خرید کشمش طلایی در مراغه به صورت مستقیم

کشمش طلائی مراغه یکی از پرفروش ترین میوه های خشک بازار محسوب می‌شود. این محصول که از تنوع بالایی برخوردار است، از طریق خشک کردن انواع انگور با روش های مختلف به دست می آید. در حال حاضر کشور ما به عنوان یکی از صادرکنندگان مهم کشمش شناخته می شود.

از میان معروف‌ترین انواع کشمش صادراتی، می‌توان به کشمش طلایی مراغه اشاره کرد. کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول موجب شده که حجم بالایی از کشمش صادراتی به شهرستان مراغه اختصاص داشته باشد. و پخش کننده کشمش علا در سراسر نقاط ایران است.

امروزه، صادرکنندگان با تهیه انواع کشمش مرغوب مراغه اقدام به صادرات این محصول می کنند. اگر شما نیز به دنبال مرکز فروش کشمش مراغه صادراتی هستید.

کشمش محصولی است که تنوع زیادی دارد. اگر نگاهی به بازار فروش این محصول داشته باشیم، با محصولات گوناگونی چون کشمش پلویی، کشمش سبز، کشمش سیاه و… مواجه می‌شویم. این محصولات از طریق خشک کردن انواع انگور و با شیوه‌های مختلف تولید شده‌اند. مرغوبیت و جنس انگوری که برای تولید کشمش مورد استفاده قرار می گیرد، تاثیر زیادی بر کیفیت نهایی کشمش دارد. همچنان که شیوه تولید و فرآوری کشمش نیز اهمیت زیادی دارد. برای مثال برخی از انواع انگور سیاه و مویز که به شیوه خشک کردن خوشه‌ای تولید می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار است.

اگر بخواهیم برخی از محصولات با کیفیت در این زمینه را نام ببریم، می‌توانیم به انواع کشمش مراغه اشاره کنیم. کیفیت بالای کشمش مراغه موجب شده که این محصول در میان اقلام صادراتی جای داشته باشد. کشورهای روسیه، اوکراین، آلمان، عراق، ترکیه، سوئد، سوریه،کویت و لبنان برخی از خریداران بین المللی کشمش مراغه هستند.

شهرستان مراغه به دلیل برخورداری از شرایط مناسب برای تولید محصولات کشاورزی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است‌. تاکستان های این شهرستان منبع تأمین مواد اولیه برای تولید انواع کشمش صادراتی می باشد. سالانه هزاران تن از محصولات کشت شده در این شهرستان، پس از گذراندن مراحل مختلف برای ورود به بازارهای جهانی آماده می‌شوند. در حال حاضر کارخانجات متعددی در زمینه تولید و عرضه کشمش مراغه فعالیت می‌کنند. در این کارخانه‌ها با استفاده از دستگاه های مدرن، حجم بالایی از انواع کشمش با بهترین کیفیت تولید و بسته بندی می شود. استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته برای فرآیندهای شستشو، تفکیک، خشک کردن و بسته بندی موجب شده تا کشمش تولید شده در این کارخانه ها، از کیفیت لازم برای صادرات برخوردار باشد. توزیع کشمش مراغه به شکل های مختلفی صورت می گیرد. صادرکنندگان موفق همواره سعی دارند تا با مراجعه به توزیع کنندگان معتبر، کشمش مراغه را با کیفیت و قیمت مناسب مناسب تهیه کنند.

اما اگر قرار باشد محصول تاپ این منطقه را نام ببریم، آن محصولی نیست جز کشمش کالیفرنی که به آن انگوری یا طلایی نیز گفته می شود. این کشمش بی هسته بسیار برای صادرات مناسب است و کیفیت تولیدی این مناطق در ایران سرآمد می باشد.

شاخص ترین تولید شهر مراغه، کشمش طلایی یا انگوری می باشد که به صورت بی هسته بوده و برای صادرات بسیار مناسب است.

علاوه بر کشمش های صادراتی که این مجموعه تولید و بسته بندی می کند محصولاتی نظیر کشمش آفتابی از تولیدات مراغه نیز که برای بازار داخلی کاربرد دارد، با قیمت مناسب و خوب به فروش می رساند.

قیمت کشمش آفتابی در ایران با توجه به زمانی که در آن هستیم یعنی اواسط تابستان ۹۹ طبیعتاً میزان موجودی انواع کشمش به خصوص آفتابی که برای فروش داخل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد رو به اتمام می رود، طبیعتا وقتی در کشور ما محصولی کم و کمتر می شود قیمت آن نیز ممکن است افزایش پیدا کند. زمانی که در آن قرار داریم قیمت کشمش آفتابی به ۱۷۵۰۰ تومان رسیده است آن هم در نوع بی هسته و این مورد نیز مشتریان بدانند که میزان مصرف به این علت بالا رفته که برای ماه محرم و صفر از کشمش پلویی که از محصول آفتابی در کارخانه پس از شستشو به دست می آید زیاد شده است. اما با این اوصاف چون شما با یک مرکز تولیدی سروکار دارید طبیعتاً بار همیشه و در طول سال موجود هست و جای نگرانی هم وجود ندارد، هم کشمش پلویی کارتون شده و هم کشمش آفتابی که به صورت کیسه ای و فله عرضه می شود.

صادرات انواع کشمش در دنیا همانگونه که می دانید کشمش را از خشک نمودن میوه مفید انگور بدست می اورند.این میوه خشک همواره جایگاه بسیار خوبی در بین ایرانی ها و بسیاری از کشورهای جهان داشته است.کشمش ها را می توان در انواع طعم و رنگ خوش لعاب خریداری نمود.کشمش جزو معدود میوه های خشکی است که در داشتن برخی مواد مفید برای بدن از انگور نیز بهتر می باشد.صادرات خشکبار معمولاً یکی‌ از بهترین و پررونق ترین صادرات در دنیا می باشد.صادرات کشمش نیز مانند صادرات انواع مغز ها و میوه های خشک بسیار رایج شده است. چرا کشمش مراغه؟ مراغه به فروش و تولید انگور و کشمش معروف می باشد.این شهر یکی از تولید کنندگان برتر انواع کشمش در ایران است.شهر مراغه واقع در استان آذربایجان شرقی، سالانه مقادیر زیادی انگور کشت کرده و بخش عمده آن معمولاً به کشمش تبدیل می شود.باغ های انگور موجود در این شهر به بیش از سه هزار هکتار می رسد.در بهترین حالت این شهر سالانه قادر به تولید و برداشت ۲۸ هزار تن انگور می باشد. توجه به کشت انواع مختلفی از انگور کشمش های تولیدی مراغه نیز تنوع زیادی دارند.از انواع انگور کشت شده می توان به یاقوتی،صاحبی،فخری،لعل،عسگری،آلدرق،پیکامی یا قلمی و … اشاره نمود.با ما همراه باشید تا درباره خرید کشمش فخری مراغه بخوانید.

کشمش فخری مراغه از بهترین انواع کشمش همانطور که گفته شد یکی از انواع انگور که در این شهر به وفور کشت می شود انگور فخری می باشد.این انگور دانه های درشت و طعم شیرینی دارد. علاوه بر آن نازک است که آن را برای تبدیل به کشمش بسیار مناسب می کند. اما برای تولید کشمش فخری انگور آن را زمانی که به خوبی رسید و شیرین شد با استفاده از آفتاب و یا سایه خشک می نمایند.البته روش های صنعتی تولید کشمش نیز امروزه در کشور ما استفاده می شود.در این روش ها با وجود دستگاه های خشک تمام اتوماتیک دیگر نیازی به دخالت دست نمی باشد.

کشمش فخری در ایران فروش بسیاری داشته و صادر تیز می گردد. انواع ارگانیک و تیزآبی آن را می‌توانید در بازار مشاهده نمایید.کشمش فخری مراغه از جمله انواع کشمش پر تقاضا بوده و خریداران بسیاری دارد.با توجه به گوشتی بودن و طعم فوق العاده آن می‌توان پیش‌بینی کرد چرا.این نوع کشمش اگر به صورت طبیعی بدون اضافه نمودن هیچ گونه ماده مصنوعی خشک گردد،رنگی تیره خواهد داشت.اما می توانید ان را در رنگ های سبز و زرد نیز خریداری نمایید.این نوع کشمش معمولاً با استفاده از ماده تیزاب و گوگرد زنی به این رنگ در می آید. برای صادرات نیز از این نوع آن استفاده می شود.خرید کشمش فخری مراغه در این مجموعه نیز صورت می گیرد.

خرید کشمش طلایی در مراغه به صورت مستقیم

بهترین نوع کشمش طلایی کدام است

بهترین نوع کشمش طلایی کدام است کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری و پلویی زرد نیز گفته می شود بهترین محصول صادراتی کشورمان در زمینه این خشکبار پرطرفدار محسوب می شود

انواع کشمشی که در بحث صادرات مناسب هستند را در این مجموعه تولید می‌کند که می توان به کشمش گلدن یا طلایی تولید ملکان (به این صورت که بار را به صورت فله از باغداران ملکانی خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای شستشو و فرآوری آن انجام

آشنایی با شرایط مهم برای نگهداری از کشمش ارگانیک

نگهداری کشمش بایستی در مکان سرد، خشک و تاریک نگهداری شود. از نگهداری آن در مکان‌های مرطوب بپرهیزید، زیرا امکان رشد کپک‌ها وجود دارد. اگر فضای کافی در یخچال برای نگهداری کشمش ندارید، می‌توانید از کابینت‌های تاریک استفاده کنید. فقط آنها را در نزدیکی گاز قرار ندهید. اگر کشمش را در دمای محیط نگهداری کنید، حداکثر تا شش ماه و اگر در یخچال و ظروف در بسته و غیر‌قابل نفوذ قرار داده‌اید می‌توانید زمان نگهداری را تا یک‌سال افزایش دهید. یکی دیگر از مشکلات، امکان حمله حشرات است پس قبل از نگهداری از نبود تخم حشرات یا خود حشرات مطمئن شوید. سفت شدن یا خشک شدن بیش از حدنگهداری طولانی مدت کشمش در هوای آزاد یا حتی در یخچال باعث سفت‌شدن آن می‌شود. به همین دلیل گفته می‌شود کشمش حتما باید در ظروف در بسته نگهداری شود. در یخچال نیز به‌دلیل کریستالیزه شدن قند موجود در آن ممکن است رفته رفته کشمش‌های سفتی داشته باشید. خشک یا سفت شدن کشمش به معنای فاسد شدن آن نیست، اما اگر هر‌گونه تغییر طعم، بو یا رنگ در آنها مشاهده کردید بهتر است آنها را دور بریزید. برای تازه‌سازی و گوشتی کردن مجدد کشمش می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید: ریختن کشمش‌ها در ظرف آب جوش و قرار دادن در ظرف تا زمانی که نرمی مورد نظر شما حاصل شود (به مدت 10 ـ 5 دقیقه)، سپس آبکشی و گرفتن آب اضافی با دستمال تمیز. کشمش‌ها را در ظرف مناسب ماکروویو به صورت یک لایه پخش کنید. مقدار بسیار کمی آب (10 سی‌سی به ازای 250گرم کشمش) روی آنها ریخته و در ظرف را بگذارید. سپس به مدت 60- 30 ثانیه در ماکروویو قرار دهید. ظرف را خارج و محتویات آن را هم بزنید و اجازه دهید دو سه دقیقه در دمای محیط باقی بماند. در نهایت آب اضافی را با دستمال بگیرید.

کشمش آفتابی چگونه تولید می شود

کشمش آفتابی چگونه تولید می شود در این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی اقدام به تهیه کشمش آفتابی می‌نمایند. کشمش تهیه شده در این روش رنگ قهوه‌ای تیره داشته و کمی خشک می‌باشد. مدت لازم برای خشک شده حبه، نسبت به نوع انگور و شرایط آب و هوایی ۲۰-۱۵ روز می‌باشد. بعد از خشک شدن قسمت بالای حبه‌ها که تحت معرض خورشید قرار می‌گیرند با برگرداندن خوشه‌ها اقدام به خشک کردن قسمت‌های پایین حبه‌ها می‌نمایند. بعد از خشک کردن کافی حبه ها، حبه‌های خشک شده را از چوب خوشه جدا می‌کنند. در مناطقی که پاییز زود رس دارند در برخی سال‌ها بارندگی‌های زود هنگام به حبه‌های در حال خشک شدن آسیب می‌رساند. برای جلوگیری از خسارت باران روی خوشه‌ها چادر‌های پلاستیکی پهن می‌کنند.

خشک کردن در آفتاب (کشمش آفتابی) خوشه های انگور را به طنابی گره زده و آن‌ها را در برابر نور آفتاب آویزان کنید. در روش آفتابی بسته به میزان آفتابی بودن منطقه و درجه حرارت محیط ۱۵ تا ۲۰ روز، طول می کشد که حبه های انگور کاملا خشک شوند. دقت کنید مکانی را برای این کار انتخاب کنید که دور از گرد و غبار و آلودگی هوای محیط باشد. همچنین بعد از گذشت یک هفته و خشک شدن قسمت بالای حبه ها آن ها را جابه جا کنید تا قسمت های دیگر نیز خشک شود. رنگ کشمش تهیه شده به این روش سبز مایل به قهوه ای تیره است. انگور‌های خشک شده را از ساقه جدا و آن‌ها را در محیطی خشک و خنک نگهداری کنید. نکته: اگرچه این روش زمان کمتری می گیرد، ولی توجه داشته باشید تابش نور خورشید، باعث از بین رفتن مقدار زیادی از ویتامین های موجود در انگور به ویژه ویتامین آ، ویتامین ب و ویتامین ث شده و از کیفیت کشمش شما کاسته می شود.

درباره کشمش طلایی بیشتر بدانیم

این میوه خشک شده سرشار از مواد معدنی می باشد که دارای خواص بی شماری می باشد. با استفاده از این میوه شما می توانید بسیاری از بیماری های خود را درمان کنید. خواص کشمش به دلیل ترکیبات فوق العاده آن می باشد که غنی از مواد معدنی می باشد. ارزش غذایی ۱۰۰ گرم این میوه خشک شده دارای ۲۹۵ کالری می باشد. ترکیبات ۱۰۰ گرم عبارتند از: • پتاسیم به مقدار ۲۳ درصد • کربوهیدارت ۲۶ درصد • ویتامین ث ۹ درصد • منیزیم ۷ درصد • ویتامین ب ۱۲ به مقدار ۱۰ درصد • فیبر موجود در این میوه ۲۸ درصد • پروتئین ۵ درصد • کلسیم ۲ درصد

خواص کشمش طلایی خوردن چند عدد کشمش در روز به تقویت حافظه کمک کرده و افراد را از ابتلا به بیماری آلزایمر مصون می‌دارد. ۱. خواص آنتی اکسیدانی زمانی که شما در رژیم غذایی خود از مواد غذایی آنتی اکسیدانی استفاده کنید با این کار از تخریب شدن سلول ها جلو گیری می کنید. آنتی اکسیدان ها دارای خواص ضد سرطانی و ضد تخریب سلول های بدن می باشند. اگر شما در طول روز از این میوه خشک استفاده کنید در واقع جلوگیری از سرطان های مختلف نموده اید. ۲. کاهش فشار خون فشار خون بالا می تواند دلیل رژیم غذایی نا مناسب باشد اما با استفاده از این میوه خشک می توانید فشار خون خود را کاهش دهید. خواص کشمش به دلیل داشتن پتاسیم می تواند مقدار قابل توجهی فشار خون را کنترول نمایید. اگر مبتلا به فشار خون هستید لازم است در رژیم غذایی خون از پتاسیم استفاده نمایید. ۳. کاهش دهنده استرس اگر جز افراد استرسی هستید لازم است با دمنوش های مختلف کشمش استفاده کنید. با استفاده از دمنوش های آرامبخش و این میوه مقوی می توانید استرس خود را کاهش دهید. اگر جز افراد پر مشغله که در طول روز مقدار زیادی انرژی برای کار خود می گذارید و دچار استرس های کاری هستید توصیه می شود این میوه خشک را با خود داشته باشید. ۴. تقویت کننده نور چشم همیشه برای تقویت نور چشم و حفظ سلامتی چشم هایم هویچ را توصیه نموده اند. شاید تا به حال در مورد خواص کشمش برای افزایش نور چشم و سلامتی چشم اطلاعات کافی نداشتید. این میوه خشک شده با ترکیباتی که دارد می تواند نور چشم را افزایش داده و چشم را از تنبلی و ضعیف شدن نجات دهد. اگر جز افرادی هستید که در طول شبانه روز ساعات زیادی را مطالعه می کنید بهتر است کشمش را به همراه خود داشته باشید. ۵. رفع کننده کم خونی یکی دیگر از خواص کشمش رفع کم خونی می باشد. افرادی که کمبود آهن باعث کم خونی شان شده است لازم است از این میوه خشک شده به طور منظم استفاده نمایند. ۶. درمانگر التهاب ها و عفونت ها اگر دچار عفونت ها و التهاب های مزمن گردیده اید می توانید برای درمان کشمش را انتخاب کنید. خواص کشمش با داشتن آنتی اکسیدان های قوی ضد التهابی به طور کلی می تواند عفونت ها و التهاب ها را از بین ببرد. علاوه بر این پلی فنلی موجود در کشمش می تواند برای سرماخوردگی بسیار مفید باشد. ۷. محافظت کننده دهان و دندان کشمش در ترکیب خود الئانولیک اسید دارد که می تواند از پوسیدگی دندان ها جلو گیری نماید. علاوه بر این به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی می تواند از عفونت های دهان و لثه پیشگیری کند. برای داشتن دندان های سالم و زیبا بهتر است به جای قند همراه چای از کشمش استفاده کنید. ۸. جلو گیری از ریزش مو خانم ها و آقایانی که از ریز مو رنج می برید و احساس می کنید مو های تان آن زیبایی را که می خواهید را ندارد بهتر است کشمش را در رژیم غذایی خو اضافه کنید. یکی از مهم ترین خواص کشمش جلو گیری از ریزش مو می باشد. ویتامین های موجود در این میوه خشک شده می تواند کمبود های بدن را بر طرف ساخته و مانع ریزش مو شود. ۹. درمان شوره سر مصرف روزانه کشمش به دلیل رزوراترول های موجود در آن باعث کاهش التهاب پوست سر شده و به درمان شوره سر کمک می کند. ۱۰. جوان سازی پوست صورت مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های موجود در کشمش با افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست شده و به درمان چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کنند. رزوراترول های موجود در کشمش به پاک سازی خون و پاک سازی پوست کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. ۱۱. آکنه و جوش صورت منیزیم و پتاسیم موجود در کشمش به سم زدایی و پاک سازی خون کمک می کنند و به این ترتیب باعث درمان آکنه و جوش صورت می شوند. همچنین مصرف کشمش سیاه با سم زدایی کبد به سم زدایی پوست و در نتیجه درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند. ۱۲. مانع بروز سنگ کلیه افرادی که دچار سنگ کلیه و یا نارسایی ها کلیویی هستید می توانید از کشمش به دلیل داشتن پتاسیم استفاده کنید. ۱۳. کاهش و افزایش وزن شاید برای شما هم جالب باشد که چطور می شود این میوه خشک شده بتواند باعث کاهش وزن و هم افزایش وزن شود. اگر این میوه خشک را به تنهای استفاده کنید و در رژیم غذایی شما همیشه موجود باشد به دلیل مقدار زیاد فیبر می تواند باعث لاغری تان شود. اگر شما همراه با دمنوش و در طول روز کشمش را به همراه داشته باشید به دلیل داشتن قند های طبیعی می تواند باعث افزایش وزن شما گردد. این خواص کشمش واقعا فوق العاده می باشد. ۱۴. خواص کشمش برای خانم های باردار طوری که همه ما میدانیم خانم های باردار در این زمان دچار کمبود آهن می شوند. کمبود آهن برای مادر و جنین می تواند خطر آفرین باشد برای پیشگیری از عوارض کمبود آهن می توانید از این میوه خشک استفاده کنید. ۱۵. نوزادان و کودکان کشمش غنی از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم و منیزیم هستند که به رشد ذهنی و جسمی کودک کمک می کنند. کشمش به دلیل مقادیر بالای فیبر که دارد به بهبود حرکات روده به درمان یبوست در کودکان کمک می کند. کشمش به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد به درمان تب بالا در نوزادان و کودکان کمک می کند. کشمش باعث تقویت حافظه در نوزادان و کودکان می شود. ۱۶. درمان اسهال و یبوست رژیم غذایی نا سالم و غذا های فست فودی می تواند باعث اسهال و یا یبوست گردد. گاه به دلیل رعایت نشدن نظافت می تواند این اختلالات بروز یابد برای درمان اسهال و درمان یبوست کافیست این میوه خشک شده را استفاده کنید. این میوه به دلیل داشتن مقدار زیاد فیبر می تواند حرکات روده شما را بهبود بخشد. ۱۷. پوکی استخوان یکی از شایع ترین بیماری ها پوکی استخوان می باشد که به طور عموم به سراغ خانم ها خواهد رفت. خانم ها به دلیل دوره های بارداری دچار پوکی استخوان می گردند برای پیشگیری از این بیماری توصیه ما به خانم ها این میوه خشک می باشد. چرا که با داشتن مقدار زیاد کلسیم می تواند کمبود های بدن را رفع نماید. ۱۸. حافظه مقادیر بالای بور موجود در کشمش باعث تقویت حافظه شده و خطر ابتلا به بیماری های زوال عقل یا آلزایمر را کاهش می دهد. ۱۹. کبد بیوفلاوونوئید های موجود در کشمش با سم زدایی و پاک سازی خون و بدن به سلامت کبد و درمان بیماری های کید کمک می کند. ۲۰. مفید برای بدن سازی آقایان و خانم های که در رشته های بدن سازی فعالیت دارید کشمش را فراموش نکنید. خواص کشمش همچون دارو ها و قرص های پروتئینی می تواند موثر باشد اگر بجای پروتیئن های مصنوعی از کشمش استفاده نماید می تواند موثر تر واقع شود. کافیست در هنگام ورزش این میوه خشک را به همراه داشته باشید.

کشمش طلایی یا کشمش گوگردی در کشور‌های اوپایی و آمریکایی معمول است. در این روش به دلیل استفاده از محلول قلیا و دود گوگرد کشمش بدست آمده رنگ زرد طلایی به خود می‌گیرد. البته امروزه ثابت شده است که محلول قلیا برای سلامتی انسان مضر بوده و استفاده از این روش منسوخ شده است. در این روش ابتدا خوشه‌ها چیده شده و در داخل سبد قرار می‌گیرد و بمدت ۳-۲ ثانیه در داخل محلول قلیا فرو می‌برند و سپس با آب سرد خوشه‌ها شستشو می‌شوند.

توزیع انواع کشمش طلایی در مراغه به صورت عمده

توزیع انواع کشمش طلایی در مراغه به صورت عمده مشتریانی که به دنبال خرید عمده کشمش طلایی هستند می خواهند این محصول را در حجم بالایی خریداری نمایند و به قیمت اهمیت فوق العاده ای می دهند. این مشتریان می توانند با خرید از نمایندگی ها کشمش را با قیمتی ارزان تهیه کنند.

فروش فوق العاده کشمش طلایی در بازار مراغه

خواص شگفت انگیز کشمش طلایی مراغه کشمش ماده مغذی است که جز دسته خشکبار به شمار می رود و در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. در میان انواع کشمش ها، کشمش مراغه پر طرفدار و مشهور بوده که متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است.

پخش مستقیم کشمش طلایی با بهترین کیفیت

پخش مستقیم کشمش طلایی با بهترین کیفیت صادرات کشمش طلایی به صورت مستقیم، از طریق نمایندگی های پخش، و فروش این محصول از طرایق مختلفی انجام می پذیرد، که مصرف کشمش بین ما ایرانی ها قدمتی چندین هزار ساله دارد، طعم بسیار دلچسب این محصول خوراکی و البته خواص بسیار زیادی که دارد، باعث شده است، تا پس از گذشت قرن ها، همچنان از محبوبیت آن کاسته نشود، از ابتدای تولید انواع کشمش تا کنون، از شیوه های مختلفی برای تولید آن استفاده شده است..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما