خرید کشمش تیزابی خرمایی در بسته های 9 کیلویی با کیفیت قابل قبول

کشمش تیزابی یک ماده محبوب در پخت و پز است که در آن کاربردهای مختلفی دارد، اما به لطف خواصی که دارد، طیف وسیعی از کاربرد ها را در سایر گروه های غذایی ارائه می دهد. جهت خرید کشمش تیزابی خرمایی در بسته های 9 کیلویی با کیفیت قابل قبول با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش تیزابی خرمایی در بسته های 9 کیلویی با کیفیت قابل قبول

کشمش تیزابی خرمایی

کشمش تیزابی خرمایی میوه ای است که مقدار زیادی فیبر و پتاسیم دارد، همچنین کشمش تیزابی خرمایی حاوی قندهای طبیعی است، فاقد چربی و کلسترول است، به طور طبیعی سدیم کمی دارد و منبع مهمی از کلسیم و آهن است. ادواردو مولینا، رئیس شورای آمریکای لاتین برای اطلاعات و سلامت غذا می‌گوید: «این حاوی اجزایی است که آن را به ماده‌ای تبدیل می‌کند که می‌تواند به مهار رشد برخی از باکتری‌ها کمک کند، بنابراین، محصولی بسیار همه‌کاره با عملکرد بسیار است. کشمش در ترکیب طبیعی خود حاوی اسیدهای آلی مانند اسید تارتاریک، پروپیونیک و گلوتامیک، سه بازدارنده قارچ و مخمر است. وی می افزاید: با داشتن این اسیدها و استفاده از آن در فرمولاسیون، می تواند یک نگهدارنده طبیعی برای برخی از محصولات غذایی باشد.

برای استفاده از خاصیت حفظ کشمش، می‌توانید از خمیر کشمش که از اکستروژن کشمش از طریق توری به دست می‌آید استفاده کنید. این مدیر توضیح می دهد که از آنجایی که خمیری است که می تواند قالب گیری شود و در محصول غذایی گنجانده شود، عملکرد ضد میکروبی و نگهدارنده آن را تسهیل می کند. در مورد شربت کشمش که از استخراج آبی کشمش به دست می آید، همین اتفاق می افتد. کنسانتره با 70 درصد مواد جامد ساخته شده و در محصولات غذایی گنجانده می شود که خاصیت یک نگهدارنده طبیعی را فراهم می کند.

کشمش خرمایی تیزابی دارای خواص عملکردی است که به آن یک ویژگی طبیعی و سالم می دهد. یک شیرین کننده طبیعی برای کاهش قندهای اضافه شده در یک محصول غذایی است. بخشی از چربی را در محصولات نانوایی و برخی محصولات خامه ای دیگر جایگزین کنید، زیرا خواص ویسکوزیته ای که ماکارونی یا آب کشمش می توانند ایجاد کنند، بافتی صاف و خامه ای ایجاد می کند. کمک به ویسکوزیته دادن به غذاها و ظرفیت اتصال به آب آن، باعث ایجاد بافت نرم و لزج در سس ها، میلک شیک ها و اسموتی ها می شود. کنترل رطوبت در محصولاتی مانند غلات، بارها و شیرینی ها. عمر ماندگاری برخی از محصولات غذایی را افزایش دهید، زیرا بدون نیاز به استفاده از بافت دهنده یا نگهدارنده، بافتی صاف و اشتها آور را حفظ می کند. ثبات طعم را حفظ کنید.

طعم کشمش در شرایط مناسب بیش از یک سال پایدار است. هنگامی که کشمش در نان، شیرینی، بار یا محصولات غلات ترکیب می شود، محصولی پایدار از نظر بافت و طعم برای مدت طولانی به دست می آید. مقداری طعم را تقویت کنید، زیرا کشمش حاوی حدود 2٪ اسید تارتاریک است که یک تقویت کننده طعم طبیعی است. مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی می گردند که به آنها کمک می کند احساس راحتی کنند، سلامتی و رفاه و همچنین شادی را فراهم کنند. کشمش تجارب جدید مصرف کننده را ارائه می دهد، جذابیت بصری، طعم و ارزش را به محصولات اضافه می کند تا آنها را نوآورتر کند. از نقطه نظر هشت ضلعی روی برچسب ها، افزودن کشمش به یک محصول غذایی به روش طبیعی برای حذف برخی از برچسب های هشدار دهنده مثبت است. طعم شیرین طبیعی کشمش امکان شیرین شدن را بدون نیاز به مقدار زیادی شکر یا شیرین کننده فراهم می کند.

کشمش سرشار از فیبرهای محلول و نامحلول است، بنابراین به افزایش حجم مدفوع و نرم شدن آن کمک می کند و روده را تحریک می کند و دفع آن را تسهیل می کند. علاوه بر این، آنها احساس سیری بیشتری را ایجاد می کنند، بنابراین اگر در مقادیر کم مصرف شوند، می توانند به کاهش وزن کمک کنند. این میوه خشک یک پری بیوتیک در نظر گرفته می شود زیرا سرشار از اسید تارتاریک است، اسید موجود در میوه که توسط باکتری های روده بزرگ تخمیر می شود و سلامت روده را ارتقا می دهد.

کشمش سرشار از کلسیم است، یک ماده معدنی مهم برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان. علاوه بر این، یک عنصر کمیاب به نام بور را فراهم می کند که به جذب کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین D، مواد مغذی مهم برای سیستم استخوانی اجازه می دهد. کشمش سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند فلاونوئیدها، فنل ها و پلی فنل ها است، این ترکیبات به کاهش استرس اکسیداتیو و جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کند و خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی یا سرطان را کاهش می دهد. کشمش منبع خوبی از آهن است که به انتقال اکسیژن به سلول‌های بدن کمک می‌کند و تولید گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد و از بروز کم‌خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری می‌کند. کشمش سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است و به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید خون کمک می کند و از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مانند انفارکتوس میوکارد، سکته مغزی و تصلب شرایین جلوگیری می کند. ذکر این نکته ضروری است که برای به دست آوردن فواید کشمش باید علاوه بر فعالیت بدنی منظم همراه با یک رژیم غذایی متعادل و سالم مصرف شود.

مهم است که کشمش به مقدار کم مصرف شود زیرا بسیار کالری دارد و به دلیل داشتن قندی است که مصرف متوسط ​​آن تمام فوایدی را که برای سلامتی ذکر شد فراهم می کند. وعده توصیه شده 2 قاشق غذاخوری برای اضافه کردن به ماست، سالاد، غلات، کلوچه، کیک و گرانولا است. در مورد افراد دیابتی، کشمش دارای شاخص گلیسمی متوسطی است که نشان می دهد قند خون را به میزان متوسطی افزایش می دهد و تا زمانی که کنترل قند خون خوب و رژیم غذایی متعادل وجود داشته باشد، قابل مصرف است. کشمش تیزابی به دلیل دارا بودن فروکتوز و گلوکز طعم شیرینی دارد و می توان آن را به صورت خام یا در انواع غذاهای آشپزی مصرف کرد. کشمش بسته به نوع انگوری که خشک شده می تواند رنگ های متفاوتی داشته باشد، زرد، قهوه ای و بنفش. علاوه بر این، کشمش انرژی می دهد و سرشار از آنتی اکسیدان است که با جلوگیری از پیشرفت بیماری های مزمن مانند سرطان یا مشکلات قلبی عروقی عمل می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما