خرید کشمش سبز قلمی ممتاز با ماندگاری بالا در فصول مختلف

کشمش یکی از خشکبارهایی که به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است، کشمش است که خرید کشمش سبز قلمی ممتاز با ماندگاری بالا در فصول مختلف را می توانید انجام دهید که در ادامه ما به بررسی بیشتر کشمش سبز قلمی می پردازیم که می توانید از آن بهره مند شوید‌.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش سبز قلمی ممتاز با ماندگاری بالا در فصول مختلف

کشمش سبز قلمی

کشمش سبز قلمی یکی از انواع خشکبارهایی که چروکیده به نظر می رسد و رنگ زرد، قهوه ای یا سبز دارد که در اینجا به بررسی کشمش سبز قلمی می پردازیم، آن خشکباری که به عنوان کشمش شناخته می شوند، در واقع انگوری هستند که در آفتاب یا در دستگاه آبگیری که در کارخانه ها وجود دارند خشک شده اند، کشمش سبز معمولا در این غذاها مورد استفاده قرار می گیرد: به عنوان تزئین انواع سالاد مثل سالاد ماکارونی، مخلوط با بلغور جو دوس، در ماست، در انواع غلات و غیره‌.

شما همچنین ممکن است آنها را به صورت پخته شده در انواع کلوچه های شیرین، نانهای باگت و کلوچه های خوشمزه خورده باشید و متوجه خوشمزه بودن این خوراکیها شوید حتما می دانید که این کشمشهای سبز با وجود اندازه کوچک، سرشار از انرژی مفید، سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است؛ این مورد قابل توجه است که این کشمشهای سبز به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است، اما اگر در حد اعتدال مصرف شود برای سلامتی ما مفید است.

پس اگر می خواهید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید و به مقدار کم اما مداوم از آنها استفاده کنید تا دچار بیماریهای مختلف نشوید چرا که در واقع، کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند، سطح آهن خون بدن شما را تقویت کند و استخوان های شما و کودکتان را قوی نگه دارد پس اگر می خواهید کودکتان در آینده دچار کم خونی نشود و پاهایش درد نکند بهتر است در حد اعتدال به او کشمش سبز بدهید تا نوش جان کند.

اگر کودکتان در طول روز از شما تغذیه های ناسالم بخواهد مثلا اگر هوس آب نبات یا شیرینی کرد، می توانید به جای خوراکیهای مضر به اون چند عدد کشمش بدهید یا بهتر است کشمش را لابه لای غذای کودکتان قرار دهید تا آن را بخورد و انرژی مفید به دست بیاورد، پس بهتر است کودکتان غذایی بخورد که بدنش تقویت شود نه اینکه تضعیف شود چرا که تنقلات ناسالم باعث تضعیف رشد بدن کودکتان می شود که این برای رشد کودکتان است مناسب نیست.

عوامل متعددی در مورد فواید تغذیه ای کشمش وجود دارد. کشمش سبز اغلب در جعبه های کوچک و تک وعده ای فروخته می شود که هر کدام حاوی حدود 100 کالری است؛ اگر با کنترل وعده مشکل دارید، سعی کنید این کشمش های بسته بندی شده را خریداری کنید تا میزان مصرف خود را کنترل کنید. برای کسانی که به ورزش علاقه دارند و در طول روز ورزش می کنند و همچنین ورزشکاران استقامتی، کشمش یک جایگزین عالی برای خوردن قرصهای مضر و استفاده از ژل های ورزشی گران قیمت است چرا که آنها منبعی عالی از کربوهیدرات های بسیار مورد نیاز بدن انسان مخصوصا ورزشکاران هستند و این کشمش می تواند به بهبود عملکرد آنها کمک شایانی کند.

پژوهشگران در یک مطالعه منبع مورد اعتماد دریافتند که کشمش به اندازه یک قرص ورزشی در بهبود عملکرد ورزشکارانی که درگیر تمرینات استقامتی با شدت متوسط ​​تا شدید هستند، موثر است. نصف فنجان کشمش به شما ۳.۳ گرم فیبر می دهد که این‌ برای بدن شما عالی است و یک منبع خوب قوی به شمار می آید که تقریباً 10 تا 24 درصد از نیازهای روزانه شما بسته به سن و جنسیت شما را برآورده می کند.

فیبر با هضم بهتر غذاهای داخل شکم به کاهش وزن و مدفوع به سلامتی شما کمک می کند؛ در نتیجه مدفوع نرم‌تر خواهد بود در نتیجه راحت تر دفع صورت می گیرد در نتیجه می تواند به جلوگیری از یبوست کمک کند پس اگر دچار یبوست هستید می توانید روزانه از کشمش استفاده کنید و حتی می توانید آن را به همراه غذاهای خود مصرف کنید. فیبر کشمش سبز همچنین به سیر ماندن شما برای مدت طولانی تری کمک می کند زیرا تخلیه معده شما را کند می کند.

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، خوردن غذاهای فیبردار مثل کشمش ممکن است به کاهش وزن شما در دراز مدت کمک کننده باشد؛ در نتیجه اگر می خواهید لاغر شوید و می خواستید قرص لاغری مصرف کنید بهتر است این فکر را دور بریزید و به جای آن از کشمش در رژیم غذایی خود استفاده کنید تا شاهد کم خوری خود شوید و بعد از مدتی لاغرتر شوید.

فیبر همچنین در سطح کلسترول نقش دارد؛ فیبر رژیمی به کاهش سطح کلسترول “بد” نوع لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) معروف است پس اگر می خواهید کلسترول بد بدنتان کاهش پیدا کند بهتر است به مصرف این کشمش سبز در طول عمر خود عادت کنید. کشمش منبع خوبی از آهن است؛ پس اگر آهن خونتان کم است می توانید از کشمش برای جبران این کمبود استفاده کنید، گفتنی است که نصف فنجان کشمش حاوی ۱.۳ میلی گرم آهن است که این یک خبر خوب برای دوستداران کشمش است این مقدار حدود ۷ درصد از مقدار توصیه شده روزانه آهن برای اکثر زنان بالغ و ۱۶ درصد برای مردان بالغ است.

آهنی که در کشمش وجود دارد برای ساخت گلبولهای قرمز خون و کمک به حمل اکسیژن به سلول های بدن شما مهم است پس دانستید که برای جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، باید آهن کافی بخورید تا کمبود آهن شما جبران شود در نتیجه در آینده دچار بیماریهای متخلف ناشی از کمبود آهن نخواهید شد، کشمش در هر ۱/۲ فنجان حدود ۴۵ میلی گرم کلسیم دارد؛ این به حدود ۴ درصد از نیازهای روزانه شما به کلسیم است؛ کلسیم کشمش سبز برای داشتن استخوانهای محکم و دندانهای سالم و قوی ضروری است.

اگر شما یک زن یائسه هستید، کشمش یک میان وعده عالی برای شما است، زیرا کلسیم به جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان کمک می کند، این یک دورانی است که با از تضعیف استخوان مشخص می شود و معمولاً در بیشتر خانمها با افزایش سن رخ می دهد. کشمش سبز حاوی مقدار زیادی عنصر کمیاب بور است؛ بور با ویتامین D و کلسیم ارتباط تنگاتنگ ویژه ای دارد تا استخوانها و مفاصل شما را سالم نگه دارد، همچنین این بور در درمان پوکی استخوان نقش دارد پس اگر شما دچار پوکی استخوان هستید می توانید از این کشمش برای درمان پوکی استخوان خود استفاده کنید.

کشمش منبع استثنایی از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها مانند فنلها و پلی فنولها است، این نوع مواد مغذی یک نوع آنتی اکسیدان قوی در نظر گرفته می شوند؛ آنتی اکسیدانها به حذف رادیکالهای آزاد از خون شما کمک می کنند و ممکن است از آسیب به سلولها و دنای ژنهای شما جلوگیری کنند، که می تواند به جلوگیری از بیماریهایی مانند سرطان، بیماری قلبی و سکته بینجامد پس بهتر است آن را هرچه سریعتر تهیه کنید و از آن استفاده کنید تا سلامتی بدنتان بهبود یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما