خرید کشمش شانی بی دانه با قیمت ارزان و پخش آن به صورت عمده

خرید کشمش شانی بی دانه با قیمت ارزان و پخش آن به صورت عمده از طریق این نمایندگی امکان پذیر می باشد. کشمش یکی از معروف‌ ترین و پرطرفدار ترین میوه‌ های خشک است. مثل همه میوه‌های خشک شده شکر آن ها از کل میوه بیشتر است – در مقایسه با حجم آن. برای اضافه کردن سریع شکر به کشمش نیاز نیست. با این حال، کشمش فیبر و دیگر مزایای سلامت را فراهم می کند. این روش ارزان و قابل نگهداری برای اضافه کردن میوه در رژیم غذایی شما است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش شانی بی دانه با قیمت ارزان و پخش آن به صورت عمده

خرید کشمش شانی

خرید کشمش شانی خرید کشمش شانی با کیفیت و درجه یک از طریق این نمایندگی معتبر امکان پذیر می باشد و دارای یک بسته بندی با کیفیت و بهداشتی می باشد که با خاطری آسوده می توانید این محصول را دریافت کنید. اگرچه انگور مقداری از مواد مغذی خود را در فرایند خشک کردن از دست می دهد، کشمش هنوز هم یک منبع خوب از مواد شیمیایی ضد اکساینده شامل پلی فنل ها و اسیدهای فنولی و همچنین فیبر است.

ارتباط با رژیم غذایی کلی بهتر

بررسی داده‌های مربوط به سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۰۱ در خصوص وضعیت تغذیه و بهداشت ملی نشان داد که مصرف کشمش در این تحقیق به صورت کلی از رژیم غذایی با کیفیت بالاتری برخوردار بود. ان‌ها میوه‌ها، سبزیجات و غلات تازه‌تری نسبت به انهایی که کشمش نمی‌خوردند می‌خوردند. وزن کم، BMI، دور کمر کمتر، احتمال چاقی یا اضافه وزن کمتر ۳۹٪ بود و خطر ابتلا به سندرم متابولیک ۵۴٪ کمتر از کسانی بود که کشمش نمی‌خوردند.

پشتیبانی از Gut Microbiome

فیبر رژیمی یافت شده در کشمش، محلول و نامحلول است و شامل پری‌بیوتیک‌ها از جمله اینولین است. این پروبیوتیک‌ها به حمایت از رشد باکتری‌های «خوب» در روده کمک می‌کند، که می‌تواند به کاهش کلسترول، بهبود متابولیسم و عملکرد سیستم ایمنی کمک کند.

ارائه انرژی سریع

ورزشکاران استقامتی نیازمند سوخت به شکل کربوهیدرات‌ها طی جلسات تمرینی طولانی و مسابقات هستند. بسیاری از انان به پشه و ژل ورزشی روی می‌اورند، اما کشمش نیز به همین خوبی کار می‌کند. یک مطالعه کوچک نشان داد که ان‌ها به اندازه دانه‌های ژله‌ای ورزشی در بهبود عملکرد ورزشی در حین تمرین متوسط تا شدید مؤثر بودند.

بهبود سلامت دندان

برخی از مواد مغذی در کشمش از جمله اسید اولئانولیک، اسید لینولئیک و اسید لینولنیک، دارای خواص ضد میکروبی هستند که می توانند با باکتری هایی که باعث مشکلات دندانپزشکی مانند حفره و بیماری صمغ می شوند مقابله نمایند.

کشمش درمان ناباروری

قندهای طبیعی در کشمش فراوان هستند، و این به ازاد کردن بار انرژی کمک می‌کند. کشمش ها برای ازاد کردن انرژی برای جنسیت مفید هستند و در درمان اختلال نعوظ در مردان مفید هستند. کشمش برای بهبود گردش خون خوب است و یک افرودیسیاک طبیعی است. کشمش ها ارژینین دارند و به بهبود تحرک اسپرم کمک می کنند و به درمان ناباروری کمک می کنند.

کشمش برای مراقبت از پوست

اگر یکی از افراد به دلیل تاثیر خوبی که بر روی پوست می گذارد، از کیفیت خوب کشمش بهره مند شود. سلول های پوست از اسیب دیدن جلوگیری می شود و در جلوگیری از شکل گیری چین و چروک ها و غیره کمک خواهد کرد. اگر افراد روزانه کشمش مصرف کنند از پوست کنشی که در افراد مسن دیده می شود می توان جلوگیری کرد.

حضور رزوراترول در از بین بردن سلول های سمی از خون و کمک به تصفیه خون نیز می کند. کشمش‌هایی که در درمان سفید کردن و روشنایی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، پوست تغذیه می‌شود و براق می‌شود، و شرایطی مانند پسوریازیس که بطور منظم کشمش مصرف می‌شود، در محل نگهداری نگهداری می‌شوند.

کشمش برای موهای سالم

کشمش به حفظ موهای براق کمک می‌کند و مصرف منظم به سلامت مو کمک می‌کند. این روش باعث تسهیل رشد مو و سلول های فولیکول مو در هنگام داشتن کشمش به طور منظم بهبود می یابد.

کشمش سیاه مفید برای مشکل از دست دادن مو، جذب ویتامین C در داخل بدن کمک به جلوگیری از التهاب پوست و جلوگیری از اسیب سلول. همچنین می‌توان با مصرف مداوم این میوه، از بروز پدیده‌هایی مانند داندروف، طعم‌دار بودن و خارش پوست سر جلوگیری کرد.

کشمش برای خواب خوب است

افرادی که از خواب ناکافی یا بی خوابی رنج می برند ممکن است به کشمش مبتلا شوند. انها همچنین به کاهش فشار خون شناخته شده هستند. وقتی که کشمش به طور منظم گرفته شود، سطح استرس بدن کاهش می یابد و این امر کمک می کند تا قدرت ذهنی صحیح برای خواب خوب حاصل شود. سدیم در کشمش وجود ندارد و پتاسیم در مقادیر زیاد وجود دارد که باعث می شود کشمش یک غذای سالم خوب است.

کشمش تنظیم سطح کلسترول

کلسترول خوب افزایش می یابد و کلسترول پایین در کنترل نگه داشته می شود، زمانی که کشمش به طور منظم استفاده می شود. این کار به بهتر شدن سلامت قلب اطمینان داده و مانع شکل گیری لخته خونی که منجر به حملات قلبی می گردد، خواهد شد.

کشمش برای بیماران دیابت خوب است

کشمش از جمله منابع خوبی برای جلوگیری از افزایش وزن است که در ان کم چربی هستند. انها به عنوان یکی از بهترین غذاها شناخته می شوند که می توان انها را به عنوان یک میان وعده استفاده کرد. یک میان‌وعده مناسب برای بیماران دیابتی نوع ۲ با توجه به شاخص‌های گلیسمی کشمش متوسط است.

معمولا کشمش‌های بی‌دانه را برای فروش پیدا می‌کنید. این‌ ها از انگور قرمز بدون بذر یا انگور بنفش ساخته شده‌اند. همچنین می توانید کشمش های طلایی خریداری کنید که به آن‌ ها سلطان هم گفته می شود. گاهی اوقات ممکن است کشمش دانه شده نیز پیدا کنید که فیبر بیشتری نسبت به انواع بی دانه دارند.

این میوه‌ها اغلب خشک می‌شوند و به شکل کشمش‌ های کوچک به نظر می‌ رسند، اما از میوه‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. کریزین ها مارک دار هستند، زغال اخته های خشک شده که معمولا شیرین کننده های اضافه شده اند؛ آن‌ ها از انگور ساخته نشده اند و شبیه کشمش نیستند.

کشمش همانند سایر میوه های خشک، دارای خاصیت نگهداری و حمل و نقل است که ان را نسبت به سایر میوه های تازه که نیاز به یخچال دارند، راحت تر می کند. شما می توانید آن‌ ها را در یک محفظه هوا در یک مکان سرد و تاریک برای حدود یک ماه نگه دارید. پس از ان اگر در یخچال نگهداری شوند، عمر آن‌ ها طولانی تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما