند.

پتاسیم موجود در کشمش به تنظیم فشار خون کمک و آهن از کم خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری می کند و در نتیجه سیستم قلبی عروقی ما را سالم نگه می دارد، آنتی اکسیدانها همچنین از یکپارچگی رگهای خونی محافظت می کنند.

کشمشها به دلیل وجود پلی فنولها، کاتچینها و رسوراترول، مواد ضروری برای سلامت بدن، خواص آنتی ‌اکسیدانی دارند، زیرا سلولها را از آسیب رادیکالهای آزاد محافظت می‌ کنند.

کشمش علاوه بر اثر آنتی اکسیدانی، دارای اثر ضد التهابی نیز هستند، بنابراین در برابر کلیه بیماریهای التهابی اثر پیشگیرانه دارند.

به لطف اولئانولیک اسید، مولکولی با خاصیت ضد التهابی، کشمشها از دندانها و لثه ها محافظت و به لطف خواص ضد میکروبی خود، به مقابله با شروع پوسیدگی کمک می کنند،

انواع کشمش را می توان به صورت عمده از طریق این مجموعه تجاری تهیه نمود زیرا تامین کننده اصلی به حساب می آید و توانایی تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی را دارد، طبعا در چنین شرایطی می توان خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما