خرید کشمش آفتابی خشک پلویی به صورت کیسه ای با مناسب ترین قیمت

خرید کشمش آفتابی خشک پلویی بصورت کیسه ای با قیمتی عالی و مناسب ترین کیفیت از طریق شرکت ما امکانپذیر است، مشتریان می توانند جهت خرید اقدام نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش آفتابی خشک پلویی به صورت کیسه ای با مناسب ترین قیمت

قیمت کشمش آفتابی خشک

قیمت کشمش آفتابی خشک

کشمش محصول خشک شده میوه انگور می باشد که غالباً این محصول را می توانیم از انگور های مختلف به دست آوریم و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد هنگامی که برای خرید کشمش به مراکز عرضه کننده مراجعه می‌کنیم با انواع کشمش های مختلف مواجه می‌شویم که می‌توانیم با توجه به نیاز خود کشمش مورد نظر را خریداری کنیم.

یکی از مرغوب ترین و ارگانیک ترین کشمش هایی که در بازار وجود دارد، کشمش آفتابی خشک است این کشمش کاملا طبیعی بوده و از هیچگونه مواد نگهدارنده جهت تولید آن استفاده نمی شود و به کمک نور مستقیم خورشید به دست می آید که باعث می‌شود که کشمش کاملاً سالم باشد و به سلامتی بدن ما کمک نماید.

کشمش آفتابی خشک جزو محصولاتی است که می توانیم در کنار غذاهای مختلف از آن استفاده کنیم و از فواید آن بهره مند شویم و یا به آجیل های مختلف اضافه کنیم و ارزش غذایی آنها را بالاتر ببریم بنابراین سعی کنید از این محصول استفاده کنید.

کشمش آفتابی خشک دارای انواع و اقسام ویتامین ها و مواد معدنی می باشد بنابراین می‌توانید با مصرف این محصول نیاز بدن به ویتامین های مختلف تامین کنید و سلامتی خود را تضمین نمایید.

کشمش های آفتابی خشک دارای طعمی بسیار دلنشین و لذیذ می باشد و دلیل آن هم عدم استفاده از مواد افزودنی غیر مجاز و همچنین موادی مانند تیزاب و گوگرد می باشد. برای تهیه کشمش آفتابی خشک باید مراحلی را طی کنیم تا بتوانیم محصولی با کیفیت را داشته باشیم که در این قسمت به این مراحل اشاره می کنیم:

پس از آن که انگور مورد نظر جمع آوری شد باید این محصول به طور کامل مورد شستشو قرار بگیرد تا اگر گرد و خاک و یا مواد دیگری بر روی آن است از بین برود و کاملاً انگور تمیز شود سپس به جای آن که از مواد شیمیایی مانند گوگرد استفاده کنیم می توانیم خوشه های انگور را در هوای آزاد زیر نور مستقیم خورشید قرار دهیم.

بهتر است که آن را از مکانی آویزان کنیم تا آفتاب به صورت مستقیم بر روی آن تابیده شود و انگور سریعتر خشک شود در این روش معمولا حدودا ۱۵ روز زمان لازم است تا انگور ها به صورت کامل خشک شود و البته قابل ذکر است که این مدت زمان بستگی به دمای هوا و منطقه ای دارد که قرار است کشمش در آنجا به دست آید.

باید توجه کنیم که مکانی را برای خشک کردن انگور ها انتخاب کنیم که کاملا تمیز باشد و گرد و غبار و آلودگی بر روی کشمش ها قرار نگیرد زیرا در این صورت مجبور هستیم که کشمش را پس از خشک شدن بشوییم و ممکن است به کیفیت ظاهری کشمش آسیب وارد شود.

پس از به دست آمدن کشمش، باید خوشه های انگور را از محل مورد نظر برداریم و کشمش را از روی خوشه ها جدا کرده و سپس برای آن که ماندگاری این محصول را بیشتر کنیم باید کشمش را درون کیسه های قرار داده و در مکانی خشک و خنک قرار دهیم تا کشمش دچار کرم زدگی نشود و برای طولانی مدت از آن استفاده کنیم.

ارزش غذایی کشمش آفتابی خشک را از ویتامین های زیر می باشد:

  • منیزیوم
  • کلسیم
  • فیبر
  • کربوهیدرات
  • پتاسیم
  • پروتئین
  • و …

آشنایی با برخی از خواص کشمش آفتابی خشک برای بدن:

  1. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان می باشد از این رو می تواند با سلول های سرطانی و رادیکال های آزاد موجود در بدن مقابله کند و بدن را در مقابل ابتلا به سرطان های مختلف مقاوم کند.
  2. کشمش آفتابی می تواند فشار خون را تنظیم کند بنابراین افرادی که دارای فشار خون بالا هستند بهتر است که این محصول را در طی روز به میزان متعادل استفاده کنند و از پتاسیم موجود در کشمش جهت تنظیم فشار خون خود بهره مند شوند.
  3. با خوردن کشمش می توانیم استرس های مختلفی که ممکن است بر اثر عوامل گوناگون در طی روز به بدن روی می آورد را از بین ببریم بنابراین این محصول جزو مواد خوراکی آرامبخش است.
  4. ترکیباتی که در کشمش وجود دارد می‌تواند کمک زیادی به سلامت چشم ها کند، با خوردن این محصول می توانیم نور چشم را افزایش دهیم و باعث شویم که چشم به تنبلی و ضعیف شدن دچار نشود.
  5. کشمش آفتابی سرشار از آهن می باشد بنابراین افرادی که دچار کم خونی و یا فقر آهن هستند می توانند این محصول را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از آن استفاده کنند.
  6. ترکیبات کشمش کمک می‌کند تا از ریزش مو در بدن پیشگیری شود بنابراین افرادی که دچار ریزش مو هستند و یا رشد موی آنها کند است می توانند روزانه چند عدد کشمش استفاده کنند.
  7. سطح بالای آنتی اکسیدان موجود در کشمش کمک زیادی به تولید کلاژن در پوست می کند، با خوردن کشمش می توانیم به درمان چین و چروک پوست کمک کنیم.
  8. و …

با توجه به اینکه مصرف کشمش می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد، پیشنهاد ما به شما این است که حتما سعی کنید در طی روز چند عدد از این محصول را استفاده کنید و آن را جایگزین تنقلات مضر کنید و از آن بهره مند شوید.

به دلیل عدم استفاده از تیزاب و گوگرد ممکن است شکل ظاهری کشمش آفتابی خشک نسبت به سایر کشمش های دیگر در حد پایین تری قرار داشته باشد ولی با توجه به خواصی که این محصول دارد مصرف آن خالی از لطف نیست.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت خشکبار در بازار، نمی توانیم قیمت کشمش خشک آفتابی را به طور دقیق تعیین کنیم ولی شما مشتریان عزیز می توانید قیمت های تقریبی را از واحد فروش ما بپرسید.

چنانچه شما از کشمش به میزان زیادی مصرف می کنید بهتر است آن را به صورت عمده خریداری کنید تا بتوانید محصول را با قیمت کمتری تهیه نمایید که از نظر اقتصادی برایتان مقرون به صرفه تر شود.

ترجیحاً کشمش را به صورت فله ای خریداری نکنید و آن را از مراکز تهیه کنید که کاملاً مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و مطمئن هستید که کشمش سالم درجه یک را به شما می فروشند شهرهای مختلفی در کشور ما به تولید انواع کشمش و به خصوص کشمش آفتابی خشک می پردازند.

این قضیه به دلیل اقلیم آب و هوایی مناسب کشورمان است، یکی از شهرهای اصلی تولید کننده کشمش آفتابی خشک شهرستان همدان و شهرستان شاهرود می باشد که مرغوب ترین کشمش ها را تولید می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما